"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

IIIIIKKK!!! Lämmöt on nyt noussu 37 asteeseen joten mulla oli eilen tai pe ovulaatio!!! Apua jos eilen tärppäs :O . En jaksa odottaa kahta viikkoa...

Laskureitten mukaan olis pitäny olla vasta ens ma tai ti. Oon luullut tuntemusten perusteella ihan väärin et ovis olis ollu jo viime ke. Mut ei sit ollukkaan vaikka lämmötki nous torstaina vähän. Mut eilen nukkumaan mennessä jokin rupes epäilyttää ja mittasin lämmöt ja oli vaan 36,1...
(Sydän alko hakkaamaan... :D )

Viimeksi muokattu:
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Ootteko tanja sun miehen kaa nyt puhuneet tuosta mitä tapahtui? :) Tai raskauden mahdollisuudesta?

Meillä kun oli tollanen tilanne et mies ei vielä halunnut, mut sit jätettiin kortsu joskus pois ja välillä mies tuli loppuun asti yhdynnässä niin sit kun juteltiin siitä vähän ja kerroin et tiedoksi vaan nyt on mahdollista et oon raskaana, mitäs siihen sanot :D Niin mies aika pian sit sen jälkeen alkoikin olemaan sitä mieltä et se olis kiva juttu :) Tai et ehkä se et jotenkin tiedosti et voi olla et on tärpännyt ja sit ei kuitenkaan ollut ja tajus itsekkin et oho mullahan on vähän pettynyt olo niin se sai tajuamaan et sitä vauvaa oikeesti haluaakin!

Onkohan ihan sekava selitys nyt taas :D Tein nimittäin äsken ovis- ja r-testin ja siihen raskaustestiin tuli viiva..?? Ihan selkeä ja punainen.. Mutta se oli jotenkin oudon näköinen niin veikkaan et oli vaan virheellinen testi. Meen kohta ostamaan uuden ja teen sen sit iltapäivällä.

Mitäs ihmettä?? Käy pian ostamas uus, nyt alko ihmetyttään! Kai se lääkäri olis nähny jos oisit raskaana? Vai ultasko se edes kohtua kunnolla? Vai vaan munasarjat? Onko sulla muuten normaalisti säännöllinen kierto? Vai onko ennenki venyny näin pitkiksi?

Negahan se rfsu oli eli virheellinen testi se aikaisempi! Eikä harmita, en olis raskauteen todellakaan uskonutkaan :D ihan paniikkitunnekkin tuli kun siihen rfsun testiin tuli märkänä viiva ja olin jo et mitäää oon raskaana mut kuivuessa lähtikin pois :D

Niin ja aikaisemmin kierrot oli 30 luokkaa, viimeks oli 37 ja nyt menossa siis kp51 :D johtuu siitä etten todennäköisesti edes ovuloi..

Viimeksi muokattu:
Siis siihen kumminkin tuli viiva? Ja sekö katos ihan tulkinta-ajan sisää?
Jos sulla on ennen ollu säännöllinen kierto niin ootko sillon ovuloinu? Vai voiko tää olla joku tilapäinen häiriö? :D kai sä nyt huomenna vielä koitat kolmatta merkkiä ja testaat varmuudeksi? :D
Huomaa että meillä edelleen asiat samas jamas (jossei pahemmaski), ku oon täälä muita patistamas testaamaan :D

Nyytikkii
Ei olla hirveesti. Päivä pari sit nukkumaan mennessä aiottiin puuhailla ja sanoin et laita varalta kortsu. Sit mun mies vähän ihmetteli että mitäs nyt ja kysy että mentiinkö viimeks riskillä. Mua alko vaan hymyilyttään jostain syystä (valot oli sammuksissa) ja mies kosketti kädellään mun huulia ja tajus mun hymyilevän ja sano et vissiin mentiin. Ups :D . Ei se siitä pahasti reagoinut ;) aika positiivinen ja vaan kiusotteli että jaahas :D

Ja hei apua et se testi teki tolleen! :O outoa...

Mitä muille kuuluu? =)

Muoks Mä en ymmärrä mun lämpöjä. Ne nyt sahaa edes takas ja näyttää max 36,6 (aika rajoilla normin ja nousseen ) ja yötäkohden laskee alas (36,4)

Viimeksi muokattu:
annimaria siis en tiiä vielä, pianhan se siellä lääkärissä selviää :) Ehkä johtuu niistä kystista tai folleista tai mitä onkaan..

Tanja oho no tuon perusteella ainakin ihan hyvältä vaikuttaa!

melinda hyvä mutta taisit hypätä väärään ketjuun :D!

Mitä tänne kuuluu?

Mulla tuli tänään vähän seksin jälkeen kauhee kipu alavatsaan vasemmalle puolelle ja säteili vahvasti myös jalkaan |O. Tosi kovana ja vihlovana kipu kesti joku puol tuntia ja sitten lieveni. Nyt enää silloin tällöin lähes huomaamatonta...noin viikko kulunut oletetusta ovulaatiosta...voiskohan se olla ? :popcorn:

Tanja oho voihan se olla! ;) Hyvältä kuulostaa.

Mulla on menossa kai kp54 ja Primolutia syönyt kolme päivää. Milloin vain voi menkat alkaa, täällä jo kuumeisena ootan et ne alkais! :D Mutta keskimäärin pitäis mennä vielä joku puolitoista viikkoa..

Nyytikkii eli laittaako noi primolutit kierron kuntoon että ovis tapahtuis? Onko vielä selvinny mitä ne oli, kystia vai? Minkälainen olo muuten? =)

Käytiin eilen juhlimassa valmistujaisia. Join muutaman lasillisen kuoharia ja jatkoilla baarissa ei sitten enää juoma uponnut. Piti juoda vettä (en edes juonut paljoa alkoholia). Kotiin päästyä oli kauhea pahoinvointi ja oksensin. Nyt se pahoinvointi on jatkunut lievempänä. Nyt DPO 7 tai 8.
Alavatsaa nippailee ja vihloo vieläkin ja tissit on turvonnut ja nännit tosi kipee!
Niin ja mies ihmetteli mun oloa ja kyseli että oonko raskaana...ei se hirveen ahdistuneelta vaikuttanut kun sanoin että onhan se mahdollista. Niin ja lämmöt on iltasin ollu sen 36,6-36,8 ja nyt 37,0-37,1 . Aamulämpöjä en ole ehtinyt seurailemaan mutta mittaan monta kertaa illalla ja ne pysyy samana.

Viimeksi muokattu:
Tanja ainiin unohdin tänne kertoa :D Mulla siis on PCO, ne ei siis ole kystia vaan niitä rakkuloita mitä PCOssa on. Primolutit aloittaa mulla kuukautiset ja sit kun ne alkaa niin kp3-7 syön Letrozoleja jotka kypsyttää follikkeleita. Meen sit muistaakseni kp14 ultraan missä katsotaan onko folleja kypsynyt (eli tapahtuuko ovis), jos niitä on kypsynyt hyvin 1-2 niin sitten vaan kovasti lakanoiden heilutusta, jos niitä on enemmän kypsynyt niin pitää käyttää kortsua (monikkoraskauden riski suuri..)

Mutta oho hyviä oireita! Voithan sä tehdä jo vaikka huomenna aamulla testin ;)

Mä testasin jo tänä aamuna negan :D . Olin ehkä vähän liian ajoissa liikkeellä...testiajan sisällä ja vähän sen yli näin kiiltävän harmaan viivanpaikan hyvässä valossa. Se hävisi eikä enää mitään näy. Nyt vahvoja menkkaoireita ja ajoittaisia pahoja vihlaisuja.
Aattelin testata parin kolmen päivän päästä uudestaan..ehkä to tai pe jos vaikka jo sillon jotain näkyis ;) . Menkkojen pitäis alkaa ens su tai ma. Piti pistää normirintsikoiden päälle urheilurintsikat. Sattuu silti paljon eikä mulla ees oo mitkään isot (b) . Tajuttoman arat :( .

Kipua tuntuu myös navan kohdalla, voisko johtua jostain muusta sittenkin :( ?

Noo nopeasti niitä ei saa kuin apteekista. Siellä on ainakin täällä päin cbn ja first responsen testejä (takana lukee niissä et herkkä testi, voi tehdä jo neljä päivää ennen menkkoja).

Tilattua niitä saa myös, ite oon tilaillut raskauskeijusta ja mammaksista :)

Noniin hyvä! Cb ainakin on kohtuu kallis (digi maksaa täällä 15€), mutta sen voi tehdä jo neljä päivää tosiaan ennen menkkojen alkua ja näyttää selkeestä "Raskaana + viikot" tai "ei raskaana". Sun tilanteessa se vois olla ihan järkevä, ei ainakaan tarvitse arvuutella viivanpaikkojen ja muiden kanssa et onko se nyt nega vai plussa vai mikä :)

Mulla alkoi yön aikana menkkakivut jippiii! Kovasti toivon et ne nyt alkais, kuukauden jo myöhässä nimittäin :D

Jep toivotaan! Paitsi että tein huvikseni äsken pregcheckin ja se antoi jonkun näköisen viivan (olisko viivanpaikka sit?) Tuolla hätähousuiset himotestailijat keskustelussa on kuva.

Enpä tiiä taas mitä mun keho puuhaa :D

Nyytikkii toivotaan että alkais! Pääsisitte tekin kunnolla yrittämään :):heart:
Tanja12 toivottavasti ois tärpänny! Kyllähän se mies siihen sopeutuu. Ja tuntuu jollain tavalla kumminkin olevan valmis lapseen, kun kerran ottaa riskin :)

Mua lähinnä jo naurattaa tuo miehen mielen muuttaminen. Taas kerran olis valmis... Toisaalta ihanaa, kun tietää, että kyllä se asiaa miettii ja varmasti olis valmis jos lapsi alkunsa sais. Toisaalta taas turhauttaa sen "pelot" ja muut mietteet, kun ne on mun mielestä taas sellasia asioita joita on turha miettiä ennen lapsen syntymää. Ja joihin riski kasvaa vaan mitä vanhemmaksi odotetaan. Mutta empä mä voi mennä toisen mietteitä ja ajatuksia tyrmäämään tai haukkumaan turhaksi. Parhaani mukaan oon yrittäny tukea ja auttaa miettimään näitä pelkoja ja muita huolia. Mutta ollaan mietitty myös niitä positiivisia puolia yhdes :)
Niillä oli koulus ollu luokkakaveri parin kuukauden ikäisen pojan kans käymäs, kyllä se siitä aika tohkeissaan selitti ;)

Yhteistyössä