LOKAKUISET 2007, UUSI YRITYS

Meitähän kannattas muittenkin tuolla pilkata, niin yhteishenki sen kuin tiivistyy :kieh: :kieh: ja näitä huumoripitoisia surinoita on hauska lukea :) . Pitääpä yrittää tänään vielä ehtiä kerhonkin puolelle. Nyt kutsuu sauna ja ylivilkkaat ja jo väsyneet lapset. Mitähän tilastot sanoo... saako väsyneet lapset viedä saunaan?! :whistle: . Nehän vois vaikka kupsahtaa kiukaaseen :eek:

Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
Meitähän kannattas muittenkin tuolla pilkata, niin yhteishenki sen kuin tiivistyy :kieh: :kieh: ja näitä huumoripitoisia surinoita on hauska lukea :) . Pitääpä yrittää tänään vielä ehtiä kerhonkin puolelle. Nyt kutsuu sauna ja ylivilkkaat ja jo väsyneet lapset. Mitähän tilastot sanoo... saako väsyneet lapset viedä saunaan?! :whistle: . Nehän vois vaikka kupsahtaa kiukaaseen :eek:
Kannattaiskos sun kysyä vaikka tuota asiaa tuolta toisesta pinosta :whistle: Jos vaikka siel ois lukea sulle jotain suosituksia :D

Alkuperäinen kirjoittaja Rontti:
taitaa sanoa että ÄLÄ missään nimessä vie, vaan jätä yksin siksi aikaa tulee pienempi vahinko...... :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Savolaiset - mulla on nyt kyllä huonoa karmaa noiden tapaamisten kanssa. 15.3 ollaan Orivedeltä vuokrattu kaveriporukalla mökki - kivahan se on, mutta nyt multa jää siis TAAS tapaaminen väliin :headwall:

Mä menen nyt lukemaan tuota paljon puhuttua ketjua, aavistus jo onkin et mistä on kyse...

Hienosti oli Tuutilulla ja Piituli puolustaneet ja pitäneet puolia tuossa toisessa ketjussa. Maailmaan mahtuu monia ihmisiä, mutta on kyllä vaikea tajuta sitä, että tämä kyseinen henkilö ajattelee noin pirun mustavalkoisesti. Ja tuomitsee kaikkien muiden toimintatavat. Käsittämätöntä!!

pakko kommentoija tähän väliin----lueskelen tämän päivän juttuja---pisti vähän silmään kun niinukalla "pakottaa koloa".... :eek: :D ;) hihihhiiii......siihen on kyllä helpotuskonsteja olemassa....pakotukseen.... :D

Alkuperäinen kirjoittaja Tilda77:
pakko kommentoija tähän väliin----lueskelen tämän päivän juttuja---pisti vähän silmään kun niinukalla "pakottaa koloa".... :eek: :D ;) hihihhiiii......siihen on kyllä helpotuskonsteja olemassa....pakotukseen.... :D
Hyi sinuu, sul on likanen mielikuvitus |O niin vissiin mullakin :ashamed: :LOL:

Tuosta viisauden hampaista... Mulla on revitty kaikki 4 (no onkos ihme kun oon näin tyhmä nykyään...) :LOL:
Eikä mitään ongelmia ole koskaan ollut... paitti toi ikävä "reikä" tuolla poskessa nykyään...

Laittelin tonne kerhon puolelle vähän juttuja. Pitääkin miettiä sinne siirtymistä, jos täällä käy noi ulkopuoliset noin kovin lukemassa juttuja... ettei tartte sitten arvostella oman kerhon puolella niitä jälkeenpäin ja arvostella. Ei ole sitten asianosaisella ollut pokkaa mitenkään kommentoida omia sanomisiaan. Mutta parempi kun pysyy poissa, niin kaikilla on parempi mieli.

Alkuperäinen kirjoittaja LillaStina:
Tuosta viisauden hampaista... Mulla on revitty kaikki 4 (no onkos ihme kun oon näin tyhmä nykyään...) :LOL:
Eikä mitään ongelmia ole koskaan ollut... paitti toi ikävä "reikä" tuolla poskessa nykyään...

Laittelin tonne kerhon puolelle vähän juttuja. Pitääkin miettiä sinne siirtymistä, jos täällä käy noi ulkopuoliset noin kovin lukemassa juttuja... ettei tartte sitten arvostella oman kerhon puolella niitä jälkeenpäin ja arvostella. Ei ole sitten asianosaisella ollut pokkaa mitenkään kommentoida omia sanomisiaan. Mutta parempi kun pysyy poissa, niin kaikilla on parempi mieli.
Miä oon niin tyhmä ettei mulle ole edes yhtään viisaudenhammasta tullut :whistle:

nii ei kai tilastojn mukaan imettävällä äidillä--siis minulla--koloa pitäisi paljo pakotella mut minkäs teet.... ;)
sori niinukka kun tälleen tarrasin sun sanoihin mut en voinu itelleni mitään :D

ja pikkusen nousi niskakarvat pystyyn tälläkin herhiläisellä.....lähdempä lukaseen,piituliko oli avannut siellä suunsa?

ja tapaamisesta savolaiset: mulla synskät 14.3 :attn: :attn: paketteja,ruusuja ja kakkuja vastaanotetaan ;) ,niin en tiedä pääsenkö :/ . hartaasti toivon rakkaan mieheni järjestävän mulle jotain synttärikivaa ;) ......

Alkuperäinen kirjoittaja santti:
mullekaan ei oo tullu viisaudenhampaita :eek:
Mullakaan nää viisaudenhampaat ei ole varsinaisesti noussu esiin. Ovat vielä ikenen sisällä ja ilmeisesti niillä ei ole edes tilaa noustakaan. Tän vuoks mun pitäs ne käydä poistattaan. Saattavat muuten alkaa märkiä tai jotain :x

hui,,kävin minäkin katsomassa sen paljon nyt puhutun pinon, ja sosekeskustelun..tulipa kurja fiilis..taidan minäkin jatkossa enemmän kirjoittaa sitten tonne kerhoon näistä meidän kuulumisista, tässä enemmän sitten yleistä asiaa. Meillä Eemi tulee nyt 4 kk, ja nyt pari viikkoa on soseita opeteltu, ja tämähän oli neuvolan suositus. Ja oikea sellainen, sillä poika nukkuu paremmin, on iloisempi, maha toimii..
Mutta aina on ihmisiä jotka kokee tarpeelliseski kritisoida ja arvostella, tietämättä taustoja sen enempää. Mulla ainakin kaikki nämä kolme lasta on perusterveitä ja toivottavasti onnellisia..En ole siis kai ihan maailman huonoin äiti..?? ;)

Ja Piituli, tuossa varmaan 10 sivua takaperin pohdit tytöille sulhasehdokkaita..täällä yksi vapaa poikamies köllii tossa sängyllä ja imee varpaitaan :LOL:

Viisaudenhampaista, mulla ne kaikki 4 leikattiin ihan hammassairaalassa, olin ihan taju kankaalla :LOL: Mulla ne ei koskaan puhjenneet, vaan ne alkoi kasvaa "väärinpäin" eli painoi hermoon..auts! Ne piti leikata pois, ja pitkään oli suu kipiänä :x

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
Alkuperäinen kirjoittaja Tilda77:
Hyi sinuu, sul on likanen mielikuvitus |O niin vissiin mullakin :ashamed: :LOL:
kyllä se täälläkin alkaa jo pikkuhiljaa taas koloa pakottamaan, on nimittäin sen verran aikaa viime kerrasta jotta muistaako sitä enää että miten pittää toimia? :LOL: :LOL: :LOL: :LOL:

Yhteistyössä