Ja höpönlöpö sun huonoille käsityötaidoille. Oon nähny ihqut tekemäsi petivaatteet kiiuskalleAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:käsitöissä oon tumpelo :ashamed: pitääkin kysästä mummilta haluaisko tehdä tuon ekan hatun kiialla
tapaaminen meil meni kylmän kahvin merkeissä toinen kun istui niin toinen melkein pomppas ylös... ei myö neljän tunnin aikana kauheasti ehditty kumminkaan jutella... tää oli yleistä hälinää
mutta meillä oli kruunukakku. Tuolla kuva
http://tuutilulla.vuodatus.net/blog/1120069
mileko oli kyllä katkera kun ei saanut kakkua
ei sieltä menny kuin sivu 33 valkoseks.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:Jaa vai olitte te taas saaneet pinon kaatumisen aikaan Mut nyt en pääse kattoon mitä päivällä ootte kirjotelleet :'(
Tääl toine vaatehullu :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli-76:Täällä kans ootellaan kovasti infoa niistä lastenvaatekutsuista! Selailin tossa sivuja toisesta pinosta taaksepäin niin tais olla Vilma-Onni joka siellä vieraili...Tunnustan olevani hivenen vaate-hullu...Ku noille tytöille on kauheesti aina kaikkee kivaa... :ashamed: :saint:
ahaa, tänks, täytyy mennä lueskelemaan sit niitäAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:ei sieltä menny kuin sivu 33 valkoseks.Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:Jaa vai olitte te taas saaneet pinon kaatumisen aikaan Mut nyt en pääse kattoon mitä päivällä ootte kirjotelleet :'(
Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:joo mut puikot ei pysy käsissä ja ei ole ikinä pysyneetkään.. jostain kumman syystä mun ei tarvinut koulussa neuloa lapasia eikä sukkiaAlkuperäinen kirjoittaja Mamma3:Ja höpönlöpö sun huonoille käsityötaidoille. Oon nähny ihqut tekemäsi petivaatteet kiiuskalleAlkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:käsitöissä oon tumpelo :ashamed: pitääkin kysästä mummilta haluaisko tehdä tuon ekan hatun kiialla
tapaaminen meil meni kylmän kahvin merkeissä toinen kun istui niin toinen melkein pomppas ylös... ei myö neljän tunnin aikana kauheasti ehditty kumminkaan jutella... tää oli yleistä hälinää
mutta meillä oli kruunukakku. Tuolla kuva
http://tuutilulla.vuodatus.net/blog/1120069
mileko oli kyllä katkera kun ei saanut kakkua
IHANA KAKKU
niin sehän on yks vaihtoehto ja silloin ei piitulinkaan tarvi niitä vissii hyväksyäAlkuperäinen kirjoittaja susa79:Jos tuonne kerhon puolelle ei muuten kuvat mene perille, niin voihan ne laittaa aijaan kautta niin kuin tännekkin. Avataan vaikka uusi keskustelu?
Ihanaa Mamma3, joku muukin ku mä!Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:Tääl toine vaatehullu :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli-76:Täällä kans ootellaan kovasti infoa niistä lastenvaatekutsuista! Selailin tossa sivuja toisesta pinosta taaksepäin niin tais olla Vilma-Onni joka siellä vieraili...Tunnustan olevani hivenen vaate-hullu...Ku noille tytöille on kauheesti aina kaikkee kivaa... :ashamed: :saint:
Hyvää yötä!! =)Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Myö lähetään tutimaan :wave:
Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli-76:Ihanaa Mamma3, joku muukin ku mä!Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:Tääl toine vaatehullu :saint:Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli-76:Täällä kans ootellaan kovasti infoa niistä lastenvaatekutsuista! Selailin tossa sivuja toisesta pinosta taaksepäin niin tais olla Vilma-Onni joka siellä vieraili...Tunnustan olevani hivenen vaate-hullu...Ku noille tytöille on kauheesti aina kaikkee kivaa... :ashamed: :saint:
Kaikkee vaatetta ei varmaan ehdi ees pitää, mut ei se mitään... Ei tälle mahda mitään kun on vaan pakko saada ostaa lisää, ku ovat niin ihanii nuo pienten vaatteet :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli-76:Naurattaa jo valmiiks! Ei meilläkään isukki enää puutu noihin vaateshoppailuihin. Just tilasin Linus&Lotta:lta vaatetta eikä oo kommentoinu mitää ku näki pussukan...Ja meillä tota vaatetta piisaa!!! Noitten molempien esikon ja kakkosen vaatteet oon kaikki säilyttäny ku tiesin et sen kolmannen viä teen ja ei voinu heittää mitään pois ku ei tiärä kumpi tulee. No tyttöhän sit tuli ja sitä vaatetta siis ON! Ja lisää on pakko saaha...Jaiks...
Musta nää nan ja tutteli kakkoset on ihan uusii juttui. Ei ollu sillo ku isommat oli pienii...Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:niin ja vielä piti kommentoida,meillä juodaan vettä nokkamukista yleensä soseiden päätteeks ei ihan aina kummiskaan ja ihan vaan suun huuhtelu/nokkamukin tutustuttamis mielessä =) ,tyyny kans tuola kaapissa odottelee...taidanpa kaivella esille kun tuli mieleen jos pysys toi tyynyliina osasto vähän paremmin kuosissa. Ja mitäs eroo tosiaan noilla Nan 1 ja 2 on?...Peetulle en ainakaan oo tollasta 2 antanu..vai onko niitä sillon ollu?!...