Lispe? Käytkö Ruohonjuuressa?

  • Viestiketjun aloittaja vierailija
  • Ensimmäinen viesti
vierailija
Mieheni sisar harrasti näitä korvakyntiilöitä ja tuli lopulta siihen tulokseen, että eivät poista vaikkua korvasta.
Korvakynttilä auttoi minua tulemaan raskaaksi vuosia sitten. Yritettiin miehen kanssa lasta vuoden päivät kunnes tajusin sytyttää kynttilän ja työntää se pimpukkaan kun olin sängyssä selälläni. Mies sitten hetken ihmeteltyään tajusi siirtää se sopivaan kynttiläjalkaan yöpöydälle ja saattoi minut onnistuneesti raskaaksi romanttisessa kynttilänvalossa.
 
Joskus käyn juu. En tiedä mikä on korvakynttilä? Tulee ihan Shrek mieleen!😁

Mitähän kaikkea sieltä on tullut ostettua.
MCT-öljyä, tummaa sokeritonta suklaata (suklaa ei tullut itselleni), braggsin pastöroimatonta omenaviinietikkaa juuren kera, vuorisuolaa, gheetä, elektrolyyttijauhetta, bentoniittisavea, tiamiinia. Muita en nyt muista.
 
vierailija
Joskus käyn juu. En tiedä mikä on korvakynttilä? Tulee ihan Shrek mieleen!

Mitähän kaikkea sieltä on tullut ostettua.
MCT-öljyä, tummaa sokeritonta suklaata (suklaa ei tullut itselleni), braggsin pastöroimatonta omenaviinietikkaa juuren kera, vuorisuolaa, gheetä, elektrolyyttijauhetta, bentoniittisavea, tiamiinia. Muita en nyt muista.
Ennen siellä oli paljon erilaisia luomujuustoja ja lihaakin. En silloin ostellut kun olin vegaani, mutta nykyään kun olisin halunnut niin muuttunut enemmän vegaaniseen suuntaan valikoimat..
 
  • Vau!
Reactions: Lispetti
En usko. Mikä on korvakynttilä?
Tavallisen Havin kynttilän olen.😁
entinen mies ryypiskeli konjamiiniä takkatulen loisteessa, hänellä oli lasi itselleen jota hän täytti tarpeen vaatiessa ja lisäksi pöydällä toinen lasi ja kynttilä

vaimo tuli ihmettelemään että yksinkö se täällä ryyppää

ukko että ei suinkaan, vävypojan kanssa tässä maistellaan konjakkie
 
  • Haha
Reactions: Lispetti
Joskus käyn juu. En tiedä mikä on korvakynttilä? Tulee ihan Shrek mieleen!

Mitähän kaikkea sieltä on tullut ostettua.
MCT-öljyä, tummaa sokeritonta suklaata (suklaa ei tullut itselleni), braggsin pastöroimatonta omenaviinietikkaa juuren kera, vuorisuolaa, gheetä, elektrolyyttijauhetta, bentoniittisavea, tiamiinia. Muita en nyt muista.
Valmistuuko noista aineista jokin pommi? :unsure:
 
entinen mies ryypiskeli konjamiiniä takkatulen loisteessa, hänellä oli lasi itselleen jota hän täytti tarpeen vaatiessa ja lisäksi pöydällä toinen lasi ja kynttilä

vaimo tuli ihmettelemään että yksinkö se täällä ryyppää

ukko että ei suinkaan, vävypojan kanssa tässä maistellaan konjakkie
Mutta muori ovela, pukin poissa ollessa - kääytti kyyyynttilöitä!🤗
 
  • Tykkää
Reactions: ruuttis
Ootko pitänyt siellä geishakuulia esim töissä?
En. Mutta pienenä tungin etusormenpään kokoisen laakerinkuulan pimppuuni ja sitten iskikin paniikki että sinnekkö se jäi vai tuleeko se joskus ulos. En minä tiennyt pimpun anatomiasta yhtään mitään. Oli ilta ja kävin nukkumaan.
Arvatkaapa olinko riemuissani aamulla kun se kuula oli tullut yön aikana pois!!!!🤩
 
vierailija
En. Mutta pienenä tungin etusormenpään kokoisen laakerinkuulan pimppuuni ja sitten iskikin paniikki että sinnekkö se jäi vai tuleeko se joskus ulos. En minä tiennyt pimpun anatomiasta yhtään mitään. Oli ilta ja kävin nukkumaan.
Arvatkaapa olinko riemuissani aamulla kun se kuula oli tullut yön aikana pois!!!!🤩
Rikoitko immenkalvon esim sormilla ennen ensipanoa?
 

Yhteistyössä