vierailija
Mitä kaikkea ostat sieltä ja onko sinulla (tai kenelläkään muulla) kokemusta korvakynttilöistä?
Mieheni sisar harrasti näitä korvakyntiilöitä ja tuli lopulta siihen tulokseen, että eivät poista vaikkua korvasta.Mitä kaikkea ostat sieltä ja onko sinulla (tai kenelläkään muulla) kokemusta korvakynttilöistä?
Korvakynttilä auttoi minua tulemaan raskaaksi vuosia sitten. Yritettiin miehen kanssa lasta vuoden päivät kunnes tajusin sytyttää kynttilän ja työntää se pimpukkaan kun olin sängyssä selälläni. Mies sitten hetken ihmeteltyään tajusi siirtää se sopivaan kynttiläjalkaan yöpöydälle ja saattoi minut onnistuneesti raskaaksi romanttisessa kynttilänvalossa.Mieheni sisar harrasti näitä korvakyntiilöitä ja tuli lopulta siihen tulokseen, että eivät poista vaikkua korvasta.
Oletko työntänyt korvakynttilän pimpukkaan?Joskus käyn juu.
Mitähän kaikkea sieltä on tullut ostettua.
MCT-öljyä, tummaa sokeritonta suklaata (suklaa ei tullut itselleni), braggsin pastöroimatonta omenaviinietikkaa juuren kera, vuorisuolaa, gheetä, elektrolyyttijauhetta, bentoniittisavea, tiamiinia. Muita en nyt muista.
En usko. Mikä on korvakynttilä?Oletko työntänyt korvakynttilän pimpukkaan?
Mistä olet ostanut kondomeja?En usko. Mikä on korvakynttilä?
Tavallisen Havin kynttilän olen.![]()
Miten syvälle upposi ja oliko liukastetta tarpeeksi omasta takaa?En usko. Mikä on korvakynttilä?
Mitä muuta siellä on käynyt?En usko. Mikä on korvakynttilä?
Ennen siellä oli paljon erilaisia luomujuustoja ja lihaakin. En silloin ostellut kun olin vegaani, mutta nykyään kun olisin halunnut niin muuttunut enemmän vegaaniseen suuntaan valikoimat..Joskus käyn juu. En tiedä mikä on korvakynttilä? Tulee ihan Shrek mieleen!
MCT-öljyä, tummaa sokeritonta suklaata (suklaa ei tullut itselleni), braggsin pastöroimatonta omenaviinietikkaa juuren kera, vuorisuolaa, gheetä, elektrolyyttijauhetta, bentoniittisavea, tiamiinia. Muita en nyt muista.
En edes tiennyt moisesta.Ennen siellä oli paljon erilaisia luomujuustoja ja lihaakin. En silloin ostellut kun olin vegaani, mutta nykyään kun olisin halunnut niin muuttunut enemmän vegaaniseen suuntaan valikoimat..
Kerro nyt pliis mitä kaikkea pimpukassasi on käynyt?En edes tiennyt moisesta.
Harmi että enää ei myydä.![]()
No ei se korvakynttilä. Riittääkö?Kerro nyt pliis mitä kaikkea pimpukassasi on käynyt?
entinen mies ryypiskeli konjamiiniä takkatulen loisteessa, hänellä oli lasi itselleen jota hän täytti tarpeen vaatiessa ja lisäksi pöydällä toinen lasi ja kynttiläEn usko. Mikä on korvakynttilä?
Valmistuuko noista aineista jokin pommi?Joskus käyn juu. En tiedä mikä on korvakynttilä? Tulee ihan Shrek mieleen!
Hyvä kysymys!Valmistuuko noista aineista jokin pommi?
Mikset voisi kertoa?Hyvä kysymys!![]()
Mutta muori ovela, pukin poissa ollessa - kääytti kyyyynttilöitä!entinen mies ryypiskeli konjamiiniä takkatulen loisteessa, hänellä oli lasi itselleen jota hän täytti tarpeen vaatiessa ja lisäksi pöydällä toinen lasi ja kynttilä
vaimo tuli ihmettelemään että yksinkö se täällä ryyppää
ukko että ei suinkaan, vävypojan kanssa tässä maistellaan konjakkie
No en minä voi muistaa mitä kaikkea sinne olen dippaillut, mutta sanotaanko näin että olen aina ollut melko utelias ja kokeilunhaluinen.Mikset voisi kertoa?
Ja miten valmistaudut ennen peppukivaa?Mutta muori ovela, pukin poissa ollessa - kääytti kyyyynttilöitä!![]()
Oletko mitannut syvyyden?No en minä voi muistaa mitä kaikkea sinne olen dippaillut, mutta sanotaanko näin että olen aina ollut melko utelias ja kokeilunhaluinen.![]()
Ootko pitänyt siellä geishakuulia esim töissä?No en minä voi muistaa mitä kaikkea sinne olen dippaillut, mutta sanotaanko näin että olen aina ollut melko utelias ja kokeilunhaluinen.![]()
En. Mutta pienenä tungin etusormenpään kokoisen laakerinkuulan pimppuuni ja sitten iskikin paniikki että sinnekkö se jäi vai tuleeko se joskus ulos. En minä tiennyt pimpun anatomiasta yhtään mitään. Oli ilta ja kävin nukkumaan.Ootko pitänyt siellä geishakuulia esim töissä?
Rikoitko immenkalvon esim sormilla ennen ensipanoa?En. Mutta pienenä tungin etusormenpään kokoisen laakerinkuulan pimppuuni ja sitten iskikin paniikki että sinnekkö se jäi vai tuleeko se joskus ulos. En minä tiennyt pimpun anatomiasta yhtään mitään. Oli ilta ja kävin nukkumaan.
Arvatkaapa olinko riemuissani aamulla kun se kuula oli tullut yön aikana pois!!!!![]()
Sormella tuntee seinämän. Arvioni on joku 6-8cm syvä.Oletko mitannut syvyyden?
Kaupallinen yhteistyö: Semper
Voiko lapselle tarjota mausteista ruokaa? Testaa tietämyksesi ja voita Scoot & Ride -potkupyörä!