LOKAKUISET 2007, UUSI YRITYS

Onks muilla ollu kakki-buumia? :eek: Meillä eilen tolla mimmillä tuli 7xsoosit, tänään tullu jo 3x...Normisti kakkinu kerran päivässä, joskus kerran 2:ssa päivässä. Neiti kummiski ihan normi, syö normisti ym. Ihmetyttää vaan toi 7x niin suuresti...Kaik ei oo ollu isoja sooseja kyllä mut...silti...

Hemulin perheessä on ollut siis totaalinen paskapäivä ;) :D

MaMa Kiitokset yksäristä ja koska asia varmasti montaa kiinnostaa, niin vastaan täällä. Luin ketjun läpi (äidit 30-40 v: yli 30v ekakertalaiset) ja täytyy sanoa että olin oikeassa sen sosejupakan tahallisesta provosta. Niitä joita kiinnostaa, niin lukekaa toki läpi. Sapettaa ja olisi tehnyt mieli kommentoida, mut antaapi täydellisten ja kaikkitietävien mammojen jorista joutavia. Kateellisena käyvät meidän aktiivisuutta katelemassa ja siitä sitten kiukuissaan purnaavat. Nimiä en sen kummemmin mainitse, kun ne saa tarkistaa tuolta ketjusta. Ihmettelen vain, niinkuin eilenkin sanoin tapaamisessa, että miten joku voi arvostella toisen tekemisiä tietämättä taustoista, perhetilanteesta yms mitään. MUTTA! Antakaas mammat vauvoillenne sosetta ja velliä, kun meidät on leimattu huonoiksi äideiksi. annamme lisäruokaa kuulema itsekkäistä syistä ja sen takia, kun muutkin tällä palstalla antaa...
...että sillee...
Mitäs uusia villityksiä ois tarjolla :p :wave:

meillä on kans isännän kanssa turvaistuin-kuume... käytiin jo kattomassa yhtä lastentarvikkeessa... maksaa vähän päälle 300? PAKKO SAADA SE...oisin kyl halunnu vaalenpunasena mut ei kuulema oo.http://www.lastentarvike.fi/default.asp?docId=11971&paatuoteid=581&valikoimaid=6 tommonen.
Minä annan joka päivä siirille sosetta vähäsen.. tuo kun ei vielä kyl kunnolla suostu edes syömään... hyvä kun kolme-neljä teelusikallista saan menemään kokonaan ja velliä illalla. täytyy käydä lukemassa sitä ketjua....

Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli-76:
Onks muilla ollu kakki-buumia? :eek: Meillä eilen tolla mimmillä tuli 7xsoosit, tänään tullu jo 3x...Normisti kakkinu kerran päivässä, joskus kerran 2:ssa päivässä. Neiti kummiski ihan normi, syö normisti ym. Ihmetyttää vaan toi 7x niin suuresti...Kaik ei oo ollu isoja sooseja kyllä mut...silti...
Olikos teille tulossa hampeja? Juholla hampien tullessa tuli myös useemmin kakkaa ja vähän semmosta löysempää. saatto kakkia n.5x päivässä kun normisti 1-2krt päivässä..
Näin ainakin meillä.

Nyt siivoon kun tulee illalla vieraita |O

Voi rähmä kun en päässy sinne kirppikselle |O |O |O ( =jaksanu herätä :ashamed: )

Viime yö oli sen verta pätkäversio että katsoin parhaaksi jatkaa unosia kun kerran muutkin nukkui.. Koira pasko yöllä pitkin kämppää 3 kertaa ja mieshän siitä riemastui kun meni maitopulloa lämmittämään, ja astui reissullansa jätöksiin :kieh: Koira sai tuta puolinukkuvan, tuttivahdinnan jäljiltä tooodella väsyneen talon isännän voiman... No ei muutkaan saatu silloin nukuttua kun yks jynssää eteisen mattoa ja ärräpäiden sulosoinnut täyttävät yöllisen hiljaisuuden :kieh: Ja en kieltämättä voinut olla hymyilemättä kun isäntä pääs takasin sänkyyn niin kuulu kuinka koira tuli uudelleen sille samaiselle matolle ja arvaattekin varmaan loput :LOL: Ja taas mentiin...

Jostain syystä meidän neidille on tuttu kummallisia nukahtamisvaikeuksia yösyönnin jälkeen :/ Saattaapi parhaassa tapauksessa melkein tunninkin piehtaroida, punnertaa mahalleen ja äänellä ennen kuin uni uudelleen yllättää... Tosi rasittavaa kun ite olis tosi väsyny just sillon 4-5 aikaan :headwall:

Hemulilta voitais haluta tuota laksatiivistä toimintaa tännekkin kun tuntuu että tuo tyttö on itekkin jo ärtynyt kun suoli ei toimi. Olikohan pari päivää sitten kun viimeksi isille leipoi :saint:

Katoppas Milekoa, hyrrääkö nuo meijän hormoonit ihan samaan tahtiin :eek: :LOL: Sitähän piti eilen oikein anelemaan alentua kun niin "kutitti" :LOL: :LOL: :LOL:

Taidanpa vääntyä meikkipöydän ääreen jos tästä vaikka maalais naaman itelleen kun lähdetään esikoisen kanssa katsomaan sitä National Treasure 2sta. ONNEKSI siinä leffateatteria vastapäätä on Makuuni ja maailman paras karkkivalikoima -laihdutan jälleen huomenna :saint:

Kuulostipa muuten tooosi kalliilta 300 käytetystä istuimesta :eek: Elä tuutis osta:D

Ja julkkuja oon jonnii verran maskeerannu, mutta suvuksi asti niitä ei ole siunaantunut.

R

Mileko ka MaMa Eiliset (fyysiset) vammat on jo melkein parentuneet,
ainoastaan polvi on kipee vielä :ashamed: Henkinen puoli ei ole vielä tervehtynyt tapaamisestamme, eipä se ole kyllä koskaan järin terve ollutkaan ;)

Kävimpäs sitten minäkin lukemassa Milekon mainitsemaan ketjua. Joopa, joo ja hohhoijaa...

Ruusumaria
Pojasta polvi paranee...
Ai niin, mut teillähän on jo poika :/
Jospa se ei vaikuta etukäteen tehtynä, joten mars sinne vällyjen väliin... :whistle:
Henkisen puolen vammautumiseen en osaa tervehtymiskeinoja antaa, ite kun oon sen verta häiriintynyt yksilö. Tapaamista ei kannata miettiä sen tarkemmin, tulee vielä uusia traumoja :D
Jahka minä seuraavaan tapaamiseen kunnostaudun persaukseni kanssa, niin peli on pelattu...
Tulee kallonkutistajalle tunkua ;) :whistle: :LOL:

Alkuperäinen kirjoittaja Mammoliino:
Alkuperäinen kirjoittaja ruusumaria:
Kävimpäs sitten minäkin lukemassa Milekon mainitsemaan ketjua. Joopa, joo ja hohhoijaa...
mikä ketju?
Äidit 30-40v: 30-v ekakertalaiset... :kieh:

MaMa
Jälleen puhut vähän, mutta asiaa.
ja kesäkuun tapaamisen jälkeen tunnen ison joukon lokakuisia julkkiksia :D

Susanna Sievinen |O *oksentaa pöydän alle...*

Mileko, aivan mahtava kommentti meitin päivästä!! :LOL: :LOL: Pikkasen pisti huvittaan! Ja hampuja oon kyttäilly, kovasti kalvaa peukulla tuolta sivusta, kulmahampaan paikka pullottaa, mut ei siellä sillei muuta näy. No täältä sais juu tota suolen toimintaa jollekin jos kelpaa!!! :LOL:

Meillä vanhin tyttö vaihto sannille eilen kakkavaipan. Sanni tykkää ihan jonniin verran potkia kun vaippa otetaan pois...
Noora oli aukassu vaipan ja samalla Sanni oli tökänny molemmat jalkasa paskaan ja ruvennu potkimaan. Sen verran löysähkö tapaus oli, et shittiä oli kaapin ovissa, Nooran paidassa ja käsissä, Sannin vaatteilla, hoitotasolla ja lattialla...
Pikkasen minuu nauratti kun Noora episodin jälkeen kuvaili tapahtumaa muutamin kirosanoin höystettynä :LOL: :LOL:

Kävinpä lueskelemassa minäkin tuolla...

Ihan suoraan sanottuna: ON HELPPO ARVOSTELLA, KUN ITSE ON NIIIN TÄYDELLINEN! Mä en tiennytkään, että tämä eräs mamma on meillä käynyt toteamassa eemelin ruokatarpeen. Se on hyvä, että olet parempi arvioimaan sen kuin neuvola. Pitääkin ensi kerralla tulla sun luo neuvolaan, kun kerran tiedät nämä asiat parhaiten! Lisäksi kun kerran olet niin täydellinen äiti, niin annappa samantien meille "osaamattomille" neuvot, miten niitä täydellisiä lapsia kasvatetaankin. Siis jos se on "hyvän" äidin mittapuu, että on yli 30 vuotias, niin tervemenoa vaan! Mä olen itse kasvattanut lapsia 15 vuotiaasta lähtien, joten luulisi jotain elämänkokemusta sillä saralla olevan kertynyt vaikken olekaan yli 30 vee tai kasvatan ensimmäistä omaani.

Että pistää vihaksi tollaset ihmiset. Täällä ollaan niin ystävällisiä ja "kavereita", mutta kun selkänsä kääntää.

LillaStina Veit jalat suustani :D

Minä oon luullu kans, et osaisin lapsenhoidon, kun on 5 omaa, mut ilmeisesti olin väärässä. Neuvolassa ei tosiaan kannata enää käydä, kun täältä keskusteluista ja noilta joiltakin täydellisiltä äideiltä saa ne oikeet neuvot.

Täh? Siis onko joku meikäläisistä muussa ketjussa puhunut jonkun sortin potaskaa... Jos oikein ymmärsin :ashamed: . Täytyypä mennä lukemaan.

Melko tapauksia teidän kotikulmilla :eek: . Kiva noita julkkujakin lueskella :) . Mäkin voisin jossain vaiheessa omani kertoa tuolla kerhon puolella. Ei mitään erikoista, mutta en kummikaan tässä viitsi. Etkös Mamma3 säkin voi sillä puolella? Vai?

Siis mua ärsyttää tää palsta :kieh: :kieh: . Mulla olis muita hommia, mutta istun vaan tässä ja sit manaan, kun aika ei tunnu riittävän :headwall: . Tässä on vaan niin koukussa olevinaan :kieh:

Minä kävin myös lukemassa ketjun. Huiiii....En ymmärrä ihan kaikkea niistä mielipiteistä ja yksi on se, että mitä pahaa siinä on jos kiinteisiin siirrytään äidin jaksamisen takia eli halutaan pidempi unipätkä äidille ja samalla myös vauvalle. Meillä ainakin elämä helpotti huomattavasti kun aloin antaa kiinteitä, sen jälkeen kun heräilyjä oli päivällä tunnin ja yöllä kahden välein. Ja vauvakin on erittäin tyytyväinen verrattuna siihen kun joutui heräämään vähän väliä syömään eikä yhtään kunnon unipätkää saanut nukuttua!

Yhteistyössä