LOKAKUISET 2007, UUSI YRITYS

ooh täällä valvottu melkeen koko yö |O en tiiä tekeekö hampaita vai mitä äkisee, tultiin olkkariin että ees mies saa vähän nukuttua. klo 10 pitäis olla topsyn kirpparipöydä eessä... hei, jos joku näkee mun ostavan jotain söpöstelyvaatetta niin ei muuta ku kiskaskaa letistä kauemmaks, saan ostaa vaan käyttökampetta!

ja tuo ukko-perhana on alkanu höpistä jotain toisesta lapsesta, onkohan se seonnu?!? seuraavalla kerralla mun pitää kyllä läppästä sitä |O

no nyt nuokkuu neiti tässä sylissä, pitää koitaa viedä sänkyynsä

Huomenta vaan kaikille :wave:

Meillä herättiin taas puol viiden aikoihin syömään... :( Sen jälkeen pyörittiin ja hyörittiin sängyssä. Noustiin ylös seittemän aikoihin pienen torkkumisen ja kiroomisen jälkeen :/
Nyt on kaikki ihan puol kuolleita väsymyksestä. Poju nuokkuu tossa leikkikehässä. Päätin jo, että en ota syliin tai vie ulos päikkäreille. Saa nukahtaa tonne, jos haluaa nukkua. Oppis nukkumaan siellä sitten niitä pikku päikkäreitään. Simahtaa kyllä ihan minä hetkenä hyvänsä. Pitäis varmaan ittekin yrittää sitten tossa sohvalla torkahtaa...

En mä ainakaan tiedä onko meillä noita "kuuluisia" kylähulluja :saint:
On kai meillä se yks, joka tulee aina silloin tällöin käymään ja tekee kaikkea tyhmää. Varasti kesämökin pakkasesta hääkakun palasen (ei muuta), murtautui kauppaan yhden tupakka-askin takia jne jne. Dirlittan onko täällä joku muu? Tiedätkö?
Muuten kuuluisuuksiahan täällä on vaikka muille jakaa: Nykyisen ja edellisen pressan kesämökin, J.J.Lehdon mutsilla on kesämökki, Anu Hälvä on rakentanut tänne (en tiedä onko kesäasukki vai vaki), Kai Lehtinen asuu tossa lähellä, Bablo muutti just vähän aikaa sitten pois, Jarmo Hyytiäinen (joku toimittaja, a-studio vai ajankohtainen kakkonen), Pekka Karhuvaaralla on mökki, Olli-Pekka Lyytikäinen (HJK:n joku pomo, a-lehtien yksi omistaja), Halavatun pappojen yhdellä laulajalla on mökki (on muuten mun vanha nuoriso-ohjaaja)... eli onhan noita "oikeita" julkkuja... Kyllähän noita näkee enempi tai vähempi, mutta ei niitä osaa ajatella julkkuina. Varsinkaan Kaitsua, kun vinoilee koko ajan tuolla kylällä... Ostin eemelille kaupasta soseita, niin eikö ukon pitäny heittää, että "et kai aio itte noita kaikkia syödä? Eikö kukaan ole kertonut, että ne on vauvan ruokaa..." No just :LOL:

Huomenta kirjapinon takaa..

Jouduin perumaan kuopion tapaamisenkin, kun opintoja oli niin paljon tehtävänä. Pikaisesti kävin nyt lukaisemassa teidän tekstejä, ei täältä kokonaan voi pois olla.

Ja oli ihana lukea, että tapaaminen oli mennyt kivasti. NIIIIIN paljon olisin halunnut olla siellä!

Vilma-Onni me ollaan matkustettu junalla jo useaan otteseen. Mun mielestä helpointa on mennä intercityllä - siellä on vaunuille omat paikat ja osaan vaunuistakin lastenvaunut mahtuu. Lisäksi intercitystä saa varattua samaan hintaan perhehytin, jossa saa olla rauhassa. Me ollaan tehty niin, että vaunut on jätetty niille varatuille paikoille ja otettu siitä koppa mukaan perhehyttiin. Siellä on kunnolla tilaa ja meillä ainakin Hilma onkin nukkunut kopassaan lähes koko matkan :) Ja ne perhehytit sijaitsee samassa tai viereisessä vaunussa kuin ne vaunupaikat. Pendolinolla ei olla matkustettu, joten siitä en osaa sanoa - mutta tavallisessa sinisessä junassa vaunut pitää viedä ensin erilliseen vaunuun, jossa konnari auttaa niiden nostamisessa.

Huomenta pienet pallerot ja tietty ne mammatkin :D

Miä tein eilen kirppis kierroksen ja ei sieltä muuta tarttunut mukaan kuin vaatetta. Mummi oli katsomassa sillä aikaa tenavia kun ukon kanssa pyörähdettiin parissa kirppiksellä. Isi osti neidille sellasen pikku poni yksisarvisen pehmon joka soi ja nauraa :D Ite sanoin ettei sitä voi vielä Kiialle antaa pitkään aikaa mutta kyllä tyttö voi sitä kuulemma katella. No eipä mulla ole vara sanoa mitään, ostinhan miäkin ne nukenvaunut :ashamed:

Itelle löysin ison nipun vanhoja lääkärisarjoja. Vanhimmat tais olla vuodelta 68. Niitä sitten eilisen päivän ja illan ahmin... Päätä pikkusen kolottaa liiasta lukemisesta. Mutta kun halvalla sai 7kpl/50senttiä. Ja niitä nippuja oli muutama :whistle:

Liikkumisesta juu ei. Kyljelleen yläkropan kääntää mut persus jää tulematta mukaan. Jotenkin selällään itteään siirtää kun lelukaaren matto ei riitä. Mahallaan tuo ei edelleenkään ole kuin hetkittäin ja siitä kyllä ittesä selälleen käännetään tai sitte raivotaan...

Nyt taitaa nimittäin päreet palaa tuolla lattialla :wave:

tiipiille voimia :hug:

sunnuntaita kaikille!

minnuu väsyttää |O olin viime yönä kahen tunnin välein hereillä..joo venla koisas ja isäntäkin koisas..mutta minnuu totaalisesti pakotti tota viisauden hampaan koloa..otin särkylääkettä 2x400mg buranaa, 2.5h vaikutus kesti ja sit alko taas armoton kipu ja eiku buranaa lärppään..sit koskee jo mahaankin ehkä pikkusen liiallinen buranan popsiminen..no onneks sairaalalla on hammaslääkäripäivystys..joten aika olis sinne klo 11 :eek:

mamma3 miulla on ihan tavan lääkeruutta jolla telläsin tonne koloon vettä ei sieltä mitään tule edes pois..kun en ole oikein pystynyt edes mitään syömään kun tosta pskan mausta johtuen mikään ei mene alas..jugurtin nyt joten kuten saan menemään..nälkäkii rupee olemaan ja sen tähen hermot ihan loppu..

sano se hoitaja et puhistaavat sen kolon puudutuksessa ettei tartte pelätä..ihmetteli miks sen hampaan poistava lekuri ei antanu lääkekuuria,kun nuo alaviisauden hampaat ovat aika ongelmallisia :eek: no toivottavasti jotain troppia tähän särkyyn ja kamalaan oloon saan.

venla otti tirsat..isäntä saakin sen ulos laittaa nukumaan kun mie siellä kaupungissa..saapi nähdä mitä tulee..sillä eipä ole mies kertaakaan laittanu tytylle ulkovaatteita päälle :eek: ja ruuankin saapi syöttää..eilen illalla anto tytylle puuroa niin tytyllä oli hiuksetkin hutussa..ja oli paita näkönen vaikka ruokalappu oli kaulassa :LOL:

pakko täs on kai jotain syötävä..muuten voipi huiko-olo tulla.

Alkuperäinen kirjoittaja MaMa74:
Alkuperäinen kirjoittaja ruusumaria:
MaMalle vielä että Ilona on kyllä ihan huippusuloinen tyttö, passaa olla äitillä ylpeä :heart:
Ja dogtor, kyllä ne Mileko ja MaMa kivoja mammoja on (vaikka sainkin selkäsaunan) =)
Kiitos Ruusumaria kehuista ja kyllä äiti on ylpeä :heart: kaikista lapsistaan. Elä Dogtor huoli, yritetään Milekon kanssa olla ihmisiks ens kerralla :LOL:

MaMa varmaan osaa olla immeisiks, mut minä oonnii mehtäläinen ja sen pirun männyn takia en oo oppinu käyttäytymään. Vielä on luolanaisen tavat meikäläisellä...
(ei oo airpäkkeijä autossa mut turvikset kumminnii... :whistle: )
Ilona on kyllä tosi suloinen hampaineen. Onneks tapaamisen lopulla jo uskalti hassuille tädeille jo vähän hymyilläkkii... :heart:

Ihania kuvia ootte taasen laitellu :heart:
Kyllä ois Sannilla ehokkaita, mut tosin kovia kilpasisariakin...

Se on kyllä jännä, et meiltä löytyy kamera ja videokamerakii, mut eivätpä vaan satu mukaan sillon kun tarviis...
Ois saatu palstalle kuva mustasta persiistä... :LOL:

Heidi Laita vaan äkkiä kuvia perheestäs, kun myö halutaan nähdä sinun italialainen komistus...
... päästään kuolaamaan näppikselle :LOL: :p

Oiskohan Niinukan hampaanpoisto jättäny jälkeesä tulehduksen. Mulle on kyllä aina annettu antibiootti poiston jälkeen.

Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Alkuperäinen kirjoittaja ruusumaria:
MaMalle vielä että Ilona on kyllä ihan huippusuloinen tyttö, passaa olla äitillä ylpeä :heart:
Ja dogtor, kyllä ne Mileko ja MaMa kivoja mammoja on (vaikka sainkin selkäsaunan) =)
Kiitos Ruusumaria kehuista ja kyllä äiti on ylpeä :heart: kaikista lapsistaan. Elä Dogtor huoli, yritetään Milekon kanssa olla ihmisiks ens kerralla :LOL:

MaMa varmaan osaa olla immeisiks, mut minä oonnii mehtäläinen ja sen pirun männyn takia en oo oppinu käyttäytymään. Vielä on luolanaisen tavat meikäläisellä...
Paino olikin sanalla YRITETÄÄN :LOL:

Mulla aikoinaan poistettiin kaikki viisaudenhampaat kerralla (sen takia oonnii pikkusen tööt, tööt... :snotty: ). Sain sit siihen heti 10 pv:n antibiootin joka ei kuitenkaan tehonnu vaan tulehdus iski niin pahasti, etten saanu suuta auki viikkoon. Ikenet turpos niin pahasti, et tikinpoistossa lääkäri sai tehä töitä, et tosiaan löyti ne tikit jostain. maku suussa oli just sellanen *kuka on syöny mun suulla paskaa*. Kun tulehdus lähti, niin meni pitkään, et kärsin syödä mitään kovaa, kun ikenet oli niin kipeet.

Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:
Mulla aikoinaan poistettiin kaikki viisaudenhampaat kerralla (sen takia oonnii pikkusen tööt, tööt... :snotty: ). Sain sit siihen heti 10 pv:n antibiootin joka ei kuitenkaan tehonnu vaan tulehdus iski niin pahasti, etten saanu suuta auki viikkoon. Ikenet turpos niin pahasti, et tikinpoistossa lääkäri sai tehä töitä, et tosiaan löyti ne tikit jostain. maku suussa oli just sellanen *kuka on syöny mun suulla paskaa*. Kun tulehdus lähti, niin meni pitkään, et kärsin syödä mitään kovaa, kun ikenet oli niin kipeet.
:eek: :x Aika hurjaa :( ja mulla ei tuntunu missään ne poistot ja kaikki on poissa :whistle:

se tohtorin naapurin mummu karmi mulla selkäpiitä illalla kun kävin vaunut sisään nakkaamassa vielä tuolta yönpimeydestä...kuvittelin kuinka kohta nurkan takaa joku hiippailee ja jo korvissa soi murmurmur :eek: :headwall: :LOL: Hulluus taitaa tulla :whistle: Mut musta toi oli kauhee,tai sellanen inhottava juttu!!!

Hyvät huomenet kaikille!
ihanaa kun sairastelut on nyt ohi!!
ja pitkästä aikaa oli kunnon yöunet.
poju nukahti jo 20.30,söi 03.00 ja nukkui taas 8.30
olin ihmeissäni ku kelloa kurkkasin
yleensä aina useampi syöttö ja nukkumaankin meillä yleensä mennään vasta 22.00 tai 23.00 välillä

meikäläinen ei oo vieläkää käyny bilettämässä.
toisaalta täällä pikku kylässä mitää kiinnostavaa olekkaan,kaikki jo nähty!
mutta jos pääsis vaikkapa ouluun nii... :D

jaahas,meillä vieraita tulossa just kohta nii pakko mennä ostaan kahvia.

millille piti sanoo että meilläkin tuo poju hikoilee kovasti
mileko : mulla myös on hurjia kokemuksia noista viisauden hampaista(tai siis niiden poistosta),piti syödä 2 kuuria antibioottia kun tulehtui.

noniin,nyt taas meen :wave:

Onko kukaan vieraillu sisukas.net sivulla tai tilannu sieltä jotain? (Huom Tuutis! löytyy vaikka mitä kruunun kuvilla varustettua ;) )
Mikä telepaattinen yhteys? Mä olin juuri tuolla sivuilla surffailemassa :D Ihania juttuja, mutta aika kalleita...ale jututkin... :/

Yhteistyössä