Hei Täällä olisi viiden lapsen 35v äiti josta on vahvasti alkanut tuntumaan että poden taas vauvakuumetta.Viidennen lapsemme piti olla se viimeinen,mutta nyt kun hän on 1v9kk huomaan ajattelevani yhä useammin raskautta,vauvaa ja sitä kaikkea ihanaa mitä jokaikinen lapsi elämään tuo tullessaan.Nautin myös suunnattomasti kotiäitinä olosta ja raskaana oleminen,vauvan ja lasten hoitaminen on minusta parasta elämässä.Ensin koitin ajatella asioita monimutkaisesti esim.tilaa ei ole kun nytkin on ahdas asua,miten aikaa riittää kuudelle lapselle,mitä suku ajattelisi,miten suhde kestäisi(kun ei aina nytkään ole helppoa),entä jos lapsi ei olisi terve,mitä jos tulee kaksoset.... Nyt tuntuu että vauvakuume vaan pahenee ja kaikki asiat koitan ajatella vaan positiiviseen sävyyn Tilaa tulee kun laajennamme,suhde on kestänyt tähänkin asti,jos tulee kaksoset niin sitten ois kuudes ja seitsemäs lapsi Aikaa riittää samalla lailla kuin viidellekkin,suku saa ajatella mitä haluaa. Ainut asia mitä oikeesti stressaan on vauvan terveys.Oon saanut jo 5 tervettä lasta..vieläkö voin saada kuudennen. Koska oon stressannut tuota terveys asiaa aijemminkin niin sen vuoksi oon alkanut jo ajatella että nyt on jo kiire koska ikää mulla sen verran(vaikken toki vanha vielä ole) että riskitkin voi nousta.Eli nyt on olo että jos meille vielä Se yksi tulisi niin todellakin sitten nyt pian.Meillä on lapset syntyneet noin kahden vuoden välein(pienimmillä 3v ikäeroa ja ovat eri sukupuolta)ja kaksi ekaa tyttöjä ja seuraavat kaksi poikia,viides on sitten tyttö ja sitäkin haaveilen että hän saisi siitä kuudennesta kaverin(Eli tyttö ois kiva,mutta poikakin toki käy).Meillä nämä ekana syntyneet tytöt ovat niin ihanat kaverukset ja samoin pojat,mutta sitten tuntuu että pienin jää jotenkin "yksin" vaikka kaikkien lellikki onkin Eli äidin lisäksi varmasti pienin olisi innoissaan "kaverista" ja toki meidän muutkin lapset. Hmm..siitä isästä en sitten tiedä kun en Ole vielä ihan tosissaan tästä asiasta hänelle keskustellut.Puoleksi vitsinä vaan,mutts aijemminkin hänet on ollut helppo pehmitellä Mutta omista tunteistakaan en Ole 100% varma.Eilen hassuttelin pienimmän kanssa ja mietin,että entä jos lellisin vaan tätä "vauvaa"