Tanja12 teitkö aamupissasta? Aattelin ku oli eilen niin hailakka että jos oli liian laimeaa pissaa tänään? Tai jos reagoi ovikseen, niin ainakin on sitten vahva ovis
Nyytikkii mulla on kauhee muuttokuume, oon vähän kateellinen
Meillä oli tuossa sellanen vähän pidempi tauko ilman seksiä, osittain stressin ja väsymyksen takia ei oo kummankaan oikeen tehny mieli, ja sitten mies ei oo halunnut, ilmeisesti tän mun vauvakuumeen takia.. Juteltiin sitten tossa toissapäivänä, ja hän sanoi, että on tullut sellanen tunne, että mä haluan seksiä vaan sen vauvan takia :/ no, selvitettiin sitten asia, ja illalla sitten oltiinkin ilman ehkäsyä. Toki mies keskeytti.. Mutta sanoi kumminkin sillon aiemmin joskus kun juteltii , että vauva saisi tulla jos on tullakseen, että hän ei vaan halua sellasta yrittämistä ja hirveetä stressiä ja testailua
ja sanoi, että voidaan ihan loppuun asti mennä, että ei keskeytetyllä. Toki vieläkin vähän varauksella suhtaudun tähän, mutta ainakin se toissapäiväinen toi vähän varmuutta. Vielä, kun sais sen pään pidettyä nyt täs asias, ku menkat alkaa huomenna, niin sais ens kierros jo alottaa
sitäpaitsi, ainahan mä voin himotestailla salassa
Mutta saa nyt nähdä sitte, mitkä on ajatukset parin viikon päästä ku olis ovis