"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Viime yön nukuin aika huonosti, piti käydä myös pissalla. Lämmöt oli sitten aamulla korkeammat mitä on maximissaan ollu (36,4--->36,7). Vähän on huono olo. Mut nyt vasta dpo4, , niin tuskin kiinnittyminen kuitenkaan tapahtuu jo dpo3? :eek:. Tai sit mulla on vaan hitaasti lämmöt noussu alkuvaiheessa.

Minkälaiset olot sulla Nyytikkii ? :)

Muoks
eiku oho! En oo ihan varma tosta lämmöstä...saattoi olla 36,1 myös, katoin vaan nopeesti. Eli tippunut normaaliin :(. Toivottavasti huomenna olis korkeempi
Joo on se tippunu :(

Viimeksi muokattu:
Tanja mulla on tänään alkanut sellanen vähän pissitulehdusmainen olo, kuitenkin jotenkin erilainen.. Tai pissittää usein mut ei kuitenkaan kirvele vessassa. Toivottavasti ei tuu tulehdusta! :)

Höh voi ei miten ne lämmöt on voineet tippua, mitä se vois tarkoittaa sit?

Nyytikkii kuulostaa lupaavalta (y) toivotaan ettei oo pissatulehdus vaan jotain muuta ;)
Muakin on pissattanu. Piti käydä jopa kahden aikaan yöllä :rolleyes:.

Mietin että voiko olla kiinnittymisippi? Jos huomenna nousee takas korkeaksi niin sitten ehkä :whistle:

Viimeksi muokattu:
Joo olin just tulossa sanomaan et olisko muuten kiinnittymisdippi! :D Jee toivotaan !!

Me käytiin eilen katsomassa yhtä taloa mikä saatais edullisesti parin hehtaarin tontilla, se on sellainen maatila ja ollaan ehkä ostamassa se! :) Ollaan haaveiltu miehen kanssa maalle muutosta mutta aiemmin ei ole oikein ollut mahdollisuutta vielä ostaa taloa mutta nyt kun tutulla olisi myynnissä niin se onnistuisi.

On siis ollut aika paljon (ekaa kertaa oikeesti vuoteen!) muuta mietittävää kuin vauvat, ah tuntuu ihan lomalta! :ROFLMAO:

Oon ite asunut maalla lapsuuden :). Opiskelujen takia piti muuttaa kaupunkiin:(. Mä haluaisin kyllä kovasti asua maalla omassa omakotitalossa :love:
Te meette kyllä nopsaan eteenpäin kaikessa :love:

Huomenna näkee mitä lämmöt sanoo ;). Mietityttää vaan että toi kiinnittyminen tapahtuis ehkä liiankin aikasin :eek:

No joo en tiiä nopeesta, ollaan me kuitenkin 4,5v yhdessä jo oltu! :D Mutta nyt tosiaan on tähän taloasiaankin saatu vähän vauhtia kun haluttais että lapset (joita toivottavasti pian tulisi), sais asua maalla rauhassa ja turvassa. :rolleyes:

Hmmm niin no on kyllä ehkä aika aikaista.. :/ Tai sitten se löysi paikkansa äkkiä! :p

• Tykkää
Reactions: Tanja12
Mä en ymmärrä mun lämpöjä :( . Heti herättyä 36,2 ja puolen h päästä (en noussu sängystä) 36,4. Tiedä mitä tosta voi edes päätellä. Oon tosi epävarma oviksen suhteen. Entä jos se ei kuitenkaan tapahtunut :unsure:. Nyt kp27/28 ja ehkä toivottavasti dpo5. Vähän flunssanen olo. Kurkku kipeä ja hiukan nuhaa

Nyytikkii vieläkö sulla jatkuu ovismainen vuoto :)?

Tanja voi eii! :( Hitsi nousispa se vielä.. Toisaalta tuolla hätähousu ketjussa joku joskus kirjoitteli et kaikilla noi lämmöt ei mene niin kuin oppikirjassa, et oli tullut raskaaksi vaikka lämmöt oli alhaalla..

Ja mulla nyt meni se pissioire pois, tai no tuntuu et on vessahätä vieläkin aika usein mutta ei sillee tunnu mitenkään ikävältä kuitenkaan :D Ja joo tulee sellasta kirkasta ja venyvää, saa nähdä mitä tarkoitta..

Näin jo viimeyönä unta seuraavan kierron siitä seurantaultrasta ja siellä oli liikaa niitä folleja kypsynyt joten jouduttiin tauolle yrittämisestä :( Toivottavasti ei oo enneuni.

Nyytikkii inhottava uni :(. Mut toi ilmailu vaikuttaa tosi lupaavalta ;) (mulla on kuivakausi :/ ) .

Mä aattelin et odottaisi nyt rauhassa menkkoja. Ja sit ku ne on viikon myöhässä niin testaisin :) eli ens viikon su jos ei sitä ennen ala. Mun pitää käydä myös usein vessassa ainakin kerran tunnissa ( voi johtua siitäkin että juon paljon)

Nää lämmöt kyllä hämmentää :unsure:. Saa nähdä miten käy. On kyl kiva että löytyy "poikkeustapauksia ", antaa vähän toivoa :D

En malta ottaa että sä testaat, tulispa nyt plussa teille :love:

Musta vaan tuntuu että testaan turhaan, niin pieni mahis kuitenkin ollu. Ei ehkä pety niin pahasti ku menkat alkaa :).
Mulla on ollu kyl vasemmalla puolella semmosta outoa pikkusen vihlovaa kutinaa. Vähän ärsyttävän tuntusta, mitä lie :D

Aww kiitos <3 Mutta kuten sanottu, ei se munasolu tarvitse kuin vain yhden siittiön :) Milloin sulla siis normikierron mukaan pitäis menkat alkaa?

Toivottavasti olisit nyt ovuloinut kuitenkin vaikkei oliskaan tärpännyt, koska jos ei ovuloi ei välttämättä tuu seuraavia menkkoja ollenkaan niinkuin mulle kävi ja on niin ärsyttävää ootella monta kuukautta et alkaiskohan ne jo.. :/

Ööö onpas outoa? Nyt siis dpo5 tai dpo6 ja sain ilmasiks noita promatris testejä raskauskeijulta niin ajattelin kokeilla kun en oo ennen käyttänyt ja tässä tulos:

Oudon näköinen ei varmaan kovin laadukkaita nää :D

No kun en tiiä kun ei lue! Mut veikkaan et 25 koska ne lähetti ne ilmasiks, tuskin lähettäis kymppiherkkyyksiä kun ne on kalliimpia :D

Arvaa vaan voinko tän jälkeen ootella siihen keskiviikkoon.. Mun piti vaan kokeilla et millasia noi on huoh! :D

Tuossa tän aamun promatris.. Nyt siis vasta dpo 6/7 mutta eilisen hailuran takia tein uuden testin, viivanpaikalta näyttää kuvassa mutta livenä on kyllä väriäkin selkeästi yläreunassa.. En kyllä luota tähän kuitenkaan :)

Nyytikkii mä nään ihan selkeän viivan :). Toivottavasti meinas sitä :love:.

Mä kyllä ihmettelen kovasti tota lämpöä. Aina ollu minimissään 36,0 o_O. Vasenta puolta alavatsalla vähän nippailee. Nännit on arat ollu su lähtien. Kp28/28

Yhteistyössä