Huomenta vaan kaikille :wave:
Meillä herättiin taas puol viiden aikoihin syömään...
Sen jälkeen pyörittiin ja hyörittiin sängyssä. Noustiin ylös seittemän aikoihin pienen torkkumisen ja kiroomisen jälkeen :/
Nyt on kaikki ihan puol kuolleita väsymyksestä. Poju nuokkuu tossa leikkikehässä. Päätin jo, että en ota syliin tai vie ulos päikkäreille. Saa nukahtaa tonne, jos haluaa nukkua. Oppis nukkumaan siellä sitten niitä pikku päikkäreitään. Simahtaa kyllä ihan minä hetkenä hyvänsä. Pitäis varmaan ittekin yrittää sitten tossa sohvalla torkahtaa...
En mä ainakaan tiedä onko meillä noita
"kuuluisia" kylähulluja :saint:
On kai meillä se yks, joka tulee aina silloin tällöin käymään ja tekee kaikkea tyhmää. Varasti kesämökin pakkasesta hääkakun palasen (ei muuta), murtautui kauppaan yhden tupakka-askin takia jne jne.
Dirlittan onko täällä joku muu? Tiedätkö?
Muuten kuuluisuuksiahan täällä on vaikka muille jakaa: Nykyisen ja edellisen pressan kesämökin, J.J.Lehdon mutsilla on kesämökki, Anu Hälvä on rakentanut tänne (en tiedä onko kesäasukki vai vaki), Kai Lehtinen asuu tossa lähellä, Bablo muutti just vähän aikaa sitten pois, Jarmo Hyytiäinen (joku toimittaja, a-studio vai ajankohtainen kakkonen), Pekka Karhuvaaralla on mökki, Olli-Pekka Lyytikäinen (HJK:n joku pomo, a-lehtien yksi omistaja), Halavatun pappojen yhdellä laulajalla on mökki (on muuten mun vanha nuoriso-ohjaaja)... eli onhan noita "oikeita" julkkuja... Kyllähän noita näkee enempi tai vähempi, mutta ei niitä osaa ajatella julkkuina. Varsinkaan Kaitsua, kun vinoilee koko ajan tuolla kylällä... Ostin eemelille kaupasta soseita, niin eikö ukon pitäny heittää, että "et kai aio itte noita kaikkia syödä? Eikö kukaan ole kertonut, että ne on vauvan ruokaa..." No just