"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Toivotaan :) ja on mulla ihan positiivinen mieli sen suhteen, ettei se loputtomiin jankkaa. Kyllä se sun miehen yhtäkkinen päätös ainakin lisäs vähä toivoa! :)
Katotaan nyt enskierros, että mitä tuumaa. Menkat pitäs alkaa huomenna tai torstaina, niin tässä kierrossa on turha edes yrittää enää :D
 
Annimaria93 toivottavasti pääsisitte pian yrittämään ;) .

Kävin eilen ostamassa clearbluen jonku varhaisen testin ( paketissa 2kpl ) ja huomasin vasta jälkeenpäin ettei ne ollukkaan digitestejä :oops: . Nyt ärsyttää. Oli vähän kiirus töihin niin ei sitä ehtiny kattomaan niin tarkkaan :(. Tosiaan tein ton viivoilla olevan testin ja negaa näyttää. Rintojen arkuus ja turvotus on hävinny ja jotenkin semmonen olo etten voi mitenkään olla raskaana. :(
 
Tanja voi ei olipas vähän epäonnistunut testiostos! :/ Voihan se vielä olla, että ei vielä näy mitään.. Jos teet vaikka viikonloppuna sen pregcheckin taas niin kyllä sitten pitäis viimeistään jotain näkyä! Tai parashan olis jos jaksaisit odotella et alkaako ne menkat vai ei :)

Mäkin tein eilen apteekin Predicor earlyn ja negaa näytti! Eli viivanpaikka oli vaan pregcheckissä.

Alavatsakivut vähän menkkamaisesti tulee ja menee, voi kun jo alkais :)
 
  • Tykkää
Reactions: Tanja12
Annimaria93 totta, toivottavasti mun mies alkais vähän pohtimaan. Ja kun mennään pian kattomaan sukulaisen vauvaa niin toivon että alkais jotain vauvakuumetta näkyä silläkin suunnalla ;)

Nyytikkii yritän odottaa loppuviikkoon. Eihän tässä enää oo kun joku max 5 päivää että ne alkais :).
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Tanja mulle ei ainakaan pari viikkoo sit tullut tollasta! Muutaman kerran oon ton saman testin tehnyt ja on ollut kyllä niin valkoinen tausta ettei ikinä oo muissa testeissä ollut! :D Mä kyllä nään sun testissä haamun, iiiiks!! Vähän jännää :p
 
No pitäis! Jos nyt maltat siihen asti olla testaamatta :D Itse varmaan testaisin jo huomenna (koska jos kerran toi clearbluekin oli herkkyydeltä 25 kuten myös pc). Mutta jos jaksat oottaa niin tietty se on parempi!

Vitsi oon ihan fiiliksissä, toivotaan kovasti parasta =) <3
 
Vaikeeta on! Koko ajan pyörii mielessä uuden testin tekeminen :D. Äääh huomennakin vapaapäivä..mitä sitä tekis :rolleyes:. On mulla sentään kotona nyt vielä ainakin 1 apteekin raskaustesti, pregcheck ja cb ;). (Muut jääny jostain toisesta kierrosta mistä epäilin raskautta myös)..saa nähdä mitkä fiilikset aamulla :)

Nyytikkii <3
 
Viimeksi muokattu:
Kyllä mä siinä vähän jotain ehkä nään.. hmm :/ Voihan se olla et on tosiaan vielä liian aikaista testata tai sit saattoihan se olla vaan joku kiinnittymisyritys tai sellanen. Eilen näin siinä kyllä haamun!

Tai sit voihan olla että sun pissa on jotenkin erilaista kuin mun ja sä saat noihin viivanpaikkoja, mulla ainakin oli todella blancoja..
 
Ainiin voi että oli ihanaa aamulla kun mies kerto, että se oli nähnyt jotain ihanaa unta missä me esiteltiin meidän just syntynyttä vauvaa kaikille :') Sit mieskin selitti ihan onnellisena et "se vauva oli niin ihana ja kaikki ihasteli sitä ja se oli meidän oma pieni, oli kyllä ihana uni"

Ja kun puhuin joskus siitä, että tän munasolun kasvatushoidon aikana jos niitä folleja kasvaa liikaa, voi olla esimerkiks mahdollista et tulee kolmoset. Sit mies vaan sanoi et no olisko se niin paha! :D Mä olin kyllä ihan että no herranjumala ei kiitos mitään kolmosia meille, apua :D


Että annimaria ja tanja näinkin nopeesti voi yhden ihmisen mieli muuttua ihan laidasta laitaan! :D:p
 
No joo jotenkin niin kauheen vaikea ees uskoo tätä! Vieläkin jotenkin vahingossa varon, etten puhu aina tästä vauvajutusta niin paljoa sille kun ehdin jo tottua siihen et se kuitenkin ahdistuu kaikesta.. :D Nyt tuntuu välillä et se kuumeilee enemmän kuin mä (jos se on ees mahdollista...)


Ootko sä (tai annimari ja muut) kuumeilleet jo vauvatavaroita? Mä oon nimittäin jo tässä puolen vuoden aikana ostanut yhden ihanan 56 koon bodyn ja nyt vähän aikaa sitten ostin sellasen ihanan harmaan paksun unihaalarin missä on nallen korvat <3 Lisäksi virkkaan vauvalle jo peittoa joka on jo kohta valmis :p. Tori.fiä mä myös selailen ja katselen vaunuja ja pinniksiä ja muita.. Voi että <3:rolleyes:
 
Oon mä vähän kuumeillu. Voi että ku tekis mieli ostaa edes semmoset pikkuset sukat :D. Tai sit alan kutomaan semmosia. Haluun niin nähdä miehen ilmeen ku näkee valmiit pikkuset söpöt villasukat :D

Mutta siis en oo vieläkään pettynyt tai mitään noista testeistä. Vaikka ne cbn näytti jotain haamu niin pää vaan pysyy kylmänä ja olo on kumman rauhallinen :D. Nyt alko sykkivä kipu oikealla puolella, alamahalla ;)

Niin ihanaa että saa avautua ja on kuuntelijoita :)<3
 
  • Tykkää
Reactions: Nyytikkii
Tanja12 mä kans nään jotain, en tiedä mitä, mutta jotain :D

Meille ei vieläkään kuulu mitään uutta. Kauheat menkkakivut, niin että kaksinkerroin saa maata :(
Mies ei vieläkään osaa päättää. Hermothan täs menee :(
Toivottavasti vielä joskus suhtautuu yhtä ihanasti kuin sun mies Nyytikkii!

Mä oon kyllä kattellu kaikkia vauvanvaatteita ja tavaroita, mutta en oo ostanu. Miehenki oon raahannu vauvanvaateosastolle :D kyllä se niitä söpöjä vaatteita ihaili.
Eilen meillä oli vauvan turvakaukalo, kun työkaverin kautta välitin sille tulevalle sukulaisvauvalle. Aika kovaa kirpasi kun sitä omalla etupenkillä kuljetti:(
Mä haluaisin virkata isoäidin neliöistä vauvalle peiton, mutta en oo saanu vielä alotettua. Pitäis saada joku opettamaan, oon niin surkea virkkaamisessa ja kutomisessa :D yhdet huovutetut vauvantossut mulla on, kun koulus aikoinaan tehtiin sellaset :)
Ompelukoneen (tai mielummin saumurin) haluaisin niin sillä osaisin tehdä vaikka ja mitä! Pitää kysäästä jos poikaystävän äidin ompelukoneen sais, kun sitä ei kukaan tarvi :)

Mä oon kauan haaveillu, että jos kaksoset sais joskus :) mutta kolmoset ois jo vähä liikaa ;)
 

Yhteistyössä