löytyykös vielä n.20kg:n pudotus kavereita??

Nättitähti hieno pudotus :flower: Ja kyllä sie jo aika pieni olet...mie oon paljon lyhyempi ja paljon painavampi ;) :whistle:

Tilsu, oih...ONNEA kihlauksesta!! :heart: :heart: Tuossa sitä vasta motivaatioo löytyy!!! Harmi kun itse on jo naimisissa :LOL: :LOL:

Aloituspaino 84kg
Paino nyt 77,0kg
Pudotus viikossa -0,9kg
Pudotus yhteensä -7,0kg
Jäljellä tavoitteeseen 13,0kg

Jipii, on varmaan taas tilapäistä, kun tuli huhkittua eilen, tosin. Noh, nautitaan edes tää hetki tästä.

Aloituspaino 94,5 kg (23.7.08)
Paino nyt 84,5kg
Pudotus viikossa -900g
Pudotus yhteensä -10kg
Jäljellä 10-15 kg tavoitteeseen

Ihanaa, vihdoinkin taasen miinusta! :) Olen sitä nyt saanutkin odotella, mutta nyt en ole moneen aikaan taasen herkutellut niin hirveästi ja tunnollisesti olen aamupuuronkin syönyt, kun siitä on oikeesti ollut mulle apua, niin ei tule naposteltua mitä sattuu... :whistle: Etenkin kun siis olen poikien kanssa kotona, niin on mahdollisuus asioida tuolla jääkaapilla/kaapeilla muutenkin liian tiuhaan.. ;)

Tilsu-Onnea kihlauksen johdosta!! Siinäpä hieno tsemppauksen aihe!

Jahvetti- Kyllä se siitä, itselläni on nyt oikeesti kyllä tullut tää ns.normipaino vastaan, missä siis olen ollut jo viimeisen 10 vuoden ajan ja sitähän on ollut koko ajan ihan liikaa!!Sinnillä vaan!!
:hug:

nättitähti-Onnea hienon pudotuksen johdosta! :flower:

Kriisi- Hienot pudotukset sullakin! Tsemppiä!

Ja kaikille muillekin Tsemppiä!!!!

Aloituspaino 93kg (18.5)
Paino nyt 83,0kg
Pudotusta viikossa +/-0
Tavoite 65kg

Selasin pinoa taaksepäin niin mulla on pysynyt paino melkein grammalleen samassa jo 6 viikkoa! Eli aina kun tippuu niin seuraavalla viikolla on taas plussaa. Aika pitkä aika, varsinkin kun oon omasta mielestäni dieetillä :LOL: Melkoisen surkea dieetti kyllä...

Tällä viikolla oon jumpannutkin, joten +/0-tulos ei miellytä :( Harmi, että Jahvetti ja Selis olitte kohtalotovereita :flower: Ens viikolla tiputetaan!

Kriisi ja Tuulenpesä mahtavat pudotukset teillä! Onpa ollut hyvä viikko!!!

Tilsu, mulla kyllä aamusti vaaka oli jo 88.7eli alaspäin menossa. Viime viikonloppuna oltin juhlimassa frendin yllärisynttäreitä ja kas kummaa tuli vähän takasinpäin... että viikossa oli kuitenkin kaks kiloo lähteny, ONNEKS!

Täällä on nyt tiukka linja päällä! Mä oon joka päivä käyny koiran kanssa lenkillä, ainakin pienellä. Edellispäivä oltiin esikoisen kanssa yhdessä ja pulkkaa kiskoin kolmisen kilsaa, oli muuten sen lenkin jälkee hyvät fiilikset =) .

Onnittelut vielä kriisille ja Tuulenpesälle hienoista viikkopudotuksista :flower: :flower:

Kiitos! ihme kyllä ei ollut aamulla tullut takaisin vaikka eilinen meni enemmän lepäillessä. Tänä aamuna 3h liikkarissa, joten ei ainakaan ihan harakoille mennyt aamu. N yt piirtämään joulukortteja liikkarilaisille.

Reipas tehokaksviikkoinen on taakse jäänyttä! Pudotusta kuitenkin, vaikka vaivaiset 100g. Olen silti siihen tyytyväinen. Kivastihan täällä tuntuu porukalla paino alaspäin menevän.
Mulla on tuo 85kg se välivälitavoite ja 80kg välitavoite, 70kg:sta haaveilen. Paino nyt 85,5kg.

MinttuPinja, sähän lähenet jo 85kg, hienoa :flower: ! Sulla on muutenkin aikalailla samat tavotteet kun mulla! Mä oon päättänyt mennä sen 85kg alle ennen uuttavuotta! Elikkäs reilu kolme kiloa ois saatava tiputettu ettei siis ole mahdoton tavoite!

Hyvin täällä on pysynyt hanskassa laihis, vaaka näytti aamusti 88.7kg eli toistaiseks ei oo viikonloppuna tullu mitään takas :) . Tänään mennään kyläilemään ja siellä täytyy hillitä ittensä oikeen kunnolla!

86,8kg oli paino aamulla, joten kovasti nyt junnataan... Ei siis mitään muutosta tapahtunut kahdessa viikossa :/ No menkat päällä, joten se saattanee tehdä vähän lisäturvotusta. Ja tokihan sitä menkkojen aikana tulee herkuteltuakin :ashamed:

Mutta luja päätös on, että jouluun mennessä on oltava alle 85kg! Ei pitäisi olla ollenkaan mahdotonta, mutta miten nyt tuntuukin takkuavan. Mietin jo toista 5päivän nutrausta jos muu ei tunnu auttavan.

Minä en tajua |O Mua turvottaa taas ihan sikana ja aamulla oli taas suunilleen +1kg siihen normaaliin, missä on jo yli kuukauden junnannu (72,1) |O |O |O Menkatkin just loppu, enkä mielestäni illalla sellasta syöny, mikä tän tekis...alkaa motivaatio olla oikeesti loppu :snotty:

Jahvetti :hug: :hug: , Ootko joskus painanut tuon verran pidemmän aikaa? Mä oon kuullut että jos on kauan ollut samassa on siitä vaikea lähtee tiputtaa. Mä ainakin omalla kohdalla luulen että siks mulla junnaa nyt näissä lukemissa!

Alkuperäinen kirjoittaja Selis:
Jahvetti :hug: :hug: , Ootko joskus painanut tuon verran pidemmän aikaa? Mä oon kuullut että jos on kauan ollut samassa on siitä vaikea lähtee tiputtaa. Mä ainakin omalla kohdalla luulen että siks mulla junnaa nyt näissä lukemissa!

Hmm, tätä mie peesaan... Mulla junnaa ja junnaa ja junnaa ja tässäpä se ratkaisu olikin!! Olen tätä painoa kantanut useasti ennenkin ja pitkän aikaa! Ja tosissaan nyt vaatisi sitten kai jo ihan toiset kuviot, että lähtisi uuma kapenemaan... :LOL: :headwall:

Alkuperäinen kirjoittaja Selis:
En :whistle:
Tai no, mulla on reilu 5kg vielä raskauskiloja...siinä painossa (n. 68) olin n. 2v ja sitä ennen 10kg hoikempi (58)..ne 10kg tuli kun polttamisen lopetin :/
Et siis raskauskiloja vieläkin.... :'(

Tämä viikko on mennyt aika hyvin, tosi terveellisiä ruokia on tehty ja aamut alkaneet puurolla. Ainoa tosi huono juttu on, että mies kun on ollut talvilomalla tämän viikon niin joka päivä ollaan syöty jotain pullaa iltapäiväkahvilla... :ashamed: Jotenkin vaan lipsunut siihen, ihanaa kun lapsi on päikkäreillä ja on kerrankin aikaa yhdessä turista kahvipöydän ääressä, niin sitten tulee myös kaivettua jotain herkkua...

Ja nyt on jokin pohjaton nälkä! Söin normaalisti lautasellisen puuroa iltapalaksi ja vatsa suorastaan huusi lisää sapuskaa. No tein leivän - ei auttanut. Tein toisen - edelleen nälkä |O Nyt aion juoda vain jättilasin vettä ja mennä kurisevalla vatsalla nukkumaan. Oikeesti EI VOI olla oikea nälkä tällasen mätön jälkeen. Sen siitä saa kun pulkkailee pojan kanssa monta tuntia ulkona, söisi kaiken minkä kiinni saa :LOL:

Aloituspaino 93kg (18.5)
Paino nyt 82,2kg
Pudotusta viikossa -800g
Tavoite 65kg

Tällä viikolla punnitus jo etukäteen kun lähden reissuun v.lopuksi niin en voi siellä punnita. Ihan hyvä tulos monen viikon junnailujen jälkeen mutta silti kyllä odotan, että tippuis alle 80kg. Oon ollut tässä painossa jo niin pitkään. Raskauskilojakin on vielä 7kg ja poika on nyt 7,5kk. No onpahan sentään 28kg lähtenyt :eek:
Jumpalla käynti on ollut tosi mukavaa. Oon käynyt 2-3krt viikossa ja oottelen että se alkais näkymään. Sen lisäksi oon tosiaan muina päivinä käynyt koirien kanssa 40min-1h20min lenkin!

Olen viikonlopun kans reissussa, joten huomenna en puntarille pääse. Paino oli tänäaamuna 84,2kg eli miinusta viikolle kertyy 1,3kg. Ihan ihmettelen itekin. En ole nimittäin viikolla tehnyt mitään liikunnallista aktiviteettia. Viikko oli tosin menkkojen jälkeinen viikko. Täytyy sanoa, että hyvä viikko! Toivotaan, että tahti jatkuu. Olen siis saavuttanut ensimmäisen välitavoitteeni - hyvä minä!

Punnitus
Aloituspaino 93.4kg (17.8)
Paino nyt 87.9kg
pudotus -1.1kg
pudotus yhteensä 5.5kg
välitavoite 85kg

Oon kyllä tosi tyytyväinen tähän tulokseen, ei olisi voinut enään enempää viikossa tippuakkaan. Kyllä no kannattanut sinnikkäästi vaan yrittää kun paino on alkanut taas menemään alaspäin. JES!

MinttuPinja, sulla on kanssa hiunosti tippunut :flower: .

Alkuperäinen kirjoittaja Jahvetti:
+-o :snotty:

Taidan jäädä tauolle joksikin aikaa... :'(

Äläs nyt tuommoisia :hug:

+/- tulos mullakin ja jumitusta ollut jo kaksi kuukautta!!! Siis syyskuun loppupuolella olen päässyt tuohon noin 84-85 kg ja siellä edelleenkin :( Mutta yritän silti jaksaa tässä seurassa :( , josko se alkaisi silti paino laskea... :whistle: Taitaa vaan olla toiveajattelua.... :/

Yhteistyössä