"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Annamaria93 Ehkäpä miehet yrittää tehdä päätöksen nopeasti just sen takia kun tietävät kuinka tärkeä asia on meille naisille. Mutta sitten tulee niitä ns. turhia lupauksia kun eivät ollutkaan ihan satavarma omasta päätöksestä. Ehkäpä meidän ei kannata arvailla miestemme ajatuksen juoksua, stressinhän siitä saa :headwall:H =)

Onko teilä lähipiirissä paljon lapsia? Meillä miehellä oli vuosi sitten käsitys, että kun lapsen saa niin elämä loppuu siihen. Mutta nyt onneksi näkemys avartunut, kavereiden ja tuttavien avulla joilla on lapsia.

Tosi kiva kuulla että täällä on muitakin samassa tilanteessa, helpottaa omaa odotuksen tuskaa =)
 
Oivoi kyllä niin kuulostaa teidän molempien viestit ihan mun kirjoittamilta pari kuukautta sitten! :D Mutta tässä esimerkki, että tilanne voi näköjään kääntyä päälaelleen jo ihan muutamissa päivissä :)! Eilen mieheltä kysyin, että mikä sen mielen muutti niin paljon ja kuulemma pelkästään aika.. Kun kuitenkin ollaan oltu varmoja, että joskus halutaan lapsia. Oon kuumeillut niin pitkään, että voin kyllä myöntää että esimerkiksi viime syksynä "ahdistelin" miestä tällä aiheella oikeasti aika paljon. Tai siis olin niin levoton tän asian suhteen että olin kokoajan tyyliin et "en mä jaksa enää oottaa, en voi tietää haluutko ees ikinä lapsia jos sanot kokoajan että myöhemmin ja myöhemmin!". Kun annoin asian olla niin asia lähti rullaamaan :)

Annimaria onpas tyhmää kun mies alkoi sulla nyt vähän epäröimään :/ Inhottavaa ehtiä iloitsemaan ja sit joutumaan taas pettyä.. Sama pelko mullakin on vähän ollut kun tätä on niin kauan oottanut eikä oikein voi uskoa koko juttua!


Meidän pitäis tutustuttaa meidän miehet toisilleen niin ne vois kriiseillä yhdessä niitä pelkojaan vauvojen suhteen ja yhdessä tehdä päätöksen et haluaa aloittaa heti! :LOL:
 
Niin ja mulla kp32, menkat olleet vähän epäsäännölliset nyt kevään mutta puhelimen sovellus näyttää et maanantaina viimeistään pitäis alkaa. En usko tärppiin yhtään tässä kuussa, meen jo ihan ensikierrossa! :D
 
No ei oikein, en nyt ymmärrä yhtään mitä mun keho tekee. Tein huvikseen äsken ovistestin ehkä tunnin pidätetystä pissasta (kun tuli uusia ja halusin jostain kumman syystä testata niitä :D) ja tuli vahvin testiviiva mitä oon ikinä saanut?? Tai siis otin kuvan siitä:




Nyt pelottaa et mulla on joku pco tai joku mikä aiheuttaa noita ovistikkujen oudosti käyttäytymisiä :'(
 
Viimeksi muokattu:
Nyytikkii
Oon tosiaan mitannut aina suusta ja heti herättyäni plus sit pitkin päivää ja sit illalla ennenku on menny nukkuun. En siis kellontarkasti. Nytkin taas 37,0 . Parissa viime kierrossa ei lämmöt ees päässy 36,8 korkeammaksi. Ne oli sillon kuitenkin sen noin 0,2 astetta normaalia korkeammalla.
 
Menkat alko tietty sit ihan ajallaan eilen. Näin viime yönä aivan ihanaa unta! En tiennyt olevani raskaana ja raskaus selvisi vasta kun menin synnyttämään. Sitten piti ostaa pikaisesti kaikki tarvittavat :D . Ja voi että se vauva oli suloinen! <3 . Koko aamun on hymyilyttäny ja mies ihmetteli :D . Ei tainnu edes ahdistua kun kerroin kuinka ihanaa unta näin ;) . Tää kyl pahentaa vauvakuumetta entisestään. Varsinkin kun ihan läheisen sukulaisen vauva syntyy kuukauden sisällä <3

Nyytikkii onko mitään uutta? Menkat myöhässä? ;) ootko tehny jo testin?
 
Tanja hah voi ei ihana uni! Nyt tuli mieleen et mäkin näin viimeyönä unta, että tein cbn digitestin ja tuli että "Raskaana 7-8 viikkoa" :D!!

En oikein tiiä milloin niitten menkkojen nyt pitäis alkaa kun en yhtään tiiä millon se ovis oli. Kännykän sovellus näyttää et tänään pitäis alkaa, mutta jaa a. Tein testin ja siihen tuli jotain..



En tiiä onko siinä vähän jotain vai onko mulla vaan viivalasit taas päässä! :D
 
Tanja eipä oo ei.. Ja en usko että tuossa testissäkään mitään oli kun aamulla oli taas ihan tyhjä testi :(

Kp36 siis tänään.. Oikeesti mulla hajoaa pää jos nää kierrot alkaa venymään näin pitkiksi eikä oviksestakaan mitään varmuutta! Mä todella toivon et ne joko alkaa pian tai sitten se ovis oli silloin viime perjantaina jostain kumman syystä (kp32) ja että masussa nyt joku koittaisi tarrautua tässä lähipäivinä :(

En ymmärrä yhtään minkä ihmeen takia mulla se ovistikku näytti niin vahvaa plussaa kp32... Limailua oli siis myös silloin ja sitten seuraavina päivinä tikut alkoi haalistumaan.
 
Nyytikkii toivotaan että vahvistuu!
Tänne ei mitään kummempia kuulu, ahdistaa koko vauvakuumeilu hirveästi :( meillä ei miehen mielipiteestä ota vieläkään mitään selvää!! Nyt menossa kp 5 ja menkat loppumaisillaan, ahdistaa vaan entistä enemmän ku olis taas "oikea aika" yrittää, mutta en ota tuosta toisesta mitään selkoa :( oon täälä kaikenmaailman ketjuja seuraillut, mutta en oo jaksanu kirjotella. Mulla palaa hermo pian tähän touhuun niin että otan miehestä viikon hermoloman jos ei voi edes taas keskustella koko asiasta. Kaikkea muuta kyllä miettii ja murehtii ja vaivaa päätänsä mutta ei tätä.

Toivotaan että nyytikki tois edes ilosia uutisia ;)
 
annimaria voi ei kylläpäs on inhottavaa tollanen vaihtelu miehen mielipiteessä :( Muistan kun sä ilmoitit täällä joskus, että aloitte nyt yrittämään ja mun mies taas vaihteli mieltään asiassa..

Kyllä toi on todella epäreilua vaihdella mielipidettä noin, en voi ymmärtää.. Toivottavasti miehesi saisi päänsä selväksi. Toisaalta uskon, että jos kuitenkin raskaaksi tulisit niin miehesi ajan kanssa olisi varmasti todella iloinen asiasta.
 
Joo, kyllä mä kans uskon, että ihan iloinen yllätys olisi. Ja kyllä se koko ajan puhuu pelkästään positiivisesti lapsista ja perheenlisäyksestä (siis silleen yleisesti), mutta ei vaan millään osaa päättää että haluaisko heti vai joskus myöhemmin.. :/
 
Moikka =) . Tänne ei ihmeempiä kuulu. Oon jättänyt nyt vauva asian muhimaan. Mies ahdistuu heti, jos alan puhua asiasta :( . Toivottavasti hän parin vuoden sisällä muuttaa mieltään. En tiiä kuinka monta vuotta jaksan odottaa..

Nyytikkii milloin ajattelit testata? Pidän peukkuja! ;)

Annimaria93 inhottavaa tuollainen mielipiteiden heittely :( . Toivottavasti miehesi saisi pian selvyyden asiaan ja saisitte kunnolla yrittää ilman pelkoa siitä että hän taas vaihtaa mielipidettään.
 
Testasin Tanja tänä aamuna, kuva löytyy tuolta hätähouisuiset testailijat ketjusta (en saa kännykällä nyt sitä linkkiä tähän..)

Mutta harmi, että siellä mies on noin ahdistunut :( Mutta tosiaan tilanteet voivat muuttua nopeasti paljonkin niinkuin esimerkiksi meillä! :) Tsemppejä ja toivotaan parasta!
 
Vauvakuume taas huipussaan kun näin viikonloppuna kaveri joka on raskaana 7kk. Musta on ihana keskustella ihmisen kanssa joka kertoilee odotusajasta ja saa kysellä kaikkee mitä itte on miettynyt. Toki jokainen raskaus on erinlainen, sain silti paljon kaikkee uutta tietoo. Miehen kanssa taas vähän keskusteltu aiheesta, kaverin lähdön jälkeen.

Onko teillä jotain keinoja millä lievitätte vauvakuume(ahdistusta)?
Toki vauvablogien selailua jos vähentäis vois helpootta. Mä järkkäsin koko tän viikon kalenterin ihan täytee ohjelmaa ettei hirveesti kerkee ajattelee, toimii ainakin hetkellisesti :)
 
emma mulla ainakin blogit vaan pahentaa tilannetta! :D Itsellä vähän helpottaa vaan muiden projektien kehittely.. Tällä hetkellä omalla kohdalla liikunnan lisääminen ja muutenkin terveelliset elämäntavat vievät ajatuksia vähän muualle :)
 

Yhteistyössä