***Litteä vatsa 15 viikossa-pino. Viikot 7-9.***

• Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Peppi85
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
:wave:

meni kyllä juhannus ihan pyllylleen jumppien ja syömisten suhteen :ashamed:
en jumpannu yhtään kertaa kun vieraat tuli perjantaina...tosin kävin joka päivä 6km lenkillä mutta ei se nyt niin kovin päätä huimaava vauhti ollu ku yhessä käytiin :D ja lauantai meni lintsillä eli käveltyä tuli ;) ja sitten syötyä tietysti senkin edestä että silleen :ashamed: :D

mutta tänä aamuna heti kun porukka meiltä lähti,niin sain tehtyä taas vatsat ja pilates kädet&jalat, tuli tosi hyvä olo ku vähän itestään sai taas irti pitkästä aikaa...jos taas jättäis herkut syömättä vähäksi aikaa...tosi tein aamulla ihanan jugurttisen marjapiirakan ja taidan mennä keitteleen päiväkahvit ku muksut nukkuu :laugh: on sitten hyvä itsekuri :kieh:

Kuntoplussan ohjelma tehty. Mulla oli alussa kans vaikeuksia pysyä tasapainossa ton kakkosliikkeen kanssa, mut nyt onnistuu jo hyvin :)

Harmikseni en ainakaan vielä ole jaksanut kovinkaan paljoa kuntoilla tän jutun päälle, mut oon sit töissä ja kotona siivoillut (siinähän kuluu paljon kaloreita :laugh: ) :whistle:

En oo siis kattonu, et toimiiko noi pilatekset tai aukeavatko...

Mäkin tein jumpan eilen illalla. Aika hiljaista on nyt tässä pinossa :( Sen verran täytyy sanoa, että tunnollisesti (yhdellä viikolla vaan 2-3 kertaa kylläkin) oon noi kuntoplussan ohjelmat tehnyt, mut sen kummempaa en nyt pariin-kolmeen viikkoon :ashamed: Vaikka kyllä pitäis! Siis kuntoilla, liikkua, kattoa vähän, mitä suuhunsa pistää |O

Mun sitä paitsi pitäis päästä johonkin vatsankiristysleikkaukseen :kieh: Tämä nahka ei koskaan palaudu, ilman kirurgia :headwall:

Ohjelma tehty tälle päivälle. Huomenna alkaa tän kolmen viikon viimeinen viikko. Mistä viimeisestä sarjasta se r u u s a eilen puhui?

Missäs pienenhetken? KKP?? kookosta? Hellu? shenda? Ja kaikki muut, huhuu :attn: Mamipöökin!! :wave:

Mulla on ollu vatsa tän päivän ja eilenkin hirveen kipee :| Meinas jäädä tän päivän ohjelma tekemättä, mut tein sit kuitenkin :D

täällä minäkin :wave: mulla on ollu vähän terveydellisiä esteitä :snotty: viikon ollu maha tosi kipee ja liikkeet on ollu vaikee tehdä,nyt sit alko menkat (yli viikon myöhässä ) ja ihan sairaan kipee oon ollu tän päivän! :headwall: pitää kävelläkin suurinpiirtein selkä kyyryssä vaan,jotenki kramppaa tai jotain,en ymmärrä...yleensä mulla ei oo mitään kipuja :/

kokeilen jos huomenna vois tehä,tänään vielä vähän lepäilen...
mut oo pyöräilly kyllä paljon ja lenkilläkin käyny että en ihan laiskotellu kuitenkaan ole :D vatsaa vaan ei voi oikeen jännittää,mutta ehkä tämä tästä =)

eilen käytiin pyöräileen 20km :D ja ihan julmettuja noi mäet :o ei ne auton kyydissä niin isoilta tunnu mitä pyöräillessä :snotty:

tein tossa vatsat ja ajattelin pilatekset tehä perään mutta edelleenkään en saa auki kun sen käsiliikesarjan :| jalat ja kalorinpoltto ei aukee :/

heippa täällä ollaan :wave: ! oon ollu kyllä kaks viikko tauolla, iski niin hirvee flunssa juhannuksena, nyt vasta antoi yskä sen verran periksi että pystyin jatkamaan.. eli alotin alusta viikon seitsemän. harmittaa kun jäin nyt jälkeen ja pientä repimistä oli kyllä että sain aikaseks alottaa uudelleen.. mut jospa se tästä.. vyötärö on nimittäin kaventunu niin kivasti että pystyy olemaan hyvillä mielin nirunarutopeissa niin siitä sain kannustusta jatkaa, en taho sitä röllykkää takas |O !

Yhteistyössä