LOKAKUISET 2007, UUSI YRITYS

Jahas, täällä tämmöiset jutut tällä kertaa. Ihanaa kun toisessa ketjussa ollaan niiiin täydellisiä, huh että teki tiukkaa edes heidän tekstiään lukea... (siis meinasin nukahtaa välillä, oli niin kroooh....) Mut siis joo, Minttu vetää sikeitä peruna-porkkanavellin voimalla ja mä meen vetään karkkipussia sohvalle.

Tiipiille pakko piruilla!! :kieh: :kieh:

Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:
klo 10 pitäis olla topsyn kirpparipöydä eessä... hei, jos joku näkee mun ostavan jotain söpöstelyvaatetta niin ei muuta ku kiskaskaa letistä kauemmaks, saan ostaa vaan käyttökampetta!
Kassi oli täynnä tavaraa ja kainalossa sellanen ensiaskeltuoli ja body joka ei enää mahdu Siljalle :whistle: :whistle: :LOL: Yhdessä ihailtiin sitä mun myymää bodya, on niiiin nätti mutta ei yhtään Mintun kokoinen... No voihan sen ostaa varastoon sanoo Tiipii ja nappaa matkaan :) Ja lopuks vielä että voihan sitä pitää seinällä :LOL: Mua niin nauratti kun tulin kirpparilta ja luin ton sun aamuisen viestin :D Oot yhtä hömppä noiden ostosten kanssa kuin minäkin :D :D :heart:
 
pläääh,et te ootte taas kirjotellu :whistle: olin vaan mutaman tunnin pois!!!
yksäidiltä pitiki just kysellä,et onko kauhee kapula :LOL: :LOL: :LOL:
rontti kyl sunki pitää sinne tapaamiseen tulla...höh...jos ei muuten niin vuokrataan se tila-auto :D :D

en sit kerenny tänään pistään niitä hurmuri kuvia tänne,mut onhan huomennaki päivä =)
mitäköhän muuta mun piti sanoo :/ empä ny muista!!!

kai sitä vois lähtee nukkumaan,ku kerran väsyttääki....
 
Voihan tissit ja kikulit sanon minä :LOL: .

Henkka, laitoin sulle yv. Mä koitin muka taas jollain konstilla kuvaa kerhon puolelle, vaan enpä osannunna |O . Jos huomenna kysys tuota yskivää isäntää apuun. Tilastojen muuten pitäs kieltää tollaset yskivät isännät :LOL: . Oon sen sentään sohvalle ajanut yskimään :whistle:

Ei maar,mä suljen tän koneen ja meen herkutteleen, että on mitä imettää yöllä :p . Hyvä syy syömiselle |O
 
meidän poika seuraa suosituksia: tähän asti ei ole velleistä välittäny,nyt kahtena iltana vetäny hirmu satsin pepovelliä hyvin tyytyväisenä, siis perjantaina täytti 4kk ;) ! tässä herraa juuri vaunuihin nukuttelen. öitä kaikille herhiläismammoille! :heart:
 
Puhuitte koirista ja niiden kepposista =) Noh, kun Julia jonka saattelin viime kesänä sinne sateenkaarisilloille oli vielä ihan pentu... (haikeana palaan siihen aikaan, vaikka silloin ei naurattanut yhtään :whistle: ) Julialla oli tapana yksin ollessaan, käydä vessassa kaivamassa likapyykkikoria :| (vessan ovi oli pakko pitää auki, kun kissalla oli siellä hiekkalaatikko) . Koskaan ei voinut ketään päästää meille samalla oven aukaisulla sisään kun tulin kotiin, koska yleensä jo ovella odotti kaikki minun likaiset pikkuhousut ja rintaliivit mitä oli ollut pyykissä :snotty: Kanniskeli niitä tohkeissaan... Ja toinen inho tapa sillä oli mennä ja hakea vessanpönttöharja vessasta :$ Kiva oli eräänäkin aamuna herätä vessanpönttäharja vierestä :eek: Se oli kannettu siihen mun viereen, hyvä että ei ollut tyynylle laittanut :LOL: Aatteli kait kun mulla ei silloin ollut miestä, että jos se harja kävis :LOL:

Ja sitten Julialla iski jokin uhmis pikkusen isompana, oisko ollut jotain puol vuotta ja alettiin käyttämään hampaita! Siis tekeen tuhoja... kerrankin tulin töistä, niin jo eteisessä asti tuli olkkarin sohvan täytettä ovella vastaan... Ja miettikääs laskinko sataan... Se sohvan loppu meni kaatopaikalle, niin se aika kultaa muistot ja jo sen kolttosia haikeina muistelen. Nuo riiviöinnit sitten vaan loppu, kun ikää tuli ja "aivoja". Brenda ei ole tainnut oikein muuta tehdä, kuin kerran nuorena koirana syödä autosta turvavyöt, kaikki paitsi vänkärin (kuljettajan viereisen) puoleisen.

Kävin minäkin lukemassa sitä toista ketjua, mutta jätin omaan arvoonsa, en jaksanut edes lukea sitä loppuun... että hoh hoijjaa.
 
tin
voi suositukset ja tilastot :LOL:
Mehän seurasimme suosituksia(tai äiti oli laiska) ja aloitimme kiinteät vasta nyt kun Tatu tuli 4kk. Lauantaina siis maisteltiin perunaa(Tatu näyttää siltä ku se olis purskahtamas itkuun mutta kyllä se sitte ekan lusikallisen jälkeen tykkäs):



Tässä iloinen pulloposki vatta täynnä perunaa:



Isukki oli la viihteellä synttäreittensä kunniaks, me vietettiin vähä tyttöjen iltaa täälä meillä ja saunottiin parin likkakaverin kans. ..
 
Laitoin tonne kerhon puolelle linkin mun isoveljen tekemään hommeliin... Siihen voi muutenkin laitella niitä kivoja linkkejä, jos jollakulla on johonkin sellaiseen, mitä ei viitti täällä kaikelle kansalle huudella.

Mä katon täällä yksin Wallanderia, kaikki ukot (2 koiraa, isäntä ja poika) nukkuvat sikeesti.
Järkyn pimeetä taas ulkona, vettä tulee kuin aisaa... on taas tosi "talvinen" olo.
Kaverit tuli just tällä viikolla laivalta ja sanoivat, että kirsikka puut kukkii jo Tukholmassa :eek:
Siis oikeasti ihan järkyttävää. Nyt pitäisi olla vuoden kylmin kuukausi ja TALVI!
Jos näin jatkuu, niin miten ihmeessä meidän poju oppii ikinä luistelemaan tai hiihtämään, kun ei ole talvea. Sitten on aina pakko lähteä hiihtolomalle johonkin pohjoiseen...
 
Tervehdys pitkästä aikaa!

Huolitaanko mua vielä mukaan vaik olen ollut viikkoja poissa? Muistaako kukaan vielä mua? :LOL:

Kesti aikansa ennenkuin löysin teidät, ja olen vähän pihalla mutta aion skarpata taas! Ymmärsin, että teillä on kerho? Anelin joskus sinne tunnareita, kun viimeksi kirjoittelin... Oisko millään mahdollista päästä joukkoon iloiseen?

Uuh, eipä tuntunut kivalta lukea taas kerran sorsimista noista soseista... kuka viksu se täällä totesi, että taitaa olla kyseessä besser-wisser mama? Vaik itsekin olen tullut äidiksi yli 30-vee ja lapsia on vain 1, minusta jokainen äiti on yhtä hyvä lapselleen, eikä kenelläkään meistä ole oikeutta tuomita toisiamme. Miksi äideistä tulee susia toisilleen ??? Mikä antaa naiselle oikeuden arvostella törkeästi toinen toistaan heti kun on tullut äidiksi? Yhtälailla soseiden ja korvikkeen antajat voisivat hyökätä imettävien äitien kimppuun... Tietääkseni imetyksestä ei jaeta mitalleja, mikä tekisi imettävistä äideistä sen parempia kuin ne, jotka syystä tai toisesta ei voi imettää. Meillä tisuttelu loppui tapaninpäivänä, mut huonoa omaatuntoa en siitä kanna, enkä suostukaan. sori tää paasaus, alko vaan sappi näköjään kiehumaan

Mitäs meille kuuluu... Nooh, beibi sai kunnon flunssan ja taas oli valkosipulit käytössä. ja nyt näköjään minä tulossa kipeäksi, korvia särkee (hassua ku ei ole koskaan aikaisemmin särkynyt, mun korvat on näköjään altistuneet lastentaudille...). Olen kunnostautunut laihiksessakin, vaik lipsumisia kaffeepöydäs tapahtuu päivittäin (penteleen laskiaispullat tämän sai aikaan) mut siitä huolimatta painoa on pudonnut 6 kg! Olen aika ylpeä lukemasta, vaik itse sanonkin... :ashamed:

Mies pitää nyt pari viikkoa lomaa, ja pitäs vähän sukuloida. saa nähdä, jaksetaanko ajella Raaheen sukulaisiin, kun eivät ole pientä vielä nähneet.

Niistä surullisen kuuluisista soseista ja kiinteistä. Kiitoksia vaan rakkaat sisaret vinkistä, ihmettelin kun toisilla velliä uppoaa niin hyvin ja meillä ei neidille kelvannut. No, eipä tämä äiskä ollut eka tajunnut laimentaa sitä korvikkeella, et olis tuttua makua... johan uppoaa kun luki teidän vinkit.
Kiinteitä ollaan maisteltu yli 2 viikkoa jo, ja bonan kasvikset maistuu hyvin! Samoin hedelmäsoseista päärynä-sose? Mikä on teidän vauvan suosikki?
Ne porkkana-tahrat on muuten hc:stä! Tabortilla olen saanut irtoamaan, mikäli olen heti tuoreeltaan saanut vaatteen pesuun. mut pari ihanuus-bodia on jo menny pilalle...

Viikon alkuja, nyt menen odottelemaan oscar-gaalan alkua (meinataan hullut valvoa).
Niin ja Piituli, kerhon oven vartija, päästätkö Ippulin sisään?

Ippuli
(is back)

*muoks. korvat eivät ole särkyneet. niitä vain särkee. :LOL: *
 
no tottahan ippuli muistetaan :)

jäit mulle mieleen odotus puolella kun kirjotit loppuajalla aina nimimerkkiin
:ippuli norsunjalka :D
se oli hauska...
ja siis mulla oli kans se toinen jalka ku norsulla :LOL:

lillastina: :samaa oon miettinyt että pääseeköhän noi meidän lapset näkemään kunnon talvea
:|
lapsena oli niin mahtava laskee mäkee,hiihtää yms.
ja ne kinokset oli niiin korkeita.

voi että minua kiukuttanut ku toi dvd soitin hajos,ja iltasin ollut mukava katella jotain leffaa.
juu ja ei muuten ollut ku puolisen vuotta vanha...
no takuuta on jäljellä että se hyvä puoli.

taas oli niiin söpöjä kuvia teidän pikkusista:D

pitää itsekkin laittaa uudempaa kuvaa pojasta,kunhan tohon kameraan saa patterit hommattua :whistle:
meillä on huomenna 4kk neuvola,ja vissii siinä on samalla lääkärinkin tarkastus.

mutta nyt nukkumaan,öitä kaikille :wave:
 
Tuutilullalle Rohkeutta ja kivutonta hammaslääkärikäyntiä toivottelen :hug:

Sanni nukku KOKO YÖN! Söi tossa 6.15 ja nukkuu edelleen...
...kummallista =)
En siis valita, ihmettelen vaan :D
Ostin noihin Mamin Ultiventteihin vellitutteja ( ;) ) ja annoin illalla viimeseks sit pelkkää velliä ( :whistle: ) ja ilmeisesti sen takia nukku ja tämä itsekäs äippä sai nukkua...
 
Huomenta

Täällä Poika keksi taas klo 05 että nyt ylöööös..
Muuten yö menikin ok, nukahti 20.30, heräsi syömään klo 01, ja klo 05 söi ja sitten noustiinkin jo leikkimään.
Nyt on ukkeli vedellyt unia jo yli tunnin parvekkeella..
Mitähän naapurit kelailee kun minä nukutan lasta unille klo 06.50 parvekkeella..ajatteleekohan ne että se on raukka ollu siellä koko yön.. :LOL:

Meillä tosiaan noi vellit aloitin silloin vajaa viikko sitten, ja kyllä on muuttunu yöt kummasti, Eemi nukkui ennen 1h joskus 2 h pätkiä, nyt voi nukkua jopa 4h. Saattaa olla itsekästä, mutta Eemi on ainakin tyytyväinen. Ja mulla on kummasti parempi olo kun saa nukuttua, ei tarvii noille isommille aina silmät ristissä selittää että äiti on nyt vähän väsynyt..
 
Huomenta, tuutikselle tsemppiä hampilääkärireissulle :hug: Me kaikki ajatuksissamme pidämme sua kädestä kiinni =)
Ei pitäs enää soppaa hämmentää, mutta muutakaan en voi...tuo toinen ketju melkein yöunet multa vei :/ Mietin sitä kuinka asianomainen niin karkeasti pystyy arvostelemaan. Ja onko ihminen vasta kypsä äidiksi kun on täyttänyt 30+ . Ja fiksuuskin tulee ilmeisesti sit kun on 30+. Asianomaista kyllä luulin fiksummaksi, eli ei ilmeisesti tuo 30 vistanpylvään ohituskaan tuulesta sitä viisautta kaikille tuo...Yhden ainoan sosejupakan takia hän voi koko lokakuiset tallata maanrakoon. Että ollaan sitten kaikinpuolin huonoja ja pahoja.Jos kaikki täällä on niin tyhmiä y.m. niin kuinka sitä ei huomannut jo odotusaikana :whistle:
Se kun hän siellä kirjoittaa että toisaalta ihan mielihyvän ilosta nosti asian pöydälle, niin oliko sitä että yritti saada porukkaa hajalleen :( Toisessa pinossa on myös niitä ei-imettäviä ja jo soseitakin saavia, mutta eipä hän heitä kritisoi-luottaa heihin koska ovat yli 30wee.
Se siitä.
Ippuli, teretulemast takas =) Toki sinut muistetaan!! Joko sait salasanan kerhoon?
 

Yhteistyössä