Kuljen niin harvoin julkisilla mutta ehkä kesällä huvikseen vois.Tekisitkö niin? Voisit sitten kertoa miten onnistui.

Kuljen niin harvoin julkisilla mutta ehkä kesällä huvikseen vois.Tekisitkö niin? Voisit sitten kertoa miten onnistui.
Milloin olit ajatellut hoidella itsesi tänään?Kuljen niin harvoin julkisilla mutta ehkä kesällä huvikseen vois.![]()
Kun olen saanut vaatteet kuivumaan koneesta, vielä on pesuohjelmaa jäljellä.Milloin olit ajatellut hoidella itsesi tänään?
Miten kuiva olet nyt itse? Mitä vaatteita sulla on päällä?Kun olen saanut vaatteet kuivumaan koneesta, vielä on pesuohjelmaa jäljellä.
Sulla on kone pyörimässä tähän aikaan oletettavasti kerrostalossa?Kun olen saanut vaatteet kuivumaan koneesta, vielä on pesuohjelmaa jäljellä.
Mä pesen pyykit aina illalla tai yöllä, vastahan mä sain treenikamat koneeseen ku pallerot tuli kotiin.Sulla on kone pyörimässä tähän aikaan oletettavasti kerrostalossa?
Onko sulla kuivausrumpu?Mä pesen pyykit aina illalla tai yöllä, vastahan mä sain treenikamat koneeseen ku pallerot tuli kotiin.
Kävin toivottelemassa hyvät yöt lapsille.Mihin menit? Lispe?
Mitä aiot nyt tehdä?Kävin toivottelemassa hyvät yöt lapsille.
Laittaa vaatteet kuivumaan ja mennä nukkumaan. Mitä sä meinasit tehdä?Mitä aiot nyt tehdä?
Tiedät kyllä mitä olen tekemässä ennen nukkumaanmenoa kun ajattelen sinuaLaittaa vaatteet kuivumaan ja mennä nukkumaan. Mitä sä meinasit tehdä?
Kauniita unia ja hattaran kuvia.
Miten ihmeessä sä sait tämän asian kuulostamaan siltä niinkuin lissu pitäisi ensiksi jonkun oscargaalapuheen...*ei saa mielikuvaa pois mielestään*Ja miten valmistaudut ennen peppukivaa?
Kaupallinen yhteistyö: Libero
Kokosimme yhteen Kaksplussan lukijoiden pahimmat raskausvaivat! Lue kertomukset, jos uskallat