LOKAKUISET 2007, UUSI YRITYS

Mä ainakin tunnustan, että hieman sensuroin välillä: meidänkin perhe on "erityinen" tavalla, jota en ole valinnut käsitellä näillä avoimilla palstoilla. Tai ehkä pidän sitä takataskussa ja lyön pöytään tuolla lokakuisissa, jos saan vielä yhdenkin kultalusikka-tyyppisen kommentin siellä!


toi kopsattu sieltä 30-40v ja se yks kirjottajana..
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
hipkukka ois ne leveelahkeiset ainaki hienot,osta pois..tai noh,tää on vaan mun suositus :LOL:
Must olis kans makeet :p
Varhaisteininä mulla oli äitin tekemät housut joissa oli lahkeen halkaisija 50cm ja ne oli hienot. Vaikka ehkä hiukan yliampuvat. Nykyään ei kehtaa kamalan liioiteltuja pitää, vaikka itse tykkään kun lahkeet liehuu ja pyörii nilkoissa :D
 
Johan siellä kuplii pinnan alla vaikka kuinka monta uutta riidan aihetta.


tällasen kans kirjottanu..ei tääl mun mielest mitää riitoja kupli,taitaa joku kellertävä aine kuplia tän henkilön päässä :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
Mä ainakin tunnustan, että hieman sensuroin välillä: meidänkin perhe on "erityinen" tavalla, jota en ole valinnut käsitellä näillä avoimilla palstoilla. Tai ehkä pidän sitä takataskussa ja lyön pöytään tuolla lokakuisissa, jos saan vielä yhdenkin kultalusikka-tyyppisen kommentin siellä!


toi kopsattu sieltä 30-40v ja se yks kirjottajana..
Joopa, antas vaan tulla täysillä.
Kirjotustyylistä päätellen kyseinen henkilö on just sellanen korkeesti koulutettu kaikkitietävä tiukkapipo, joka on elämässään aina saanu kaiken ja päässy helpolla. Koskaan ei oo ollu mitään vastoinkäymisiä tai vaikeuksia ja sen perusteella on pystyny tekemään kaikesta niin mustavalkosta...

 
Meillä lapset säily hengissä saunasta :whistle: . Ja päälle saivat jätskit, pillimehun ja pizzaa :p ... Tais olla liikaa suositusten mukaan herkkuja :kieh: . Ja välillä muuten kävin imettämässäkin ja sit taas takas saunaan :kieh: . Mitähän saunan hikisestä tissistä sanotaan :eek:
 
tyty nukkuu..hitto teen tosta koirasta rukkaset kohta :headwall:
joku ei ollu jaksanu viedä roskista tonne laatikkoon vaan oli jättäny tohon oven pieleen sen pussin..no koira oli sit silpunnu sen roskiksen pitkin pihaa ja venlan vaipatkin oli ihan pienenä silppuna :eek: :headwall: laitoin ton miun keskimmäisen likan siivoomaan kun se ei sitä ollu vieny tonne laatikkon asti..pien purputus vaan kuulu :kieh:
 
Kaikki alkoi siitä, että halusin uudet verhot kun nykyiset on ollu kaks vuotta. Ostin kangasta, ompelin ne verhoiksi ja tänään sain yhden verhon laitettua ikkunaan, niin mies totesi, että hänen mielestä on ihan turhaa vaihtaa verhoja, kerralla pitää ostaa sellaset joita ilkiää katella kymmenen vuotta. Sitten mulla napsahti ja verhot lähti...
 
Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
arvaas ku meiän koira raateli roskiksen sillon ku pappi oli meil käymäs,siis ennen ristiäisiä..
silputtuna kaikki anttonin vaipat ja kaikki mun siteet,puhtaat ja käytetyt :kieh: :LOL: onneks ei pappi nähny :LOL:
:LOL: ja meillä kun tuo koiruli oli pieni,niin se oli tuolta veskin korista käyny yhen tampaxin(onneks käyttämätön) suuhunsa,ja ihmettelin et mikä naru siltä roikkuu suussa..onneks ei ollu syöny kokonaan,paperit vaan päältä. :LOL:
 
Onneks meidän ukko ei kans verhoja juuri huomaa, mulla kun kaikkiin ikkunoihin ainakin kahdet verhot, joihinkin kolmet, keittiöön neljät :eek: . Ja kaikkia käytän ja vaihtelen :eek: . Ilmankos en ehdi aina koneelle, kun verhot vaan vaihtuu :LOL:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Meillä lapset säily hengissä saunasta :whistle: . Ja päälle saivat jätskit, pillimehun ja pizzaa :p ... Tais olla liikaa suositusten mukaan herkkuja :kieh: . Ja välillä muuten kävin imettämässäkin ja sit taas takas saunaan :kieh: . Mitähän saunan hikisestä tissistä sanotaan :eek:
En oo saunan tisseistä kuullukkaan... :LOL:

*pilkunnuss......' :ashamed: *

 
Alkuperäinen kirjoittaja Leya:
Kaikki alkoi siitä, että halusin uudet verhot kun nykyiset on ollu kaks vuotta. Ostin kangasta, ompelin ne verhoiksi ja tänään sain yhden verhon laitettua ikkunaan, niin mies totesi, että hänen mielestä on ihan turhaa vaihtaa verhoja, kerralla pitää ostaa sellaset joita ilkiää katella kymmenen vuotta. Sitten mulla napsahti ja verhot lähti...
meilläkin sais vaikka mitkä loimet roikkua ikkunoissa,ei tuo välitä,sanookin minulle aina et miks niitä nyt pitää vaihella..mut minusta on kiva vaihtaa verhoja.jouluverhot,joulun jälkeen talviverhot,kevät verhot,kesäverhot,syksyverhot :LOL: :D
 
Minusta olisi kans ihana kun olisi joka vuoden ajalle omat verhot, mutta inhoan yli kaiken verhojen ripustamista. Joten meillä on vain jouluverhot ja sitten toiset vaaleat jotka roikkuu kaiken muun ajan ikkunoissa. Mun anoppi on ommellut mulle aivan ihania verhoja. Itse en osaa ommella yhtään mitään.

Leay: :hug: mullakin olisi napsahtanut.

Aatu nukkuu ja Annikin on jo sängyssä. Minä lähden katsomaan serraanoita boxilta. :D
 
Mä tänne pikaseen kirjuuttelen et hengissä ollaan. Tappiin asti olin kaupungissa ja tili melkein tyhjä...eli siis join ja huolella niinkun suunnittelinkin :D ja siis oli huuurjan hauskaa bailata,jalat ihan soosina...

Nyt töllölle,väsyttää sikana mut ei onneks oo krapulaa
 
Yksäiti, just piti tulla kyseleen, että miten mahtaa olla krapula, kun ei mitään kuulu :) . Tai että ookkona vaan lakanoita pöllyyttämässä :kieh:

Mileko
.. Siis täh, eiks teil oo saunassa tissejä :eek: No ei vaineskaan. Olinpa kirjottanut kömpelösti :LOL: . Ei voi ihan täyspäisesti kirjottaa, kun täällä kuuluu niin kova herhiläisten surina :LOL:

Saako V-O vielä houkutella tapaamiseen :) ?! Jos voitas mennä samalla kyytillä... Aika samalla suunnalla kumminkin majaillaan. Mua pelottaa :whistle: , että mun tulee jäätyä lopulta kotiin, jos ihan yksin pitää reissata :(
 

Yhteistyössä