:hug: voih.. ootkos ottanut lääkettä?Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:mama :hug: oikein teit..mullon migreeeeeeeeeeni :kieh:
:hug: voih.. ootkos ottanut lääkettä?Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:mama :hug: oikein teit..mullon migreeeeeeeeeeni :kieh:
Kannattaiskos sun kysyä vaikka tuota asiaa tuolta toisesta pinosta Jos vaikka siel ois lukea sulle jotain suosituksiaAlkuperäinen kirjoittaja Rontti:Meitähän kannattas muittenkin tuolla pilkata, niin yhteishenki sen kuin tiivistyy :kieh: :kieh: ja näitä huumoripitoisia surinoita on hauska lukea . Pitääpä yrittää tänään vielä ehtiä kerhonkin puolelle. Nyt kutsuu sauna ja ylivilkkaat ja jo väsyneet lapset. Mitähän tilastot sanoo... saako väsyneet lapset viedä saunaan?! . Nehän vois vaikka kupsahtaa kiukaaseen
taitaa sanoa että ÄLÄ missään nimessä vie, vaan jätä yksin siksi aikaa tulee pienempi vahinko......Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:Meitähän kannattas muittenkin tuolla pilkata, niin yhteishenki sen kuin tiivistyy :kieh: :kieh: ja näitä huumoripitoisia surinoita on hauska lukea . Pitääpä yrittää tänään vielä ehtiä kerhonkin puolelle. Nyt kutsuu sauna ja ylivilkkaat ja jo väsyneet lapset. Mitähän tilastot sanoo... saako väsyneet lapset viedä saunaan?! . Nehän vois vaikka kupsahtaa kiukaaseen
Hyi sinuu, sul on likanen mielikuvitus |O niin vissiin mullakin :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Tilda77:pakko kommentoija tähän väliin----lueskelen tämän päivän juttuja---pisti vähän silmään kun niinukalla "pakottaa koloa".... hihihhiiii......siihen on kyllä helpotuskonsteja olemassa....pakotukseen....
Miä oon niin tyhmä ettei mulle ole edes yhtään viisaudenhammasta tullutAlkuperäinen kirjoittaja LillaStina:Tuosta viisauden hampaista... Mulla on revitty kaikki 4 (no onkos ihme kun oon näin tyhmä nykyään...)
Eikä mitään ongelmia ole koskaan ollut... paitti toi ikävä "reikä" tuolla poskessa nykyään...
Laittelin tonne kerhon puolelle vähän juttuja. Pitääkin miettiä sinne siirtymistä, jos täällä käy noi ulkopuoliset noin kovin lukemassa juttuja... ettei tartte sitten arvostella oman kerhon puolella niitä jälkeenpäin ja arvostella. Ei ole sitten asianosaisella ollut pokkaa mitenkään kommentoida omia sanomisiaan. Mutta parempi kun pysyy poissa, niin kaikilla on parempi mieli.
Mullakaan nää viisaudenhampaat ei ole varsinaisesti noussu esiin. Ovat vielä ikenen sisällä ja ilmeisesti niillä ei ole edes tilaa noustakaan. Tän vuoks mun pitäs ne käydä poistattaan. Saattavat muuten alkaa märkiä tai jotain :xAlkuperäinen kirjoittaja santti:mullekaan ei oo tullu viisaudenhampaita
Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:Ja Piituli, tuossa varmaan 10 sivua takaperin pohdit tytöille sulhasehdokkaita..täällä yksi vapaa poikamies köllii tossa sängyllä ja imee varpaitaan
ihanasti sanottu,imee varpaitaan
kumpaakos olet pojalle ajatellut Emmaa vaiko Essiä. Siis tukalla vai ilman tukkaa?Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:Ja Piituli, tuossa varmaan 10 sivua takaperin pohdit tytöille sulhasehdokkaita..täällä yksi vapaa poikamies köllii tossa sängyllä ja imee varpaitaan
ihanasti sanottu,imee varpaitaan
kyllä se täälläkin alkaa jo pikkuhiljaa taas koloa pakottamaan, on nimittäin sen verran aikaa viime kerrasta jotta muistaako sitä enää että miten pittää toimia?Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Hyi sinuu, sul on likanen mielikuvitus |O niin vissiin mullakin :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja Tilda77:pakko kommentoija tähän väliin----lueskelen tämän päivän juttuja---pisti vähän silmään kun niinukalla "pakottaa koloa".... hihihhiiii......siihen on kyllä helpotuskonsteja olemassa....pakotukseen....