"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Sitä oon miettinytkin :) . Sais nyt monena kiertona paljon materiaalia niin tuntisi kiertonsa paremmin ;).

Nyytikkii voi että sun mies on ihana! :love: Ja aattele! Monihan mies vaistoaa naisensa raskauden ennen kuin nainen itse tietää ;). Ainakin näitä juttuja löytyy netistä, että mies on sanonut että nyt sä kyllä olet raskaana ja sitten tullut positiivinen tulos testiin :whistle:. Koita jaksaa odottaa testausta <3

Eih taas!!! :D Mehän puuhailtiin ilman kortsua lauantaina ilta ysin jälkeen (kolmelta aamulla tuli ne kauheet kivut). Jos ovis oli su, niin ööö...Äh tuskin on mahdollista :barefoot:. Ei menty loppuun asti, mutta mies kyllä sano että meni aika lähelle laukeamista... on kyl liian epätodennäköstä :ROFLMAO:

Häh!! No toihan on hyvinkin mahdollista! Siellä voi olla muutama innokas simppa ollut oottelemassa munasolua jo kun se on irronnut ;)

Yleensähän jos käyttää ehkäisynä keskeytettyä yhdyntää niin ne ihmiset käyttää kuitenkin kumia tai ei oo yhdynnässä ovulaation aikoihin koska silloin olis liian todennäköistä tärpätä.. :rolleyes:

Eli mennään suunnilleen samoissa :) . Mä luulen että mulla olis dpo2. Onhan mahdollista et ovis olis ollu eilen mutta eilenkin oli aamulämpö jo 36,3 (norm max, 36,2). Kyllä mä veikkaisin että nyt mennään DPO2. Iltapäivän lämpö on ihana korkea ;) suusta 36,9-37,1 ja emättimestä parhaimmillaan 37,8. (Huh että on kyllä kuuma :D)

• Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Voiko olla mahdollista? Kuulostaa kyl typerältä mutta...Juhannus vklp sunnuntaina olis oviksen pitäny olla, sillon ei puuhailtu oikeen ollenkaan, niin olisko ollu mahdollista että mun kroppa jotenkin ihmeellisesti venytti sitä ja heti ku oltiin ilman kumia niin ovis tuli:D.

Hmm niin en oikein tiiä miten noi lämmöt menee jos raskaaksi tulee. Kiinnittymistä kuitenkaan ei vielä oo voinut sulla tapahtua mut nouseeko lämmöt sitten jos on hedelmöittynyt? Noh, viikon päästä varmaan selviää :)

Ei mulla oikein minkäänlainen olo oo :D Mietityttää, että oltiinko nyt tarpeeks aktiivisia oviksen aikaan. Sen plussan sain siis la aamuna, joten ovis oli varmaan sunnuntaina. Oltiin muistaakseni la-su välisenä yönä sängyssä ja la aamuna myös ja sit kai torstaina ainakin.. Blaah kun ei muista.

Tsemppiä Nyytikkii ja Tanja12! Teillä jännäilyviikko ☺ Mä oon kohta yksikseni täällä

Me juteltiin miehen kans ja se sano että katotaan heinäkuu ja jos ei kuopuksella oo kiukkua nukkumaanmenon kans ni voidaan alottaa yritys ☺ Tai heinäkuussa pitää olla 15 kilttiä iltaa. Ja tyttö on nyt 4iltana käyny nukkumaan ku unelma. En kyllä ymmärrä miksi ton tytön nukkumaanmenon pitää vaikuttaa tohon yrityksen alottamiseen, eihän se vauva heti synny ☺
Laskeskelin tossa että mulla sattuisi seuraava ovis ihan heinäkuun lopulle ni periaatteessa yritys voidaan aloittaa jo nyt tulevasta kierrosta Taidan lähteä tilailemaan ovistestejä valmiiksi kaappiin odottelemaan ☺

Erica kiitos tsempeistä, mutta älä huoli enköhän mä tänne vielä jää :D ei näköjään tää raskaaksi tulo olekkaan niin helppoa kaikkien kohdalla.. Mutta kiva juttu että saitte puhuttua asian selväksi ja ensikuussa pääsette jo yrittämään :) !

Ainiin yksi outo juttu mulla on oireena! Tai siis se oli varmaan ovisoire, kun viikonloppuna mun normaalisti sileään ihoon tuli ihan järkyttävästi finnejä ja niitä vaan tulee kokoajan lisää ja ne on nimenomaan tossa suun ja leuan alueella mihin hormoninäpyt tulee.. Mies yritti lohduttaa että selkeästi mulla hormonit tekee jotain nyt ja että tää on hyvä asia vaan :D toivotaan..

• Tykkää
Reactions: Tanja12
Erica87 kiitos tsempeistä :). Ja ihanaa että sun ei tartte enää kauaa odottaa! ;)Toivottavasti saatte aloittaa jo ens kierrossa(y)

Nyytikkii kuulostaa lupaavalta ;). Joo vois sitä sillon testata, mä kyl pelkään että menkat alkais ennen sitä :unsure:.

Tänne ei mitään ihmeempää :). Lämmöt on korkealla kuten eilenkin. Ei vielä onneks yhtä korkealla :ROFLMAO:

Muoks Enkä mäkään täältä mihinkään ole lähdössä, jos raskaaksi tulisin :LOL:

Viimeksi muokattu:
Erica joo luin kanssa et se on aika yleistä. Aikaisemmin mulla ei oo "oviksen" aikaan tullut näppyjä, kun en luultavasti oo pcon vuoksi ovuloinut ja nyt on eka kierto kun söin hormoneita ovista tukemaan niin toivotaan et noi finnit oli hyvä merkki! :)

Tanja hmm olis kyllä aika lyhyt luteaaliaika jos alkais sulla menkat jo noin nopeasti.. Toivottavasti ei ala pidetään peukkuja! :)

• Tykkää
Reactions: Tanja12
Omaa napaa sen verran et mitä ihmettä, nyt on dpo3-4 (en oo ihan täysin varma) ja äsken tuli tosi paljon sellasta ihan ovismaista limaa?? :D En oo ikinä niin paljon sitä bongannut..? Ja ovistestikin on vahva mutta niinhän se toisaalta välillä on kierron loppua kohti vaikka ei oliskaan pcota niinkuin mulla.

Viimeksi muokattu:
Nyytikkii mitä ihmettä? Toivotaan että ei liity pco:hon (y). Aika erikoista. Mä en kyllä osaa sanoa mitään, mutta toivottavasti on positiivinen juttu :). Mutta niinhän sanotaan ettei saisi enää ovisplussan jälkeen testailla, voi liittyä varmaan ihan hormoneihin. Tommonen vuotohan on aika hyvä juttu oviksen jälkeen ;). Eipä tule normaalia kuivaa kautta :love:

Mua kuumottaa ja vähän väsyttää. Oon lueskellut minkä ehdin noita keskusteluja keskeytetyn yhdynnän raskausmahdollisuuksista:rolleyes:

Yhteistyössä