LOKAKUISET 2007, UUSI YRITYS

Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:
käsitöissä oon tumpelo :ashamed: pitääkin kysästä mummilta haluaisko tehdä tuon ekan hatun kiialla :whistle:

tapaaminen meil meni kylmän kahvin merkeissä :D toinen kun istui niin toinen melkein pomppas ylös... ei myö neljän tunnin aikana kauheasti ehditty kumminkaan jutella... tää oli yleistä hälinää :D

mutta meillä oli kruunukakku. Tuolla kuva
http://tuutilulla.vuodatus.net/blog/1120069

mileko
oli kyllä katkera kun ei saanut kakkua :whistle:
Ja höpönlöpö sun huonoille käsityötaidoille. Oon nähny ihqut tekemäsi petivaatteet kiiuskalle :D

IHANA KAKKU :p

Alkuperäinen kirjoittaja Hemuli-76:
Täällä kans ootellaan kovasti infoa niistä lastenvaatekutsuista! Selailin tossa sivuja toisesta pinosta taaksepäin niin tais olla Vilma-Onni joka siellä vieraili...Tunnustan olevani hivenen vaate-hullu...Ku noille tytöille on kauheesti aina kaikkee kivaa... :ashamed: :saint:
Tääl toine vaatehullu :saint:

Alkuperäinen kirjoittaja Mamma3:
käsitöissä oon tumpelo :ashamed: pitääkin kysästä mummilta haluaisko tehdä tuon ekan hatun kiialla :whistle:

tapaaminen meil meni kylmän kahvin merkeissä :D toinen kun istui niin toinen melkein pomppas ylös... ei myö neljän tunnin aikana kauheasti ehditty kumminkaan jutella... tää oli yleistä hälinää :D

mutta meillä oli kruunukakku. Tuolla kuva
http://tuutilulla.vuodatus.net/blog/1120069

mileko
oli kyllä katkera kun ei saanut kakkua :whistle:
Ja höpönlöpö sun huonoille käsityötaidoille. Oon nähny ihqut tekemäsi petivaatteet kiiuskalle :D

IHANA KAKKU :p
joo mut puikot ei pysy käsissä ja ei ole ikinä pysyneetkään.. jostain kumman syystä mun ei tarvinut koulussa neuloa lapasia eikä sukkia
:LOL:
:LOL: :LOL:

Täällä kans ootellaan kovasti infoa niistä lastenvaatekutsuista! Selailin tossa sivuja toisesta pinosta taaksepäin niin tais olla Vilma-Onni joka siellä vieraili...Tunnustan olevani hivenen vaate-hullu...Ku noille tytöille on kauheesti aina kaikkee kivaa... :ashamed: :saint:
Ihanaa Mamma3, joku muukin ku mä! :LOL:

Iltoo!

Susa, mä kävin kans pari päivää sit vauva-lehden sivuilla... kattelin et "jaa, täälläkin tällasia keskusteluketjuja" ja äkkiä pois :LOL:

Ihan tyhmä toi Piitulin laittama linkki, tai siis ei se linkki, vaan se mitä sieltä linkin takaa löytyy. Suuttua nyt siitäkin ettei aina muista mitä piti kommentoida. Meidän ketjussahan sitä hoetaan pitkin päivää :D :D

YOdottaja, Minttu saa vettä kiinteiden yhteydessä, että hampaat puhdistuis (niin mitkä hampaat? no opetellaan jo ;)) , tyynyä ei ole, tosin nyt on petarin alla kohottamassa, muuten mintulla joka aamu ihan tukossa nenä vaikka ei nuhaa (tää siis jatkuu yhä, onko muilla tällaista?) ja muutes, eikös vauvat hikoile pään kautta? Eli jos viulla on pää hikinen, tarkoittanee että hällä on yleisesti yöllä kuuma? Ja mikäs se kolmas oli, en nyt muista mitä piti kommentoida (HEHE) niin se NAN2, meillä menee jo (en tiedä miksi...) eikä mitään vaikutusta suuntaan eikä toiseen. Ei yöuniin, ei massuun, ei mihinkään.

Tilda
, silmät kostuivat kun luin viestisi :hug: Voimia sinulle vielä kerran.

Tiipii, minkä ikäiseksi tota turvaverkkoa saa pitää? Tuskin tosin auttais meillä, huutaa joka tapauksessa :/ Kaverilla oli muuten toi kerran norjan reissussa, ja meinas että oli siksi vähän epäkäytännöllinen kun ei saa käyttää kun nukkuessa. Ja ei niiden lapsi kokoaikaa nukkunut... onko se muka noin? Mikseihän saa hereillä ollessa?

Heidi, ihania vaatteita, varsinkin toi punainen pallopuku! Ja viulla upea puku!

Mut toi hoitolaukku/syöttötuoli, vitsi mikä keksintö! Noh, taidan elää ilmankin :D Mut Mammoliinolla ihme kavereita kun ei trendeissä pysy mukana :LOL: Onneksi sivistit toisia, niin ovat nyt vähemmät out of scene ;)

Mä painun nyt sohvalle, lontooraesuklaa huutelee. Kukas tulossa huomenna MEandI kutsuille meille? Diipeli? Mammoliino? Tiipii, harmi ettette pääse. YOdottaja olikin tulossa, kiva juttu! Katjanna, tuutsie?

Ja muistakaa Oululaiset, sunnuntaina Oulunsuunpirtillä lastenvaatekirppis 10-13! Voitte tulla ostaan Mintun pieneksi menneet vaatteet :LOL:

Niin ja Mamma3, JesperJunior vaatteet on kivoja, löytyvät netistäkin: http://www.jesperjunior.fi/ Annilla ollut yks puku ja hanskat, ja tosi hyvin piti vettä ja hyvälaatuinen oli! Menee viel Mintullekin.

Ihanaa Mamma3, joku muukin ku mä! :LOL:

:LOL: kohtalotoveri :LOL:
Itseasias poitsu on saanut jonkinverran lainavaatetta, mutta ne on edelleen siinä kassissa missä ne meille tuotiinkin...sillä tuota vaatetta omasta takaa on yllinkyllin ja mä shoppaan vaan lisää :whistle: :LOL:
Onneks meil isukki ei puutu noihin shoppailuihin, ei kiellä ostelemasta tai mitään :D Siispä voin hyvällä omalla tunnolla ostella :saint:
Näytin tota jonathanin pukuu miehelle ja tokas vaan et pitäähän se puku olla :eek: :LOL:

Ihan ensiksi kiitokset kehuista meidàn annikasta =) Toiseksi... tuutilulla aivan mahtava kakku!! Mà rakastan tàytekakkuja ja tuo nàyttàà niin herkulliselta... Kuola vaan valuu suu pielistà.. :p

Sitten noihin kysymyksiin...
Vettà en saa annikan kurkusta alas muutoin kuin silloin tàllòin kiinteiden yhteydessà lusikalla kaatamalla.. Ei tykkàà tosiaan vedestà :$

Tyyny on meillà ollut kàytòssà ihan syntymàstà asti, sellainen tosi pieni ja ohut :)

Tuota maito 2 en ole vielà antanut, mutta nyt ensi viikolla kysàisen lààkàriltà josko ruvetaan antamaan sità ja mikà ihmeen ero sitten 1 ja 2 on??

Mutta nyt sitten perjantai-iltaa viettàmààn! Kivaa iltaa kaikille =)

:LOL: Naurattaa jo valmiiks! :LOL: Ei meilläkään isukki enää puutu noihin vaateshoppailuihin. Just tilasin Linus&Lotta:lta vaatetta eikä oo kommentoinu mitää ku näki pussukan...Ja meillä tota vaatetta piisaa!!! Noitten molempien esikon ja kakkosen vaatteet oon kaikki säilyttäny ku tiesin et sen kolmannen viä teen ja ei voinu heittää mitään pois ku ei tiärä kumpi tulee. No tyttöhän sit tuli ja sitä vaatetta siis ON! Ja lisää on pakko saaha...Jaiks... :LOL: :D

yksäiti, mulle kelpais pessi ehdottomasti vävyksi, mutta kun toi meidän likka on varmaan jo vähän liian vanha :'( Pitäskö täs alkaa tehtailemaan tyttöä nyt et saisin ton suloisuuden pessi-pojan vävykseni :heart: :LOL: Pessi on tosi sulonen, oikein sellanen syötävän ihana lutuinen :heart: :D

:LOL: Naurattaa jo valmiiks! :LOL: Ei meilläkään isukki enää puutu noihin vaateshoppailuihin. Just tilasin Linus&Lotta:lta vaatetta eikä oo kommentoinu mitää ku näki pussukan...Ja meillä tota vaatetta piisaa!!! Noitten molempien esikon ja kakkosen vaatteet oon kaikki säilyttäny ku tiesin et sen kolmannen viä teen ja ei voinu heittää mitään pois ku ei tiärä kumpi tulee. No tyttöhän sit tuli ja sitä vaatetta siis ON! Ja lisää on pakko saaha...Jaiks... :LOL: :D
Kaikkee vaatetta ei varmaan ehdi ees pitää, mut ei se mitään... :whistle: Ei tälle mahda mitään kun on vaan pakko saada ostaa lisää, ku ovat niin ihanii nuo pienten vaatteet :kieh: :D

niin ja vielä piti kommentoida,meillä juodaan vettä nokkamukista yleensä soseiden päätteeks ei ihan aina kummiskaan ja ihan vaan suun huuhtelu/nokkamukin tutustuttamis mielessä =) ,tyyny kans tuola kaapissa odottelee...taidanpa kaivella esille kun tuli mieleen jos pysys toi tyynyliina osasto vähän paremmin kuosissa. Ja mitäs eroo tosiaan noilla Nan 1 ja 2 on?...Peetulle en ainakaan oo tollasta 2 antanu..vai onko niitä sillon ollu?!...

Alkuperäinen kirjoittaja yksäiti84:
niin ja vielä piti kommentoida,meillä juodaan vettä nokkamukista yleensä soseiden päätteeks ei ihan aina kummiskaan ja ihan vaan suun huuhtelu/nokkamukin tutustuttamis mielessä =) ,tyyny kans tuola kaapissa odottelee...taidanpa kaivella esille kun tuli mieleen jos pysys toi tyynyliina osasto vähän paremmin kuosissa. Ja mitäs eroo tosiaan noilla Nan 1 ja 2 on?...Peetulle en ainakaan oo tollasta 2 antanu..vai onko niitä sillon ollu?!...
Musta nää nan ja tutteli kakkoset on ihan uusii juttui. Ei ollu sillo ku isommat oli pienii...

Ja oottekos huomanneet et bona soseissa on myös eri vaiheita? vaihe 1 ja vaihe2 ainakin...sattuipa vaan silmään kun itselleni viilin kyytipojaksi purnukan hed.sosetta ostin :D

Yhteistyössä