No pannahinen, arvaappas olikos se liikuntatunti ohi kun minä siihen urheilukentän reunalle rantauduin! TURHAAN vedin vaatteet päälle ja lähin kodin lämmöstä ( =läppärin akun kuumuminen) tuonne raittiiseen ilmaan Se ope oli jo pilinsä kanssa liuennu paikalta. Noh, vielä joku päivä, vielä joku päivä :kieh:Alkuperäinen kirjoittaja mileko35:mammoliino
Pakko oli kaipailla, kun viimeks oon kuullu sinusta sillon, kun läksit tunkemaan paperia liikunnanopettajan piliin...
...siis pilliin...
Ja kun mulla on se "vihaa miestäsi"-viikko menossa :kieh:
Hyvin bogattu Leya Meidänhän ne! Ja se verkko on semmonen kurre&kisu-verkko kun me tuota ulkokarjaa syötetään tuossa pihamaalla. Ei muuta kun kahveelle piipahda joku päivä kun nyt ovenkin tiedät :wave:Alkuperäinen kirjoittaja Leya:Mammoliino, mä oon aivan varma, että tiedän missä te asutte Mun pää pyöri nimittäin eilen siihen malliin kun kävin Salessa, että näin yhdet vaunut ulkona, joitten päällä oli valkoinen hyttysverkko
noi isoimmat vaaleenpunaset on väriltään vadelma kissansilmälasihelmi 8mmAlkuperäinen kirjoittaja mileko35:Tinakenkätyttö
Minkä kokosia noi vaaleenpunaset helmet on tuossa ranneketjussa? Paljonko tollasesta rannekorusta velottasit? Haluisin noille pienemmille vaaleenpunasista ja kirkkaista pienistä helmistä korut ja isommille ton tyyliset kun toi vaaleenpunanen on...
Olipas hyvä että löyty! Paljonkos muuten pyysivät siitä vuokraa? Meilläkin tiedossa parin kk:n päästä pidempi reissu...Alkuperäinen kirjoittaja tiipii:käytiin sitten tuossa päivemmällä siljan kanssa hakemassa MLL:ta vuokralle se turvaverkko tuohon kantokoppaan kun sinne reissuun sitä ollaan ajateltu.
Ei meillä niin edistyksellinen paikka ole... lähimpään apteekkiin on noin 50 km, joten en taida mennä... sovitaan ettei ollaAlkuperäinen kirjoittaja dogtor:lillastina käys kipase s-marketista testi..meidän kaupas ainaki oli..siel missä on vitamiinit nii oli testejäkin,pikku vinkkinä vaan
Alkuperäinen kirjoittaja Heidi25:
HÖPÖ HÖPÖ!!!! Mä olen ilkeämpi kuin toktori...Alkuperäinen kirjoittaja Dirlittan:Mammoliino, minua saa toki terapoida, tähän ketutukseen otetaan kaikki vastaan..
LillaStina: huomenna mars lähikaupunkiin ja apteekkiin, ei saa pitää hulluja jännityksessä!!
häpeä |O ettäs kehtaat ja uskallat viel tunnustaa |OAlkuperäinen kirjoittaja susa79:Käväsin Vauva-lehden sivuilla. Melkein kuin ois vieraissa käyny
ai et katsoa saa mut ei koskea joopa joo...Alkuperäinen kirjoittaja susa79:Tuuti mut en kirjottanu mitään. Katselin vain. Ei kai sitä lasketa jos vaan katselee vieraita palstoja :saint:
Ja oli muutes hieno. * kateellisena katseli hän* :ashamed:Alkuperäinen kirjoittaja tuutilulla:Meil sai Kiia kummitädiltä kultaisen sydämen ketjuineen johon oli kaunolla kaiverrettu Kiia Mutta sitä miä kyllä varjelen ja sen tyttö saa pienenä vaan juhlissa kaulaan. Äiti ostaa toiselle sitte kohta puoleen niitä käyttö koruja. Oonhan miä sille ostanut jo korurasiankin, pinkin ja totta kai kruunun kuvalla