Tanja12 mistä oot mitannut? Noissa mittauksissa kun täytyy kuulemma olla ihan tosi tarkka (juuri sama kellonaika, huoneessa sama lämpötila..), muuten en osaa oikein sanoa. :/ Voihan toisaalta toinen oviskin tapahtua, mutta se on kuulemma kovin harvinaista. Toisaalta niin käy myös välillä, että jos ovis yrittää tapahtua vaikka kp14, niin jostain syystä munasolu ei irtoakkaan ja keho yrittää vähän ajan päästä ovuloida uudestaan ja uudestaan!
emmaaa Tervetuloa osallistumaan keskusteluun!
Jos oot lukenut noita mun aikaisempia viestejä, niin mulla oli todella sama tilanne kuin sulla. Oon koko nuoren ikäni vauvakuumeillut kovasti ja tosi pahana se on ollut mulla nyt jonkun vuoden ajan. Mies oli viellä syksyllä sitä mieltä, että ehkä viiden vuoden päästä olisi hyvä ajankohta. Olin todella surullinen ja masentunut, mietin miten helvetissä voin jaksaa odottaa muka sinne asti. Juttelin miehelle välillä vauvajutuista ja välillä hän ahdistui todella paljon eikä halunnut puhua niistä.
Kuitenkin pikkuhiljaa hänenkin kyselyt asiaan liittyen lisääntyivät. Tulin tänne nettiin keskustelemaan samanhenkisten kanssa enkä enää puhunut miehelle niin paljon näistä vauvajutuista kun pystyin täällä jakamaan ilojani ja surujani. Viikko sitten mies yhtä äkkiä siis sanoi, että tahtoo nyt aloittaa vauvan yrittämisen!
En ollut puhunut miehelle enää kovinkaan paljoa näistä asioista ja luulin, ettei hänkään ole miettinyt niitä kun ei ole puhunut. Kuulemma oli miettinyt ja pohtinut vauva-asioita todella paljon ja se, että annoin hänelle aikaa helpotti asiaa.
Nyt hän on todella hyvin mukana jutussa, miettii jo mitä vitamiineja meidän kannattaa heti alkaa syömään ym! =)
Miehet on vähän outoja välillä, mutta toisaalta on mun mielestä todella positiivista, että sun miehesi oikeasti ottaa tän asian tosissaan ja harkitsee sitä, eikä vain ajattele että "ok no tehdään sitten vauva mikäs siinä".