"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Oon mä yrittänyt ettiä :D. En vaan enää usko että ovis olis ollu. Monissa teksteissä sanotaan että jos lämmöt ei nouse kunnolla/pysy ylhäällä ei välttämättä ole ovuloinut tai että ovulaatiossa on jotain vikaa (n). Ja myös se että ovulaation jälkeen nousee yleensä 0,5 astetta ja mulla on maximissaan tässä kierrossa ollu sen 0,2 astetta koholla :(. Äh alkaa mennä hermot lämpöjen mittailuun :mad:

Millon teet uuden testin? ;)

Tanja sain niitä kaks ja sit taitaa olla yks pc viel kaapissa:)

Toivotaan et sun oireet olis merkki jostain hyvästä! ;) Mä oon tässä vasta menossa yötöistä kotiin 10h päivä takana päin niin ei oo ehtinyt paljoo kuulostelemaan kehoa.. (onneks :D)

Tanja onkos menkat alkanu? Sun oireet kuulostaa lupaavilta :)

Nyytikkii ootkos testannu tänään? Nään noissa sun testeissä viivanpaikan :)

Mä mietin että tilaanko vai en niitä ovisttikkuja. Oon aika hyvin kyllä tunnistanu oviksen mut ihan täysin varmahan en ole. Kuopuksesta tunnistin oviksen ja tärppäs kertalaakista. Mut esikoista tehtiin reilu vuosi mutta silloin en seuraillu ovista. Oon nyt kahen vaiheilla. Mennäänkö eka kierto ilman vai tikuilla (n) Hyvältä näytttää että päästäis ens kierrosta jo alottelemaan :)

Nyytikkii mä kyllä nään tossa jotain hailuraa :rolleyes:. Älä luovuta vielä <3

erica87 mulla ei oo ainakaan vielä menkat alkanu :rolleyes:. Nyt siis kp29/28 menossa .
Ja ihana kuulla että pääsette pian yrittämään :love:! Toivottavasti tärppäisi pian ;)

Mulla on vatsa vähän turvoksissa ja semmosta jännää nippailua masussa :whistle:. On jotenkin outo olo, semmonen fiilis että nyt on vahingossa tärpänny :whistle:(aivan varmasti menkat alkaa just ku oon tän tänne kirjottanu ja sit olo on niin tyhmä et miten mä olinkaan niin varma :D). On kyl hirveän kuuma olo :confused:. Tissit hiukan arat, nännit enemmän

• Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Nyytikkii <3 keskiviikkonako pystyt taas testaamaan? Olispa se vahventunut :love:

Nyt mennään ainakin vielä kp30/28 :rolleyes:
Näin unta että aavistin olevani raskaana ja testi oli sitten positiivinen :p. Molemmat oltiin järkyttyny mutta sitten oltiin ikionnellisia että "vahinko " kävi <3.

Eilenkin jo mietin miten kertoisin ja millä viikoilla kaikille :whistle:.

Tanja aww mikä uni! :) En tiiä vielä milloin testaan, ollaan täällä maalla anopin luona joten sit joskus kun kotiin päin mennään.

Tehtiin tänään tarjous yhdestä maatilasta! Jännääää :) Ihanaa olis jos sitten pikkuinen saisi syntyä omaan rauhaan ja loppuelämän vakituiseen kotiin jossa olis tilaa sitten leikkiä.

Kiitos pahoitteluista <3

Eilen kyl tuli tosi tuhrumaista vuotoa. Vähän rusehtavaa mut ainakin yön aikana on tullu vähän enempi kunnon verta. Uskon näitten olevan menkat :(. Ja ku mä olin taas jo niin varma :D
Nyytikkii millon testaat? :)

No ei kyllä oo oikein mitään ollut.. Tai no finnejä on taas tullut kamalasti! Ja sitä limailua myös jonkun verran, et mitään kuivaa kautta ei kyllä oo. :D En oo kyllä kauheesti ehtinyt kuulostelemaankaan kun on tän asuntoasian kanssa ollut hoidettavaa ja mietittävää. Aikaisemmissa nega kierroissa ollut kyllä huomattavasti enemmän oireita :D :D

Tanja niinpä, olis aika ihana sit miettiä et käytiin ekaa kertaa katsomassa meidän tulevaa kotia ja oltiin jo kolmestaan silloin eikä tiedetty vielä siitä <3 :) Kokeilin äsken kohdunnapukkaa ja edelleen tulee kamalasti sellasta ihan ovismaista limaa, tullut ovulaatiosta asti..? Toivottavasti olis hyvä merkki! Toisaalta on jotenkin tosi sellainen levollinen olo asian suhteen, ei sellainen jännittynyt ja malttamaton niin kuin ennen :D

Onko sun vuoto ihan normia? :/

Googlasin tota limajuttua ja monissa paikoissa luki että oviksen jälkeen lima loppuu jos ei raskaudu ja jatkuu jos raskautuu (yleensä siis näin).. Joten hyvältä ainakin vaikuttaa! Tätä oiretta en ainakaan voi kuvitella vaan ;) Mutta muuten on niin normiolo että vaikea kyllä uskoa..

Yhteistyössä