LOKAKUISET 2007, UUSI YRITYS

hihi... tulin vaan naurskelemaan et on aika hauskaa kun mä hyväksyn teitä tonne mun meseen...mut mulla ei ole hajuakaan et kenet hyväksyn ku on oikee nimi... mileko taitaa olla ainut jonka tunnistaa heti... täytyy aina käydä tuolt kerhon puolelta tarkastamassa kenestä on kyse =)

meinas käydä huonosti meijän baariin lähdön kanssa. mun porukat on oksennus taudissa ja mun sisko oli siellä kyläilemässä ja sekin alko valittelemaan huonoa olo... siis mun sisko on tulossa hoitamaan siiriä... no onneks se nyt kuitenkin tulee tänne meille et jos alkaa oksentamaan niin ei tarvii siiriä mistään hakea. mut nyt kaikki hyvin... ja sit ku viel joku kertois mitä mä puen päälle tänään saati laitan hiukset!!!!

Hyvät bileillat baanalle lähteville!!! :wave:

Ajattelin tehdä helmitilausta huomenna niin jos joku on halukas tilaamaan miulta niitä helmiä niin laittaa vaikka y:nä väritoivetta, kaula/ ranneketjua/kultanen/hopeinen korulukko ja vähän jonkinlaista mittaa minkä pitusta ketjua.. samalla saa hintoja tiedustella!

MaMa&Ilona ja Ruusumaria
Suurkiitokset kivasta seurasta :flower:
Piristi kummasti. Päätinkii, et "vihaa miestäsi"-viikko saa loppua ja alkaa "ole peto makuuhuoneessa"-viikonloppu :LOL: :LOL:
Mulle kans kävis tapaaminen millon vaan. Sen verran piristävää tuollanen vaihtelu, et mielellään vaik viikottain :D
Sillon kyllä dietti kärsii... :p
Sen verran raju meidän tapaaminen oli, että mustana on yks persaus+reisi, yks käsi on kipee ja mun maha-ja naurulihaksia jomottaa :LOL:
Kevväämmällä sitten se terassikierros...

Mukavaa iltaa bailaamaan lähteville :whistle:

Do dii!

Kiva, kun savolaisilla on ollut hauskaa... :D
Hauskaa iltaa juhlijoille :wave:

Minä olen ollut ahkera... eemelillä on taas yksi taskuvaippa ja 10 paksua imua. Lisäksi käytiin isännän kanssa kävellen palauttamassa kirjaston kirjat. Kohta mennään koko perhe samaan aikaan saunaan ja siinäpä se eemelin ilta olikin =)

Savolaiset missäs ne kuvat viipyy? Tamperelaiset oli nopeempia :LOL:
*ei täällä mitään hätäillä* :LOL: :saint:

MaMa ja Mileko kiitos tosi kivasta seurasta =) Mukavaa oli! Mulla on tosiaan persaus kipeä mut polvi se vasta kipeä onkin. Ihan pitää nilkuttaa :( Laitoin tiukan siteen siihen, muuten en pääse noita portaita nousemaan yläkertaan. Ja se käsikin on hellänä...
Vaarallisia on nämä tapaamiset, kaikennäköistä voi sattua :LOL:

Uutta tapaamista nyt suunnittelemaan!! :wave:

Yhteistyössä