mama? Onnea uudesta talosta
Ja pidän peukkuja että oisit nyt raskaana! Oireet kuulostaa hyvälle
Meillä kolmen vuoden lapsettomuustausta ja esikoinen sai alkunsa ivf hoidon pakastealkion siirrolla <3 sen jälkeen on saatu vielä neljä rakasta ilman hoitoja nopealla tahdilla ja nyt haaveilen kuudennesta(viimeisestä ehdottomasti!!
) vauvasta.Minä kans söin ensin clomifeenejä mutta niistä tuli kohdunulkoinen raskaus ja jälkeenpäin vasta kuulin että Se on Yks "riski" clomifeenin käytössä.Kunnallisella puolella oli NIIN hidasta kaikki,mutta yksityisellä aloitettiin heti ivf hoito kun oli pitkä yritys takana. Nyytikkii: onnea myös teille talokaupoista
Oma olo on NIIN sekava.Biologinen kello huutaa että jos aijot vielä keretä,niin nyt heti!! Ja jos haluat saada pienimmälle "kaverin" niin nyt heti jottei tulis mielellään ees 3-vuoden ikäeroa.Tänään myös eksyin vauvan vaatteita selailemaan ja mietin kuin kiva ois jo tilata alesta kaikkea iiihanaa sille kuudennelle jos vaan sukupuolen tietäs
Eilen taas illalla väsyneenä mietin että jaksasinko enään valvoa vauvan kans...varsinkaan ku mun mies ei oo ikinä auttanu öisin lasten hoidossa.Se ei ees herää yleensä mihinkään vaikka tönisin sitä.Kyllä Tää kuume on vaan niin kova ja tuntuu että meidän perheeseen kuuluu vielä Se yksi,että luulen että ehkäisy saa jäädä viikon loppuna alkavien menkkojen jälkeen.Auto vaan Pitäs Sitte vaihtaa suurempaan,mutta toisaalta mies on isompaa autoa katellutkin kun nykyseen ei meidän iso koira mahu muun perheen kans kyytiin.Mökille matkataankin tuon vuoksi usein kahdella autolla joka on ihan tyhmää polttoaineenkin takia
Raskautta ajatellen oon alkanut syödä taas enempi kasviksia,hedelmiä ja marjoja vaikka syön niitä muutenkin paljon.Raskausajan vitamiinit ostin myös
ja oon alkanut vahvistaan lantionpohjanlihaksia "jumppakuulilla" kun ne voi olla jo aika koetuksella kuudennessa raskaudessa.Salilla ja juoksemassa käyn myös vaikka niissä ollut välillä pitkiäkin taukoja.Haluuaisin olla hyvässä kunnossa jos ja kun tuun raskaaksi
Raskausaikoina oon onneksi voinut aina hyvin(lukuunottamatta esikoiselta ja toiselta järkkyä pahoinvointia) ja liikuntana on ollut aika paljolti pitkät kävelylenkit. Nyt jatkan haaveilua ja Alan laittaan välipalaa pienimmillekkin kun varmasn pian heräävät päiväunilta