Morjenttes tänne pitkästä pitkästä aikaa!
Minä aloitin täältä tuossa tammikuussakos se oli. Itse olin vielä lievästi kuumeileva tapaus ja sitä oli mieskin, mutta kas kummaa se olikin sitten mies joka iski yrityksen ihan todenteolla käyntiin ja jostain käsittämättömästä kosmisesta syystä tärppi sitten kävi heti (näin ei ollut exän kanssa, jolta olen kaksi lasta saanut).
Tulin tosiaan komppaamaan, että kannattaa tosiaan jutella jos esikoinen on nyt vasta haaveissa, miehen kanssa siitä mikä on oma haave lapsiluvusta.
Exän kanssa joutui vääntämään aikoinaan, että suostui toisen yritykseen, kun hänestä yksikin olisi ollut passeli, mutta itse toivoin vähintään toista, mielellään kolmattakin. No kahteen jäi hänen kanssaan.
Nykyiseni kanssa juteltiin jo ihan alkumetreillä perhekoosta ja samansuuntaiset on toiveet. Hän toivoisi kahta lasta itselleen ja minulla ei ole mitään sitä vastaan.
Nyt on tosiaan se hänen ensimmäisensä tulossa, saa sitten nähdä mikä on aikataulu seuraavalle, hän kun tuntuu potevan pahemmin vauvakuumeesta kuin minä.
Tsemppiä rutkasti teille jotka joudutte vielä odottelemaan, etenkin jos jo itse toivoisitte pääsevänne aloittamaan yrityksen. Paras lääke lienee uppiniskaisimmankin kohdalla kun jaksaa vaan puhua asiasta avoimesti, vaikka se toinen osapuoli haluaisikin olla puhumatta koko asiasta. :hug:
Viipulainen ja Hippu 15+4