Laitan tervetuloa
Oon erittäin tyytyväinen että tänne ilmestyi toinenkin "suurperhe kuumeilija" (minä en osaa meitä vielä edes suurperheeksi ajatella
) .Meillä vähän samanlainen tilanne...minä kuumeilen kovasti kuudetta lasta,vaikka lapsiluvun piti olla jo ehdottomasti täynnä ja mies taas ei oo ihan tosissaan keskustellut asiasta ollenkaan vaikka minä täällä jo haaveilen että eilen alkaneiden kuukautisten jälkeen alettas yrittään
Mies itse ehdotti keskeytettyä yhdyntääkin yhtenä päivänä vaikka yhdestä ainoasta keskeytetystä kerrasta kierron aikana olen yhdesti aijemminkin tullut raskaaksi.Joten hän olisi ollut valmis ottamaan "riskin" raskautumisestani.Sillon en vaan ite ollut selvillä ajatusteni kanssa enkö ihan varmaan vieläkään,mutta haluan etten kadu sitten jälkikäteen kun jäi Se kuudes tekemättä.Lasta en voisi ikinä katua <3 Olen ajatellut että kuudennen jälkeen putket poikki,niin ei tarvi enään koskaan ehkäsyä miettiä ja jos joskus vielä kuumeilen seitsemättä,niin Se saa jäädä kuumeilun asteelle eikä auta kuin odotella lasten lapsia
Mun mies on nyt tuhahdellut vaauvahaaveilleni naureskellen ja kun ostin "valmiiksi". raskausajan vitamiinit jotka jo alotin,niin niillekkin Se naureskeli,joten sen elekieltä kun luen niin ei Se ainakaan täysin pistä vastaankaan kuudetta lasta.Toivotaan että sun mieskin siitä pehmenee! Miten teill suku reagoi moneen lapseen? Meillä osa ihanasti,mutta sitten on niitä ihmettelijöitäkin joka itellä harmittaa.En halua että kukaan kyselee että miksi ihmeessä teette vielä lisää lapsia.Kolmannen jälkeen jo kuulu että noniin nyt ei tarvi enään lapsia tehdä kun kumpiakin(tyttöjä ja poika)jo on :/ Meillä lapset 11v,9v,7v,4v ja 1v.9kk