LOKAKUISET 2007, UUSI YRITYS

Milekollahan muuttui mielenkiintoiseksi tuo vihaa miehiä viikko ;) :whistle: . Hauska tapaaminen teillä ollut varmasti :) , mutta miksi ihmeessä ei kameraa :headwall: ?!

Ihania vauva-kuvia täällä :) . Pitäs taas itekin yrittää...

Joo, mulla lyö pää taas tyhjää :headwall: , ei meillä erityisempää, taidan mennä nukkumaan. Meilläkin tuo mies tuolla istuu yksinään, kun minä yritän täällä saada hännän päätä kiinni :snotty: . Ja nyt kun sain, voinkin mennä nukkumaan ;) , mitäs miehistä |O , varsinkaan kipeistä. Mulla siis ei ole samat viikot kuin Milekolla :LOL: . Mitkä ne nyt olikaan nimeltään, jonkun sortin pöllyytykset.

Mitenkähän on Yksäidin ja muiden tukka :) ? Varmaan takana ja elämä edessä B) . Bailatkaan munkin puolesta, mä meen maate, ai miten niin nynny :kieh:

Aaaah, mä tulin just saunasta :p

Ainiin, noista kummeista, Juholla on neljä kummia.
Sylikummina on miehen veli. Kovasti ollaan kommenttia saatu siitä, että miten mies voi olla sylikummi, no entä sitten?!?!! ja tuskin ollaan ainoita... hittolainen..
Hän on meille läheinen ja asuukin suht lähellä, tai no, vissiin nelisenkymmentä kilsaa välimatkaa.
Toisena kummina on hänen vaimonsa. Ovat kyllä kiinnostuneita Juhosta jne, mutta eivätpä ole kertaakaan käyneet meillä poikaa katsomassa, no okei, me käydään usein siellä ja heillä on kyllä kovin kiirettä ja kaksi hevostakin pitäisi vielä iltaisin ehtiä hoitamaan. Sit mun isosisko ja sen mies on Juhon kummeja myöskin. Asuvat kaukana, varkaudessa asti. ovat kyllä kiinnostuneita pojan touhuista ja sisko just viime viikonloppuna kävikin moikkaamassa. Harmi että asuvat kaukana :(
Mulle ei ole yhtään kummilasta siunaantunut. Isosiskolta odottelen vauvauutisia, mutta vielä ei ole kuulunut. Heillekkin olis esikoinen. Josko sitten kummiksi pääsisin =) luulen ainakin että musta tulis hyvä kummi :D

Voi video, me ollaan huomennakin Juhon kans koko päivä kaksin, mies menee valvomaan alaistensa töitä, ens viikko pitäs viel jaksaa viikonloppua myöten, sit miehellä olis viikon loma, ihanaa. Jos keksis jotain kivaa tekemistä sille ajalle..

Alkuperäinen kirjoittaja Topsy2:
Juu Hipkukka vois valaista vähän enemmän... Miten niin minä utelias :whistle:
Eipä meillä muuta kuin nukuttamiseen liittyvää eripuraa. Meillä kun tuo poika on viime aikoina ollut levoton nukkumaan ja heräilly helposti ja nukahtanut uudestaan huonosti (syyhän selvisi tänään -> hampaita pukkaa). Mie tuota poikaa nukutin tunnin ja tulin sitten katsomaan televisiota. Niin eikö mies siihen tule viereen ja laita TV:n ääntä kovemmalle :kieh: Mie kun sanoin, että älä poika herää vielä niin mies totes, että tarviihan sen oppia nukkumaan myös taustametelissä. Joo, niin kyllä, mut ei just nyt. Mie mielenosoitukseksi tulin keittiöön ja ilmoitin, että saa herra mennä itse nukuttamaan, jos poika herää. Tuolla tuo mies nyt näkyy kuulokkeilla kuuntelevan TV:tä.

Oli kova uhkaus :LOL:
Mie olen niin väsy pojan yöheräilyistä, että otan nokkiini turhan helposti ja en sit osaa nätisti sanoa. Onneks sentään tänne pääsee purkaan. Pikku juttuhan tuokin oikeasti oli (ja tälläisen sepustuksen sain silti aikaseks) Helposti vaan tämäkin olis voinu paisua isommaksikin mökötykseksi.

dogtor mitàs tàà anttonin haaremi homma on ??? EI meidàn Annika sellaiseen suostu! "Yhden miehen nainen ja yhden naisen mies" se pitàà olla! ;) :D Piru vie.. :D

Kàvin nyt ekaa kertaa selailemassa noita kerhossa olevia kuvia ja tàytyy sanoa ettà hirveàn kauniita perheità lokamammoilla on ! Kateellinen olisin jos ei omasta takaa jo lòytyisi rakasta ihanaa hòmpànpòmppà perhettà :D Pitànee ottaa muutama kuva meidànkin perheestà sinne =)

Tànààn ollaan ulkoiltu montaaa tuntia ja huomasin kivan pienen pienen haitan tuossa mun uudessa VILLAISESSA ulkoilupussissa... villa! Siis sità jàà annikan kàsiin, naamaan ja suuhun! :kieh: Pirskutti sentààn niin ottaa pààhàn, olisi ollut niin ihana kàyttàà mutta ei toista viitsi laittaa nielemààn mitààn villoja.. Noh, ei muuta kun ostamaan toinen talvitakki, nyt sitten vaan mietin ettà tuo minkà nyt ostin voipi olla liian kuuma :kieh: Itse elàn edelleen suomalaisen ilmaston mukaan enkà osaa lapsia muun sààn mukaan pukea ja ajattelin ettà talvi jatkuu vielà huhtikuuhun saakka ja pyh! huomiseksi luvattiin +16 astetta!! Piru vie... tulisi nyt àkkià joku kylmà ilma sieltà pohjolasta tànne...

menenpàs nyt tuonne isukin viereen tòllòà luuraamaan ja toivotan kaikille mukavaa lauantai-iltaa! :D Niin ja eikòs tànààn ole siellà loton arvontapàivà ?.. siis toivotan myòs loton jàttipottia kaikille :D:D

piitulikos se muuten tuolla vanhassa pinossa kirjotteli jotain että tuolla odotuspuolella tuplien odottajissa kirjottelee elza, mä kävin vilkaseen, niin se oli eliza, eli tuskin sama henkilö on kyseessä.. luulen ainannii..
Asiasta vähän niinkun käkikelloon :whistle:

Juttu jatkuu, lähti liian aikaisin...

Huh kun kannoin äsken noi kirppiskamat autoon niin kyl oli kylmä! Ja alkoi vähän pelottaa, jos olisin ollut vaan sisällä niin ei mitään, mut ulkona aina kuuluu kaikkia ääniä, ja sit äkkiä juoksee sisään ettei kukaan nappaa...? Kun tulin sisään piti mennä tarkistaan onko Minttu tallella (oli ovi kauan auki ja tosiaan outo olo) ja kun menin niin likka oli kääntynyt selälleen! :eek: Hitto että säikähdin, siis että joku käynyt kääntään, kun ihan oikeasti tuo tyttö ei ole koskaan ääntelemättä liikkunut sängyssä! Siis tarkoitan että kun nukkuu, nukkuu hievahtamatta, aina! Ootte täällä kirjoitellut liikkuvista lapsista, se on meille ihan utopiaa. Kummitätikin sanoi Mintusta että ihan ihme lapsi kun ei liiku nukkuessaan, niiden poika 5kk ei pysy paikoilla hetkeäkään... No, kai se Minttukin siitä pikkuhiljaa, mut oli tosiaan hassu tunne, heti aattelin että mites se nyt tolleen. :D

Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:
piitulikos se muuten tuolla vanhassa pinossa kirjotteli jotain että tuolla odotuspuolella tuplien odottajissa kirjottelee elza, mä kävin vilkaseen, niin se oli eliza, eli tuskin sama henkilö on kyseessä.. luulen ainannii..
joo, mut mähän korjasin mokani melkistä heti seuraavassa viestissä :ashamed: :LOL: :LOL:

pupu kiitti..näyttää ainakin jo paremmalle anttonin tila..heidi no muuttakkee suomeen sieltä :kieh: nii saa annika ja antton tavata :LOL:
topsy mä en kans uskalla olla ulkona pimeellä yksin..kuulen ääniä ja näen omiani..ja kaiken lisäks mä pelkään yhtä asukasta joka asuu tässä samassa talossa ja on yöeläjä..mä pelkään sitä ku kuolemaa
:eek: :eek:

Dogtor hyi, kuulostaa pahalta... Että ihan jotain asukasta... mä kun just aattelin tossa ulkona että onneksi asuu tässä lähellä kivoja ihmisiä, jos hätä tulee. Kyl sitä on kiinni tossa miehessä.

Mä selaan tota metsolaa... ja haluan tietty ne kaikki. Susa tehdäänkö kimppatilaus? :D

Alkuperäinen kirjoittaja Piituli1974:
Alkuperäinen kirjoittaja PuPu 10-07:
joo, mut mähän korjasin mokani melkistä heti seuraavassa viestissä :ashamed: :LOL: :LOL:
no voe vide.. mä mitään oo huomannu :ashamed: :ashamed:

:D

Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
oliko topsy pakko laittaa tuo linkki :kieh: :kieh: aivan ihania vaatteita,ehken kun tulee äp rahat nii meikäläinen menee shoppaamaan tuonne,o-ou..
Siks mullakin oli noi itkunaamat perässä, tuskaa löytää tollanen! Ja arvaa kuka suositteli? No se Me&I myyjä, taidan tehdä valituksen tollasesta myyjästä... ensin myy meille sikahintaan kaikkia ihanuuksia ja sit vielä koukuttaa toiseen vaatepaikkaan :kieh: :kieh: :LOL:

muoks. noi IdaT:n bodyt on ihania!

juu täälläki melkistä 15 pakkanen..aika kylmä ulkona juu.

meillä asuu tässä sellanen ihan pimahtanut mummo,elää öisin,kulkee kesät talvet toppavaatteet päällä sellasta jännää kävelyä,örisee ulko ovella,siis kuuluu aina kun meet tupakalle nii murrrmurrrmurrrmurr,juu-u pelottaaa..ja se on ihan sen manaaja tytön näköinen ja tekee kaikkia outoja asioita kuten yöllä kopistelee mattoja niin että laittaa maton jätesäkkiin ja sitä rumpsuttaa ym..ja kesällä ainakin seisoi jokaisen etupihan ikkunan takana noin 5min ja taas siirtyi seuraavan asukin ikkunaan..

Alkuperäinen kirjoittaja dogtor:
juu täälläki melkistä 15 pakkanen..aika kylmä ulkona juu.

meillä asuu tässä sellanen ihan pimahtanut mummo,elää öisin,kulkee kesät talvet toppavaatteet päällä sellasta jännää kävelyä,örisee ulko ovella,siis kuuluu aina kun meet tupakalle nii murrrmurrrmurrrmurr,juu-u pelottaaa..ja se on ihan sen manaaja tytön näköinen ja tekee kaikkia outoja asioita kuten yöllä kopistelee mattoja niin että laittaa maton jätesäkkiin ja sitä rumpsuttaa ym..ja kesällä ainakin seisoi jokaisen etupihan ikkunan takana noin 5min ja taas siirtyi seuraavan asukin ikkunaan..
:LOL: :LOL: :eek: karmeaa....

Yhteistyössä