En käyttänyt masturboidessa koskaan sormia, sain vain klittaorhasmeja ja nekin hinkuttamalla itseäni johonkin. Vasta kun tätini antoi minulle joululahjaksi hierovan hiusharjan niin aloin ymmärtää vibran vaikutuksesta ja työnsin harjan otin osaa myös pimppuuni. Mulla oli sen jälkeen aina kiire päästä illalla aikaisin sänkyyn jotta kerkesin saada monta.Rikoitko immenkalvon esim sormilla ennen ensipanoa?
Kyllähän se venyy kiihottuneena, mut tolleen lepotilassa.tilastollisesti p1llu on keskimäärin noin 9cm syvä
lissu kulluu siis pikkup1illujen kerhoon
Käytätkö tai oletko käyttänyt geishakuulia?En käyttänyt masturboidessa koskaan sormia, sain vain klittaorhasmeja ja nekin hinkuttamalla itseäni johonkin. Vasta kun tätini antoi minulle joululahjaksi hierovan hiusharjan niin aloin ymmärtää vibran vaikutuksesta ja työnsin harjan otin osaa myös pimppuuni. Mulla oli sen jälkeen aina kiire päästä illalla aikaisin sänkyyn jotta kerkesin saada monta.![]()
Minkäikäisenä?En käyttänyt masturboidessa koskaan sormia, sain vain klittaorhasmeja ja nekin hinkuttamalla itseäni johonkin. Vasta kun tätini antoi minulle joululahjaksi hierovan hiusharjan niin aloin ymmärtää vibran vaikutuksesta ja työnsin harjan otin osaa myös pimppuuni. Mulla oli sen jälkeen aina kiire päästä illalla aikaisin sänkyyn jotta kerkesin saada monta.![]()
tiiän että se venyy, eihän mullakaan muuten mahtuis sisään ku pikkusen kärkeäKyllähän se venyy, mut tolleen lepotilassa.
Vähän kuten miehillä muna.![]()
Varmaan jotakin 6-7.Minkäikäisenä?
Miten valmistaudut peppukuvaan?Varmaan jotakin 6-7.
Pehmeä pienehkö ja värinällä ei väliä.Ja onko paras dildo pehmeä vai kova ja värinällä vai ilman?
Ootko nyt kostee?Pehmeä pienehkö ja värinällä ei väliä.
No kyllä mua alko vähän himottaa, voisi tehdä asialle jotakin vähän myöhemmin.Ootko nyt kostee?
Kuka tulee panemaan?No kyllä mua alko vähän himottaa, voisi tehdä asialle jotakin vähän myöhemmin.
Olen mä niitä kaverin kanssa joskus kokeillut. En mä niistä mitään nautintoa muistaakseni saanut.Käytätkö tai oletko käyttänyt geishakuulia?
Kyllä mä selviän ihan itse.Kuka tulee panemaan?
Ai että kaverin seurassa olit ilman housuja ja satuit työntämään sellaisen sisääsi?Olen mä niitä kaverin kanssa joskus kokeillut. En mä niistä mitään nautintoa muistaakseni saanut.
Molemmat työnnettiin sellaiset sisään.Ai että kaverin seurassa olit ilman housuja ja satuit työntämään sellaisen sisääsi?
Käsin vai jollain dildolla?Ai että kaverin seurassa olit ilman housuja ja satuit työntämään sellaisen sisääsi?
Eli oletit että ystäväni hieroi ja suuteli rintojani samalla kun työnsi kuulaa sisääni ja minä tein hänelle samoin?Käsin vai jollain dildolla?
Eikö ne ole tarkoitettu enemmän paikkojen kostuttamiseen kuin nautintoon?Eli oletit että ystäväni hieroi ja suuteli rintojani samalla kun työnsi kuulaa sisääni ja minä tein hänelle samoin?
Ei ei ei.
Ihan vaan nostin toisen jalan tuolille ja sormin survoin kuulan sisääni. Ystäväni teki samoin. Sitten ihmeteltiin tuntemuksia ja puristettiin ne ulos.
Geishakuulien tarkoitus on treenauttaa lantionpohjan lihaksia.Eikö ne ole tarkoitettu enemmän paikkojen kostuttamiseen kuin nautintoon?
Sitten on myös kevyitä muovi- tai kumikuulia. Lihastreeniin tarkoitetut on usein terästä tai jotain raskaampaa.Geishakuulien tarkoitus on treenata lantionpohjan lihaksia.
Mitä teet nyt?Geishakuulien tarkoitus on treenauttaa lantionpohjan lihaksia.
Niin erikseen on niitä nautintopalloja joiden sisällä on pienempi painavampi kuula niin siitä värähtelystä saattaa saada tuntemuksia. Esim jos laittaa päiväksi sisäänsä.Sitten on myös kevyitä muovi- tai kumikuulia. Lihastreeniin tarkoitetut on usein terästä tai jotain raskaampaa.
Tekisitkö niin? Voisit sitten kertoa miten onnistui.Niin erikseen on niitä nautintopalloja joiden sisällä on pienempi painavampi kuula niin siitä värähtelystä saattaa saada tuntemuksia. Esim jos laittaa päiväksi sisäänsä.
Itse laittaisin mielummin jonkin kauko-ohjattavan vibran ja yrittäisin pitää pokkaa jossain suht täydessä kahvilassa.Tai julkisissa liikennevälineissä!!!
![]()
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Kokosimme yhteen Kaksplussan lukijoiden pahimmat raskausvaivat! Lue kertomukset, jos uskallat