"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Niin joo. Toi on kyll ikävää. Onneks ette ootellu kauempaa :oops:. Olis ihan hirveetä odotella ja sit selviäisi ettei lapsia saa helpolla

Onneks me saadaan ens kuussa tietää onko jotain häikkää simpoissa :).
Mulla on kohdunnapukka tiukasti kiinni ja järjettömän turpea :D. Eli ovis tais olla eilen ku oli pehmeämpi ja avoinna vähän. Nyt sit DPO1

No hyvä, meilläkin miehen pitäis päästä 4.8 viemään näyte kun mulla on 6.8 ensikäynti siellä julkisella lapsettomuuspolilla :)

Ensviikolla sitten muutto uuteen taloon. Ei olla vielä ees pakattu kun ei oo muuttolaatikoita :D Täytys vissiin aloitella vähän..

Tanja12 teitkö aamupissasta? Aattelin ku oli eilen niin hailakka että jos oli liian laimeaa pissaa tänään? Tai jos reagoi ovikseen, niin ainakin on sitten vahva ovis (y)

Nyytikkii mulla on kauhee muuttokuume, oon vähän kateellinen:D

Meillä oli tuossa sellanen vähän pidempi tauko ilman seksiä, osittain stressin ja väsymyksen takia ei oo kummankaan oikeen tehny mieli, ja sitten mies ei oo halunnut, ilmeisesti tän mun vauvakuumeen takia.. Juteltiin sitten tossa toissapäivänä, ja hän sanoi, että on tullut sellanen tunne, että mä haluan seksiä vaan sen vauvan takia :/ no, selvitettiin sitten asia, ja illalla sitten oltiinkin ilman ehkäsyä. Toki mies keskeytti.. Mutta sanoi kumminkin sillon aiemmin joskus kun juteltii , että vauva saisi tulla jos on tullakseen, että hän ei vaan halua sellasta yrittämistä ja hirveetä stressiä ja testailua :) ja sanoi, että voidaan ihan loppuun asti mennä, että ei keskeytetyllä. Toki vieläkin vähän varauksella suhtaudun tähän, mutta ainakin se toissapäiväinen toi vähän varmuutta. Vielä, kun sais sen pään pidettyä nyt täs asias, ku menkat alkaa huomenna, niin sais ens kierros jo alottaa :) sitäpaitsi, ainahan mä voin himotestailla salassa :D:D
Mutta saa nyt nähdä sitte, mitkä on ajatukset parin viikon päästä ku olis ovis :)

• Tykkää
Reactions: Tanja12
Annimaria omg! Ihanaa hienoa onnea! Noin se meilläkin just meni, ihan kuin olis omaa tekstiä (taas kerran..) lukenut. :ROFLMAO: Tosi hyvä juttu oikeesti jeeee! En mä usko että sun mies enää lähtee peruuttamaan tota jos nyt et liian innokkaaksi heittäydy ;) ! Muistan kun mäkin epäröin silloin ja ajattelin et kyllä tää tästä vielä suruksi muuttuu, mutta ei! Mies on vaan kokoajan enemmän innoissaan asiasta ja odottaa tosi paljon vauvaa. :) Kannattaa varmaan kuitenkin just koittaa pitää vähän salassa jos teet ovistestejä tai muuta, jos miehesi kerran ei halua "yrittämällä yrittää", koska silloinhan se hänen "pelko" varmaan toteutuu. Voithan oviksen aikaan kuitenkin vihjata et nyt olis hyvä aika olla sängyssä. :love:

Ihanaa oon tosi iloinen sun puolesta! Ihan todella outoa lukea tota, kun tuntuu ihan kuin mä olisin kirjoittanut sen?? :p

Nyytikkii pian tulee kiire pakata :D. Ootteko nyt asunu ihan vuokralla?

Annimaria93 joo tein ihan aamupissasta molemmat. Joku 7h vähintään rakossa. Kyl toi ovis tais olla ;).
Ja ihanaa, että teillä alkaa asiat etenemään (y). Millon ovis olis ens kierrossa? Oon kyl niin ilonen sun puolesta <3.

Meidän pitäis nyt saada tänne se plussa-aalto<3:love:

Sillon sunnuntaina ku käytettiin keskeytettyä, niin mä sanoin ihan suoraan etten halua kumin kanssa. Mies tiesi et ovis olis tulossa ihan pian. Peittojen heiluttelun jälkeen se vielä sano vähän vitsillä, että kuitenkin ovulaatio on just ny :D

Nyytikkii haha, ja sun tekstit on taas ihan ku mun kirjottamia :D
En mä varmaan ovista ainakaan testaile, tunnistan kyllä aika hyvin kivuista:D ja ehkä ihan hyvä olla itekki stressaamatta liikaa. Ja en varmaan viitti miehellekään mitään oviksesta sanoa, se kyllä tietää että se on se "the päivä", mutta se voi kokea sen ehkä liian ahdistavana, jos alan vihjailemaan :D koitan nyt olla sen kummemmin puhumatta asiasta, ja annan sen nyt itte koittaa innostua asiasta :D enkä kyllä niin monen lupauksen jälkeen uskalla itekkää ihan täysin innostua, mutta toivotaan, ettei enää muuttaisi mieltään.. :)

Tanja12 laskurin mukaan seuraava ovis olis elokuun 2. Päivä. :) kyllä sunkin mies nyt alkaa vähä jo vissiin lämmetä ;) ainakin mitä nyt aiemmin oot kertonu sen suhtautumisesta, ku vertaa nykyseen, niin aika suuri muutos ;) plussa-aalto kuulostais hyvältä :love::p

Joo me asutaan vuokralla nyt :) Kauheen vaikee vaan pakata kun kuitenkin kaikkia vaatteita ja hygieniakamoja ja astioita tarvitsee vielä.. Blaah.

Annimaria toivotaan pikaista tärppiä meille kaikille tässä ketjussa oleville <3 Ja tanjan miehelle vauvatuulia että sekin innostuisi :D

• Tykkää
Ei vielä mitään menkkakipuja mutta sänkypuuhien jälkeen tuli vähän kai jotain veren tyyppistä.. Ja perus menkkoja edeltävät itkut on tullu :D Täällä itkeskelen kaikelle ihan tyhmälle ja kaikki tuntuu toivottomalta ja toisaalta naurattaa tää itkeskely. Vihaan tätä hormonimyrskyä ennen menkkoja. :cautious:

Nyytikkii onko tänään tullut muita menkkaoireita? Veri jo lisääntynyt? :)

Mä nyt aattelin varmuuden vuoksi kuitenkin laskee että tänään on dpo2 tai dpo1 :). Eilisen lämmöt oli 35,9 ja tänään 36,2. Ton perusteella on noussu 0,3 astetta korkeammaksi. Kaipa se nyt on ollu kun tuli se vahingossa onneksi testattua ;)

Kp17/28 (-29)

Nyt alkoi kp1.

Oikeesti mä en ymmärrä tätä elämää. Me ei sit vissiin muutetakkaan..

Saatiin eilen tietää, että sen talon myyjä ilmeisesti yrittää kusettaa meitä. Myyjä siis oli jo hyväksynyt meidän tarjouksen ja oltiin tavattu ja keskusteltu kaikki läpi ja maanantaina piti mennä kirjoittamaan pankkiin sopimukset. Meille on kokoajan esitelty taloa ja rakennuksia tyydyttävän kuntoisina, eli niin että talo on ok kuntoinen mutta jotain remontteja ja kunnostuksia pitää tehdä. (asteikossa siis tyydyttävästä huonompaan on vielä välttävä, huono ja purkukuntoinen). Nyt eilen myyjä ilmoitti, että haluaakin muuttaa sopimukseen asunnon ja kaikkien ulkorakennusten kunnon purkukuntoiseksi, koska ei halua olla vastuussa jos sieltä löytyy jotain joskus.

Oikeesti mitä v..?? Ei taida mummo tajuta että tässä on tehty jo sopimukset eikä niitä voi noin muutella, meille on myyty talo tyydyttävänä eikä todellakaan purkukuntoisena. Tässä ollaan ilmeisesti menossa nyt sit vaikka oikeuteen asian kanssa, ollaan nimittäin oikeutettuja saamaan korvauksia tästä.

Pahoittelut vuodatus, ei liity ees vauvoihin mutta oon niin hajalla tän asian takia.. Kiva kun ollaan jo varattu eläimet sinne, laitettu tilaukseen huonekalut, remonttiasiat on päätetty, omia tavaroita pakattu ja myyty ja oma vuokra-asunto irtisanottu 1.8 alkaen.

Että sellainen juttu, tuntuu ihan kuin eilinen olisi ollut vain jotain painajaista:cry:..

Nyytikkii siis mitä hel***!!! :mad:
Ei voi olla mahdollista!!:cry: Toi on niin epäreilua. Ihan hirveetä tässä vaiheessa ilmottaa. Iso halaus <3. Kunpa kaikki muuttuis parhain päin <3 Sitten vaan oikeuteen saamaan kunnon korvaukset!

Onnea menkoista! Vihdoin ne alko!

Nyytikkii voi ei :/ toivottavasti selviäis asia, eikä tarvisi oikeuteen asti mennä :/ tsemppiä <3
Mutta onnea menkoista, nyt uuteen kiertoon vauvaa yrittämään:love:
Mulla pitäis tänään kans alkaa, kivut ainakin on sitä luokkaa, että pian alkaa. :)

Kiitos molemmille olette kultaisia! <3

Toisaalta mies ainakin muistuttaa kokoajan, että hyvä että tässä vaiheessa selvisi, että siinä talossa luultavasti on jotain mistä se mummo tietää muttei kerro (tuskin se muuten sitä pelkäisi myydä tyydyttävä kuntoisena). Nyt kun miettii, niin maanantaina kun tavattiin tää ihminen niin hän vaikutti kokoajan tosi hermostuneelta ja oudolta. Ehkä tämäkin oli tarkoitettu menemään näin, nyt jos saadaan tosta korvauksia niin saadaan taas vähän pesämunaa sen oikean talon ostoon :rolleyes:

Annimaria sittenhän me mentäis tää seuraava kierto samoilla päivillä, olis kivaa!;)

Nyytikkii hups, oon kattonu koko ajan väärin, siis huomenna vasta pitäis alkaa, mutta toisaalta ei oo kyllä ennen ollu tälläsiä menkkaoloja ku vasta sinä päivänä ku menkat alkaa.. Saa nähdä, kerranki odotan menkkoja innolla :D olis kyllä kivaa samoilla päivillä jännäillä! :) olikos sulla täs kierros niitä ultrajuttuja? :)

Nyytikkii onneks tosiaan ei tullu muuttovaiheessa tietoon toi (y)
Mutta nyt pääsette vauvelia yrittämään :love:

Annimaria93 jee! Kiva että sullakin alkaa pian :)

Eilen sanoin miehelle että ovis tais olla ehkä maanantaina :D. Ei se nyt kauheen ahdistuneelta vaikuttanut. Kysyin sitten perään että pääsikö spermaa yhtään sisälle. Se sano luulevansa ettei. Mutta sano myös perään et voi olla mahdollista, että joskus ehkä pääsee, kun sitä välillä on hankala ennakoida:whistle:. Joskus kuulema saattaa tulla jo vähän ennen sitä oikeaa siemensyöksyä :rolleyes:.

annimaria aijaa no toivotaan et alkaa :) Joo mulla on ultra siellä julkisella puolella kun on se ensikäynti kp16.

Tanja no siis sehän on hyvinkin mahdollista että pääsee sisään varsinkin jos pidemmän aikaa on sängyssä ja joutuu monta kertaa keskeyttämään :D Ja lisäksi jos on vaikka edellisenä päivänä ollut sängyssä niin niitä siittiöitä saattaa jotenkin jäädä sinne putkeen ja ne tulee sitten heti alussa seuraavalla kerralla. Joo luin aiheesta aika paljon talvella toivoen että vahinko kävisi miehen puolelta :ROFLMAO:

• Tykkää
:ROFLMAO:. Tosiaan se sunnuntai olis nyt ainoa mahis tässä kierrossa ;). Voi tää on kyl piinaavaa! Joka kierrossa sitä luulee ja lueskelee kaikkia juttuja aiheesta :LOL:. Enää ei löydy uutta tietoa kun on jo kaikki lukassu läpi:D

Nyytikkii nyt ollaan samoilla päivillä, piti tuntemukset paikkaansa! :love: Aattele jos plussattais molemmat tästä kierrosta :love: on kyllä vaan kummalliset menkat, tai siis alko kummallisesti. Yleensä alkaa ihan heti herätessä, niin että tulee pyyhkiessä, ja sitte päivän mittaan alkaa vuotaa enemmän. Nyt äsken oikeen valahti yhtäkkiä, sillai niinku joku tulppa olis irronnu, ja sellanen iso hyytymäki tuli pois. Sitä ennen ei mitään tullut, edes pyyhkies. Ja viimeks oli kans vähä oudot, yleensä en vuoda öisin ollenkaan, niin silloin menkat oli alkanu yöllä, niin että oli ihan housut veressä :eek: viimeks oli normipitunen kierto, nyt alko päivän etuajas :) en tiedä, turhaakai sitä analysoi koko ajan kehoaan, kyllähän nuo kuukautisetki vaihtelee vaikkei mitään vikaa olisi :)

Nyt vaan odotellaan, että loppuis, niin pääsis touhuilemaan :) ja samaa nyytikille :) ja tanjalle pistetään plussatuulta ! :):p

Annimaria niinpä vähän olis kivaa =)

Voi luoja oon niin poikki tän asuntohässäkän takia.. Nyt kun tää myyjä tajus et rikkoo lakia niin se alkoikin perumaan kaikkia puheitaan ja nyt se on taas myymässä tyydyttävä kuntoista taloa. Ei vaan paljoa enää huvittais tollaselta mitään ostaa kun tulee sellainen epäluottamus.

Mun elämässä ei kyllä mee nyt kaikki ihan putkeen.. :D Nää lapsettomuushoidot, asuntoasiat, työjutut ja oma terveyskin on ollut vielä aiemmin aika vakavassa tilanteessa.

Mutta positiivisin mielin, eipä tää tästä murjottamallakaan parane! :ROFLMAO: Naurattaa välillä vaan tää oma elämä et miten kaikki voikaan mennä näin :poop:..

Niinpä! Soitettiin äsken pankkiin ja asuntovälittäjälle ja he sanoivat, että lain mukaan me olemme oikeutettuja saamaan 5% kauppahinnasta korvauksena myyjältä. Ja asia on nyt vahvistunut, eli emme osta tätä taloa, ei ole tollaiseen myyjään luottamista eikä yhtään hyvä mieli enää lähteä ostamaan taloa minkä kunnosta itse myyjäkään ei ole varma.. Mutta ainakin saadaan hyvä summa korvauksina niin saadaan seuraavaa kohdetta varten! :whistle:

En oikeestaan ehkä täällä viitsi puhua noista vanhoista asioista terveyteen liittyen, mutta sanotaanko vaikka niin että vuosi sitten oli vielä aika lähellä hengen lähtö..
Olen nyt siis terve aika lailla mutta silloin tosiaan oli vaikeaa. Se laittoi miettimään asioita ja herätti ja ehkä sen takia ollaan miehen kanssa niin kovasti toteuttamassa omia unelmia näin nuorena. :) Kun ei voi koskaan tietää mitä tapahtuu, ei voi ajatella aina että "sitten joskus vanhempana".

Nyytikkii hyvä että saatte korvauksia!
Toivotaan että jatkossa teitä onni suosii, ootte kyllä paljon joutunu kokemaan :/ nyt vaan uutta unelmakotia metsästämään ja kovasti pidän peukkuja, että tämä kierto olisi se kun tärppää :love:

Yhteistyössä