"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Tanja oho huii jännät paikat! Mä täällä päivystän ja odotan :D !

Me ollaan miehen kanssa muuten päädytty siihen saksanpaimenkoiraan :) <3 Oon soitellut nyt tässä muutamille kasvattajille, luovutus olis näillä pennuilla elokuun puolivälillä :) Saatas ees joku vauva meidän perheeseen! :p

Kai se pitää tänne liittyä kun ei tälle kuumeilulle näy loppua.. Tilanne sellainen ettei mies tunnu lämpeevän viidennelle lapselle ja itsekkin olin pitkään sitä mieltä että meidän lapset on tässä, mutta jostain kummasta alkanu vauvakuumetta puskemaan ja ei jätä rauhaan. Ennestään on pojat 9v,5v kohta 4v ja 2v. Itse olen 29v.
Meillä siis ei minkäänlaista yritystä, vain yksipuoleista kuumeilua ja toive että sais miehenkin pään käännettyä. ;)
Kiva kuitenkin lukea teidän juttuja.

Kairan

• Tykkää
Reactions: Tanja12
Kairan tervetuloa vaan joukkoon! :) Toivottavasti pääsisitte pian yrittämään ;)

Ei vieläkään menkat alkaneet, nyt siis kai kaksi päivää primolutin lopettamisesta.. Ärsyttävää alkais jo :( Mutta ihana keli ulkona, oon vaan täällä ottanut aurinkoa! :geek:

Laitan tervetuloa :) Oon erittäin tyytyväinen että tänne ilmestyi toinenkin "suurperhe kuumeilija" (minä en osaa meitä vielä edes suurperheeksi ajatella :) ) .Meillä vähän samanlainen tilanne...minä kuumeilen kovasti kuudetta lasta,vaikka lapsiluvun piti olla jo ehdottomasti täynnä ja mies taas ei oo ihan tosissaan keskustellut asiasta ollenkaan vaikka minä täällä jo haaveilen että eilen alkaneiden kuukautisten jälkeen alettas yrittään ;) Mies itse ehdotti keskeytettyä yhdyntääkin yhtenä päivänä vaikka yhdestä ainoasta keskeytetystä kerrasta kierron aikana olen yhdesti aijemminkin tullut raskaaksi.Joten hän olisi ollut valmis ottamaan "riskin" raskautumisestani.Sillon en vaan ite ollut selvillä ajatusteni kanssa enkö ihan varmaan vieläkään,mutta haluan etten kadu sitten jälkikäteen kun jäi Se kuudes tekemättä.Lasta en voisi ikinä katua <3 Olen ajatellut että kuudennen jälkeen putket poikki,niin ei tarvi enään koskaan ehkäsyä miettiä ja jos joskus vielä kuumeilen seitsemättä,niin Se saa jäädä kuumeilun asteelle eikä auta kuin odotella lasten lapsia :) :) Mun mies on nyt tuhahdellut vaauvahaaveilleni naureskellen ja kun ostin "valmiiksi". raskausajan vitamiinit jotka jo alotin,niin niillekkin Se naureskeli,joten sen elekieltä kun luen niin ei Se ainakaan täysin pistä vastaankaan kuudetta lasta.Toivotaan että sun mieskin siitä pehmenee! Miten teill suku reagoi moneen lapseen? Meillä osa ihanasti,mutta sitten on niitä ihmettelijöitäkin joka itellä harmittaa.En halua että kukaan kyselee että miksi ihmeessä teette vielä lisää lapsia.Kolmannen jälkeen jo kuulu että noniin nyt ei tarvi enään lapsia tehdä kun kumpiakin(tyttöjä ja poika)jo on :/ Meillä lapset 11v,9v,7v,4v ja 1v.9kk

Kairan tervetuloa! Toivottavasti saisit miehen suostuteltua ja pääsisitte pian yrittämään :)

Nyytikkii höh toivottavasti sullakin pian menkat alkaisi. Ihanaa koiravauva! Mun kaverilla on pari saksanpaimenkoiraa ja on kyllä suloisia :)

Tanja12 kyllä mä tossa testissä jotain nään. Huomenna uutta testiä :)

Nää päivät menee hitaasti. Nyt on kp5. Ens viikolla alan tikuttelemaan ovista ja toivottavasti keretään hyödyntää ennen reissua :)

• Tykkää
Rakastava äiti: en minäkään osaa meitä suurperheeksi laskea vaikka sitä kai me ollaan. Itellä on neljä sisarrusta joten äitin puolen suku ei oo sanonu mitään, ainoa että kaikki jankkaa et.kyllä se tyttö pitää vielä tehä poikaköörin jatkoks tai et seittemään veljekseen on hyvä lopettaa. :D
Anoppi sitten taas on sitä mieltä et ei oo meijän tehtävä kansottaa tätä maata.. mutta ne sanomiset jätän omaan arvoon. Samoin miehen puolen suku selän takana kauhistelee rahan riittämistä ja jaksamista. Oon sanonu et rahaa saa lahjottaa ja avuks saa tulla mutta sääliä ei tarvita.
Meillä tuo nelonen oli sellanen superylläri, olin melkein puolessa välissä raskautta kun sain tietää odottavani. Oli ehkäsy, imetin, menkat tuli muutaman kerran kesällä ja sitten kun ei alkanu kuulumaan tein testin ja hupskeikkaa.. kolme nuorinta syntyny kk yli kolmen vuoden sisään niin sillon tuntu ettei jaksa enää.yhtään. mutta nyt kun pojat alkaa olla isompia tuntuu että jotain puuttuu.

Ehkä se tuo mies ei nyt ihan ehdoton ole kun tänään tuntu sanovan et pittää sitten isompi auto hommata jos vielä lisäännytään. (y)

Tanja oottelen täällä sun testiä! :LOL:

Kairan onpas ärsyttävää tollanen kauhistelu..(n) Noh toisesta korvasta sisään ja toisesta ulos vaan :p

Hee täällä on vauvauutisia! Varattiin nyt meille koiravauva pentu, hän tulee meille 21.8! :giggle: Nyt vaan ostelemaan vauvatarvikkeita, eli kaulapanta ja koiralle sänky ym :D Toivotaan että se oikeakin vauva joskus tulee, ei ainakaan menkkojakaan vielä näy huoh:cautious:

• Tykkää
Kairan tervetuloa :)

Nyytikkii mä käyn sittenkin kaupasta hakeen pc:n kun kohta aukeaa :). En viitti tuhlata sittenkään sitä cb digiä
Oi että, sitten on jonkinlainen vauveli talossa :love:. Alkaispa ne sun mensut nyt :cautious:

Tanja aijaa joo pidän peukkuja! <3(y) Mä täällä nyt kovasti mietin nimeä sille pennulle hmmm..

En ymmärrä huomasin äsken että mun nännit on tosi kipeät tai arat! Ne ei yleensä oo ikinä eikä rinnat yleensäkkään.. Toivottavasti olis merkki menkoista sit :)

• Tykkää
Joo voi olla :( . Mutta voi se olla vielä tänäänkin koska lämmöt on 35,9. Eilen jotain 36,0. Pian pitäis nousta :)
Eilen ainakin tuli (sori kuvaus) semmonen iso limatulppa. Yleensä enteilee ovista sille tai seuraavalle päivälle (y).
Jos oli eilen niin kai mahdolliset siittiöt elää su illasta (noin klo 22-23) maanantaille ;)

Joo kyllähän ne simpat voi elää jopa 5-6 päivää jos ympäristö on suotuisa :)

Ei oo oikein muuta kun noi nännikivut ja aamuisin varsinkin on huono olo, nytkin. Mutta kyllä jos raskaana olis niin sen olis pitänyt näkyä jo ajat sitten testissä. Nyt on kuitenkin jo joku kp43 :D Ja ovis oli kai joskus kp19-20. Oireet johtuu varmaan vaan siitä Primolutista.

No siis onhan ne nyt taas viikon myöhässä oviksen mukaan jos ajatellaan et luteaalivaihe on 14 päivää.. Primolutien lopetuksesta pitäisi parin päivän sisään alkaa, mulla siitä on nyt kolme päivää. Tämmöstä odotteluahan tää on. Kiva kun meillä oli viimeks sun kaa ovis samana päivänä ja sulla on taas ovis ja mä oon vielä tässä vanhassa kierrossa :D :D Noh, onhan tässä aikaa odotella. :rolleyes:

Totta! Hirveätä ajatella :(. Joudutte odottamaan aivan liian kauan :(. Tää on kyllä niin epäreilua. Miks vauvanteon pitää olla niin vaikeeta. Saisitpa nyt uuden kierron alkuun!
Mitä jos laitat valkoset housut ja lähet kylille? (Tietty ilman suojaa) ;)

No joo onhan tää vähän ikävää, mutta toisaalta mä odotin niin kauan itsekseni sitä et mun mieskin haluaa vauvan että täytyy olla onnellinen että me nyt ees yritetään :) Koska alunperin mies oli sitä mieltä, että odotetaan vielä joku viisi vuotta ja olishan se hyvin mahdollista et oltas jouduttu odottamaan.. Oon lukenut keskusteluja missä joku on odotellut miehen vuoksi jo tyyliin viisi vuotta. Sit siihen päälle vielä jos on jotain ongelmia raskaaksi tulossa (n).

Yhteistyössä