"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Mymmelimamma voi ei pahoittelut menkoista! :(

Mitäs muille kuuluu? :) Eikös tanjallakin ole kohta ovis lähellä vai muistanko väärin?

Mulla oli eilen se seurantaultra, ei ollut selkeää johtofollikkelia mutta molemmissa munasarjoissa oli yhdet follit isompia kuin muut (8mm ja 9mm). Eilen oli siis kp13.. Liian pienethän ne on, mutta toisaalta luin että follit voi kasvaa 2mm vuorokaudessa ja ne irtoaa n.20mm kokoisina. Eli ehkä n. viiden päivän päästä vois ovis olla käsillä jos hyvin käy ;)

Kirjottelin tonne lapsettomuuskeskusteluihin, niin monet sanoi että heilläkin letrojen kanssa ollut ovis myöhäinen ja näillä päivillä vielä pienet follit. Helpotti tosi paljon kuulla että muillakin on ollut sama tilanne mutta ovis silti on tullut :rolleyes:

Kaikista eniten pelkäsin, että jos niitä folleja olis kypsynyt siellä enemmän kuin se kaksi niin olis pitänyt laittaa yritys tauolle ja sitä mä kaikista vähiten tässä haluan! Hyvä siis näin.:love:

Heissan!

PUMPULIPALLERO: Ui ui ui <3 Aivan ihania häitä teille kahdelle <3 Nauttikaa päivästänne! Ja kovasti lähettelen täältä hyviä tuulia sinne petipuolelle että saisitte pikkuisen masuun kasvamaan, onnea matkaan molemmille osa-alueille <3 Ja mukavaa lomaa!

NYYTIKKII: Kiitos pahoitteluista <3 Suomeksi suoraan otti niin paljon taas kupoliin että itku ja raivarit pääsi vaikka ei ois pitänyt...mutta minkäs tunteillensa tekee :( Mites teillä sujuu just nyt, mitkä tunnelmat sulla ja miehelläsi?

TOUKOKUINEN: Voi itku :( En löydä muita sanoja :( Halaus!

Tällä rintamalla ei ihmeitä, menkat alkaa olla jo loppusuoralla ja eikun uutta tuubiin eli pahin ketutus on taas selätetty ja mieli parempi :) Juhannus oltiin reissussa ja kärähdin heti kun oli pari aurinkoista päivää, hyvä minä kun en koskaan opi! Uimaankin päästiin ja kävin hyppämässä viidestä metristä, JEE :D

Mukavaa alkanutta viikkoa arvoisat kanssakuumeilijani ja kaikille lämmin halaus <3

Pidetään lippu korkeella, niinkun mun edesmennyt Pappa opetti! <3

Mulle ei oikeen ihmeempää kuulu. Ovis piti olla viime sunnuntaina kp15 . Lämpöä olen mitannut klo 7 aamulla (en pystynyt mittaamaan lämpöä juhannuksena (pe, la ja su aamuna), mutta lämmöt pysyttelee edelleen alhaalla :unsure:. Kumia ollaan ahkerasti käytetty joten ei oo mitään mahiksia.nyt siis kp18. Ihmettelen kun ei ole edes ollut selviä ovulaatio oireita..vähän ilmoja tullut mutta ei niin paljoa kuin yleensä.
Niin ja mä tein ovistikun maanantaina ku kiinnosti nähdä mitä se näyttää. Eikö tää oo jo aika lailla plussa, jos niin voiko ovis olla vasta tänään tai To? (n)
http://aijaa.com/l57yKb

Mymmelimamma noniin hyvä että pahin ketutus on ohi! Jos on säännöllinen ja normaali kierto niin se raskauden mahdollisuus kuitenkin on kuukauden välein onneksi. :p

Tanja mun mielestä tuo tikku ei näytä ihan plussalta vielä. Tai siis mulla on tullut jo nyt parin päivän ajan aika lailla tuon vahvuisia tikkuja, eikä oo vielä ovis. Itsellä ainakin on ollut testiviiva todella punainen ovishetkellä! Jos lämmötkään ei ole nousseet niin voihan olla, että tää oli anovulaarinen kierto eli ettet vaan ovuloi. Sellainen kun on ihan normaalia ja naisilla kuulemma on vuodessa yleensäkkin pari kiertoa ilman ovista. Tai sitten sulla vasta on ovis tulossa!:LOL:

// Ainiin omat kuulumiset! :D

Joo elikkä ihan hyvää kuuluu tänne, vähän ärsyttävän epätietoiset olot kun ei tosiaan tiedä kasvaako ne follit vai ei. Gynekään ei siis osannut sanoa tapahtuuko ovis vai ei, kun ei yhden ultran perusteella oikein voi sanoa kuinka nopeaa ne kasvaa vai kasvaako ollenkaan. Netistä kuitenkin luin paljon keskusteluita, missä ihmisillä on ollut samoilla kp:illä noin pieniä folleja ja ovat kuitenkin ottaneet loppua kohti hirmuisen kasvuspurtin ja ovis on tullut!

Ja kun kuulemma ne voi kasvaa 1,5-2mm/vrk ja kun ne maanantaina oli 8mm ja 9mm niin ehkä viikonlopun aikana ne vois olla lähempänä sitä 20mm milloin ovis yleensä sit tapahtuis. Miehellä olis just synttärit silloin, toivottavasti tulisi hyvä lahja! ;)

• Tykkää
Reactions: Tanja12
Nyytikkii hyvältä alkaa jo näyttämään (y)

Tosiaan mulla ei kyllä oo mielestäni ovis ollu näin myöhään ikinä ennen mutta tiedä sitten. Jos se tulee nyt myöhässä niin jää kyllä lyhyeksi luteelivaihe tai sitten menkat on myöhässä :(. Ikävä sinänsä kun on nyt ollut tosi säännöllinen kierto kierukka poiston jälkeen (vuosi poistosta) 28pv

Tanja hmm no mutta voi hyvinkin olla että ovis vaan tulee vähän myöhemmin ja sit menkatkin alkaa pari päivää myöhemmin :) Tai sitten ovis vaan on jostain syystä jäänyt tulematta.. Ärsyttävää kun ei voi tietää mitä tässä kehossa tapahtuu! Muakin niin paljon häiritsee kun en yhtään tiiä onko ne follit missä tilanteessa, voi kun voisin jotenkin sen selvittää! :D

Peukkuja pidetään meille molemmille! Mites sun mies, ootteko puhuneet vielä vauvajutuista? :)

• Tykkää
No älä! Pitäis olla joku tietty merkki mistä huomaa että ovis on...ei nyt sentään semmonen ku paviaaneilla :D

Ollaan puhuttu jotain sillon tällöin, mutta vaan vähän kerrallaan että ahdistus ei tulis. Jotenkin toi juhannus anto ymmärtää liiankin hyvin ettei vielä tosiaankaan (kumi tarkasti käytössä) :(. Varmaan pitää loppukiertokin mennä jos ei lämmöt nouse :(. Noh ehkä pitää jättää asia hautumaan joksikin aikaa

Höh voi että :cautious:.. Meilläkin mies oli joskus tyyliin tammikuussa ekan kerran niin et jätti vaan kortsun pois pariksi kerraksi eikä yhdyntääkään keskeytetty, ei oikeastaan puhuttu koko asiasta (en halunnut säikäyttää sitä :LOL:). Sit kun jossain vaiheessa menkkojen lähestyessä puhuttiin asiasta niin se vaan sanoi että "no ajattelin et antaa nyt mahdollisuuden, ehkä se tulee jos on tarkoitettu niin ja jos et oo raskaana niin sit sen vauvan on tarkoitus tulla myöhemmin" Ja kun menkat alkoi ja kortsun käyttö/keskeytetty yhdyntä jatkui niin ärsytti niin paljon tollanen asian puolustelu sillä että "no ei se sitten ole tarkoitettu vielä et vauva tulee".

Ei kuitenkaan olla mitään erityisen uskovaisia niin ärsytti jotenkin tosi paljon tollanen et ihan kuin asia ei olisi meidän käsissä ollenkaan vaan joku muu asiasta noin päättäisi. Sen perusteellahan meidän ei nyt ees pitäis näissä lapsettomuushoidoissa olla..

Ikävä tollanen vaihe kun toinen "antaa ymmärtää muttei ymmärrä antaa"..:confused:

Nyytikkii Miltä ovistikku näyttää tänään? Onko vielä vahvistunut lisää? :)

Jotenkin tuntuu että ovis olis koko ajan tulossa, mutta ei kunnolla. Ovislimaa tulee silloin tällöin ihan vähän. Ja pientä jomotusta on myös alavatsassa. Saas nähä tuleeko mun kierrosta nyt pitempi kun koskaan ennen :(...
Tuskin tää on mahdollista, mutta jos oli joku kemiallinen viime kierrossa ja nyt se jotenkin sai mun kropan sekasin ettei ovis tuu? (n)

Ovistikku alkaa olemaan kyllä jo aika vahva tai oikeastaan on jo yhtä vahva kuin se kontrolliviiva.. Mutta en usko siihen vielä koska ovis ei voi mitenkään vielä olla, toivon et se vaikka sunnuntaina räjähtäis oikein kirkuvaks mutta ei ennen sitä! :D

Mutta hmm niin en oikein osaa sanoa kun itsellä ei ole koskaan kemiallista ollut.. Voihan se periaatteessa olla mahdollista, mutta ehkä mieluummin nyt toivoisi että se ovis on vaan tulossa vähän myöhemmin kuin et kierto sekoaa. Tai sitten voi olla, että keho koittaa saada oviksen aikaan ja siksi tulee noita oireita mutta folli ei vaan irtoa syystä tai toisesta tässä kuussa..

• Tykkää
Jeee luin muuten vielä noista follien kasvutahdeista ja monilla englanninkielisillä sivuilla luki että ne voi kasvaa 1-3mm päivässä! Eli nyt periaatteessa toinen vois erittäin hyvällä tuurilla olla jo 18mm! Ja ovisplussan jälkeenhän menee se suurinpiirtein vuorokausi ovikseen ja se folli ehtisi vielä kasvaa vähän.. :rolleyes:

Meidän tuurilla niiden molempien kasvu on pysähtynyt mutta aina voi toivoa!:whistle:

• Tykkää
Reactions: Wolt ja Tanja12
Lämmöt ei ole vieläkään noussu :(. Eilen alko vasemmalla puolella alavatsalla vihlova kipu joka muuttui nukkumaanmennessä hetkeksi ihan hirveäksi :cry:. Nyt vihloo kumpaakin puolta, enemmän kuitenkin vasenta ja jos alavatsaa painelee keskeltä niin semmonen järkyttävä vihlova särky säteilee vasemmalle puolelle :(. Ihan kaamee kipu :(

Mitä muille kuuluu? :)
Nyytikkii onko ovisoireita? Miltä näyttää tän aamunen testi? :)

Tanja oho voi ei mitähän ihmettä tuo kipu voi olla? :eek: Tosi outoa jos se ei kuitenkaan voi olla oviskipua kun ei lämmöt ole noussut.. :cautious:

Ovistikku taas kerran oli kyllä aika vahva ja vahvistunut taas, ei vaan vieläkään ihan niin vahva kuin haluaisin! :D Toivon että huomenna se näyttäis vahvaa plussaa niin niillä folleilla olis ees joku mahdollisuus olla sopivan kokoisia :p Alavatsalla on jonkun verran kipuilua välillä.

Nyytikkii toivottavasti irtoo oikeen kokosena ainakin toinen :). Kuulostaa kyllä hyvältä että ovistikku vahvistuu koko ajan (y).

En mä kyllä ymmärrä mitä tää on (n). Aattelin hakee kaupasta ovistikkuja ja kattoa mitä ne nyt sitten näyttää. Tulis ainakin selvyys onko vahvistunut maanantaista

Hmmm ei tuo plussa kyllä vieläkään mun mielestä ole :cautious: Mutta toisaalta se plussan vahvuushan vaihtelee aika paljon riippuen ihmisestä ja testistä ja pissin laimeudesta ja kaikesta sellasesta :D Mulla on itsellä ollut aika vahvat viivat yleensä niin uskon omalla kohdalla plussaan vasta kun testiviiva on ihan kirkuvan punainen.

Joo ei se kyl varmaan ihan vielä ole :(. Ärsyttäää :mad:. (Ei ainakaan lämmöt huijaa.) Vois jo tulla! Mä en jaksa enää odottaa :confused:. Sit nää inhottavat kivut vielä kaiken lisäksi...tuntuu että kroppa kävis vähän ylikierroksilla ja yrittää koko ajan saada sen aikaan. Nyt kuitenkin jo kp 20/28 o_O

Nyytikki vahvalta jo näyttää :)

Tanja mun mielestä ei vielä plussa ole. Kuulostaapa omituisilta noi kivut :/

Mymmelimammalle pahoittelut menkoista!

Omaan napaan ei mitään erikoista. Ovis on tuloillaan limoista ja kivuista päätellen. Ja ottaa päähän niin vietävästi ku täytyy odotella että mies antaa luvan :/
Ärsyttää ku jatkuvasti joku kyselee että koska meille tulee kolmas. Jos se musta ois kiinni ni ois jo tuloillaan. Eilen hain turvakaukalon takaisin ku on ollut lainassa ja taas kyseltiin joko on tuloillaan.

Tanja hmm hitsi, millaset olot nyt illalla on ollut?

erica hm uskon et on ärsyttävää tommonen kysely :(

ääää ovistesti näytti äsken vaaleampaa kuin aamulla! Tarkoittaako se että se aamullinen oli luultavasti ovisplussa ja ovis on nyt siis tulossa? Voi helvetti mies lähti just kotoa viettämään iltaa kaverin kanssa, täytyy yöllä herätä kun se tulee kotiin ja käskeä se puuhiin! :LOL:

Erica87 ootteko sopinut jonku ajan millon viimeistään haluisitte kolmosen? On kyllä inhottavaa olla yksin kuumeilemassa :(.

Nyytikkii ei vitsit! :LOL:. Ihanaa! Saitteko puuhailtua? ;). Nyt sitten alkaa tosi jännät piinapäivät :D

Mulla tosiaan noi kivut jatkuu edelleen. Vihloo vasenta ja on alkanut vihloo oikeata eilistä enemmän. Istuutuessa tuntuu ikävää painetta ja vihloo kunnolla. Ilman särkylääkettä on onneks pärjännyt. Mutta ei tää nyt kuitenkaan kovin lievää oo :(. Säteilee myös vähän nivusiin. Lämmöt aamulla alhaalla. Kp21/28 :(
Oon miettiny kaikkea mistä nää kivut vois johtua ja pelottaa että olis joku kysta. (Ei oo ikinä semmosta tietääkseni ollu)

Tanja hmm :/ Eihän kystatkaan vaarallisia oo ja ne on tosi yleisiä ja just tollasia kipuoireita niissä on.. Ehkä kannattaa mennä lääkäriin jos kipuilu jatkuu vielä viikonlopun jälkeen?

Niin ja ei tainnutkaan olla ovis.. Tikku taas tosi vahva :( Alkaa epäilyttämään et tää pco taas sekottaa noita tikkuja.. Mietityttää vaan et kun lääkäri sanoi jo viime maanantaina että jos ei menkat ala kahden viikon kuluttua niin pitää alottaa primolutit, mutta silloin oli vasta kp13 ja jos ovis oli vasta tuloillaan niin eihän voi odottaakkaan niitä menkkoja niin pian alkavaksi? Entä jos oonkin sit raskaana? :oops:

Yhteistyössä