"Lievästi kuumeilevat" eli hieman yleisempää keskustelua vauvakuumeesta.

Tuo lähtis varmaan mua viemään johonki pöpilään samantien :D pitäis saada tuo suostuteltua kaverin luo, jolla on puolen vuoden ikänen vauva, joka on ehkä maailman helpoin ja kiltein! Lykätä vaan syliin hoitoon ;)
Taas tänään miehen sukulaiset vihjaili että meille vois tulla jo perheenlisäystä.. Ärsyttää tollaset kommentit ku ei oo mun tahdosta kiinni :(
 
Tervetuloa uusille tulokkaille :)
Se on muuten janna miten toi vauvakuume aina vaihtelee.. no mulla on nyt sitten taas aika kovasti paalla kuume. Etenkin kun kuukautiset on nyt kaksi paivaa myohassa ja aina alkaneet melkeinpa kellon tarkkuudella.. voi tosiaan olla etta nyt ihna stressista tms voi johtua myos. Ei nyt sen ihmeempaa stressattavaa mutta se voi olla etta alitajuisesti stressaa..
Meinasin kumminkin huomenna aamusta tehda testin varmuuden vuoksi! Pitaa myontaa etta mulla on kotona kasa ovistesteja ja yksi raskaustesti. Kokeilin huvikseen eilen ovistestilla (tiedan ettei valttamatta nayta raskautta..) iltapaivasta va naytti haaleaa ja tanaan parin tunnin pidatyksella oli se toinen viiva melkein yhtavahva testiviivan kanssa.. oon jo lukenu vaikka mita ja tiedan ettei se valttamatta meinaa etta olisin raskaana mutta meinasimpa silti testailla aamusta :p

Mites muiden paasiaisenvietto alkanut?:)
 
Annimaria93 mitä ihmettä tuntuu ihan kuin kirjoittelisin itseni kanssa! Siis joo meillä myös miehen sukulaiset (viimeks eilen) koittivat suostutella meitä lasten tekoon.. Koita siinä nyt olla sillee että "joo no ehkä sitten joskus" kun niin kovasti haluaisi jo itse :(

pumpulipallero toivotaan parasta! Mullakin menkat nyt neljättä päivää myöhässä, jotain viivanpaikkaa vaan testit näyttää :(
 
Nyytikkii noniin eikohan ne kuukautiset kurvannut aamusta :D ja kerkesin testin tehda ja siis negaahan se tietenkin naytti. No tuli vahan hatailtya ja hermoiltua turhaan :p aika tympeetahan se on kun ei ollutkaan plussa mutta meidan ns. oikea aloittaminen alkaa vasta kesakuussa kunhan haat on ohi :) eli ei nyt enaa niin pitka aika odotella!

Toivottavasti teilla miehet innostuisi lapsista ja paasisitte nopeeta yrittamaan! onhan se inhottavaa jos on se ainut joka niita niin kovasti haluaa. Ehka ne lampenee hitaasti?

Kivaa Paasiaista koko poppoolle :)
 
Nyytikkii, niimpä, ja mä kun luulin että aivan yksin maailmassa näitä mietin :D :D mun tekis mieli aina sanoa suoraan utelijoille, niinku asia on, että MINÄ kyllä haluan mutta mies ei :D

Pumpulipallero, se on kyllä jännä, kuinka heti pienenkin oudon tuntemuksen, tai kuukautisten myöhästymisen jälkeen se toivo nousee tonne taivaisiin, ja sitten joutuu pettymään :( itsekin sorrun toiveiden elättelyyn (myös keksin oireita :D) vaikka ehkäisystä on huolehdittu niin hyvin, ettei pitäisi olla mahdollisuuttakaan. Toki silloin, kun pillereitä söin, niin unohtelin paljon, mutta nyt kun on kumit käytössä niin mies on vähän turhankin huolellinen :D
Mutta toivottavasti teillä tärppää pian, viimeistään silloin kun se yrittäminen alkaa! :)
Mun mies on ainakin niin samperin hidas lämpeämään, ettei uskokaan. PAITSI jos idea on hänen oma :D sitten se täytyy toteuttaa heti. :D mutta toivotaan toivotaan että pian lämpeäisi, myös Nyytikkiin mies!! (Tai tiedä jos Nyytikkii odottaisi jo ;))

Vielä näin ohi aiheen, tavallaan. Kuinka saatte lihavoitua tekstiä? Onnistuuko jos on kännykällä? :)

Samoin hyvää pääsiäistä!! :) ja munarikasta (+siemenrikasta)
 
annimaria93 en tieda onnistuuko tuo tekstin lihavointi kannykalla. Itsekin olen viela vahan ulkona miten naita teksteja voi taalla muutella :D Mutta siis koneella tassa laatikon ylakulmassa nakyy jos haluaa esim. lihavoida, kursivoida, vaihtaa varia ym :p
No mutta jos sita pikkuhiljaa lammittelee sita miesta sille ajatukselle ..:) Ja sehan voi sitten yhtakkia ollakin hanen ideansa ;)
Minullakin on ollut noita "oon varmaan raskaana"- mietteita aiemmin vaikka oli pillerit ja otin saannollisesti eika todellakaan olisi ollut mahdollista etta olisi raskaaksi pamahtanut. Nyt siis olen ollut viime lokakuusta ilman pillereita ja ollaan vaan varovaisia. Nyt ennen haita yritetaan viela tsempata kun ei oikeesti tarvii enaa sit niin kauan odotella enaa. Tuossa eilen kun mietiskelin jos olisinkin ollut raskaana niin harmittelin mielessa jo etta voi harmi kun ei edes olla yhtaan yritetty ja miten se muka vois niin vahasta edes tapahtua. Olisihan se ollut ihana yllatys, tosin nyt kun ajattelin niin haluan ekana noi haat alta pois niin voi sitten omistautua raskaushompotyksiin taysilla :D

Nyytikkii no niinpa ne tietenkin alkoi.. ja siis oli ihan semmonen olo eilen aamulla ennen testia etta nyt tulee kaks viivaa testiin, en ollu koskaan aiemmin talleen aatellut koska aina on kuukautiset tulleet melkein kellontarkasti, ei koskaan ole ollut 2 paivaa myohassa. Ehka se oli jonkinnakoista stressia ja tietty kroppa jannitti viela enemman kun hatailin etta entas jos oonki raskaana :p
 
annimaria93 ja pumpulipallero jep hitaitahan nuo miehet näyttää olevan..

Mulla menossa ko 35/30, testailut taidan jättää tässä kierrossa tähän. Ei siis plussaa vieläkään, joten veikkaan menkkojen viivästymisen johtuvan oviksen siirtymisestä. Toivotaan, että ne nyt alkais jo!
 
Jep..

Tällaista tää naisen elämä näköjään on. Ei riitä joka kuukausi tulevat kamalat kivut, ei synnytyskivut + kuukaudet sen jälkeen jolloin ei voi istua.. Näköjään tän pelkään raskaaksi tulemisen tarvitsee olla näin ärsyttävää naisille! Mies voi vaan hoitaa mukavat hommansa ja odotella ja naureskella vieressä mun tuskastelulle testien kanssa ja taskulampulla raskaustestien tiiramiselle.
 
Heipat kaikille! Olen valehdellut itselleni ja tukahduttanut vauvakuumeeni jo useamman kuukauden ajan. Ja arvatkaa hävisivätkö toiveet? Ei. Kahta kauheammin palasivat, olen suorastaan piinassa. Mies vielä typerästi antaa juuri sen verran siimaa että alun totaalikieltäytymisen ja aiheesta puhumattomuuden jälkeen vauvan teosta on nyt keskusteltu. Ei kuitenkaan sovi vielä kuvaan. Ei tiedä milloin. Ei saa painostaa. Eikä kuitenkaan saa myydä esikoisen vaatteita ja tavaroita pois. Takaportti sille että vauva tulee. Tahtoisin ehdottoman kyllän tai ein. Ei mitään epämääräistä ehkää...
 
Keijunkainen, kuullostaa ihan liiankin tutulta. Voi kun nuo miehetkin ymmärtäis kuinka tärkeästä asiasta meille on kyse :( toivottavasti teilläkin mies lämpeää pian, edes sen verran että voisi keskustella kunnolla ja antaa vastauksia :)
 
Heippa! Minä liityn kanssa tänne joukkioon! :) Eli täytän syksyllä 29 ja ensimmäinen olisi haaveissa.. Lievää kuumeilua, enempi mies kuumeilee ;) ...mutta silti olen löytänyt itseni täältä sivuilta päivittäin ja nyt rohkastuin ja kirjauduin myös itse tänne:)
Asenne meillä on tulee, jos on tullakseen. Jänniä hetkiä siis on luvassa kuun lopulla milloin pitäisi kuukautiset alkaa :)
Ja juuri pääsiäispyhinä oli "mehuisatpäivät" joten peittoa on heiluteltu ja huomenna olis omien laskujeni mukaan ovis...
 
Viimeksi muokattu:
Tiitu86, toivottavasti munki mies olis joskus noin innoissaan!
Mä taas kehittelen ittelleni kaikki maailman kuvitteelliset oireet, viime kierrossa ja tässä kierrossa kerran ollaan keskeytetyllä menty, muuten aina kumit käytössä. Jännä miten mieli tekee nää oireet, vaikka käytännössä mahdollisuus on toooooosi pieni, varsinki mun tuurilla, ku sitä "vahinkoa" toivoo. pian tullaan taas rytinällä pilvistä alas :'( ärsyttävää kun ei tuo mieskään tajua kuinka mua raastaa tää kuumeilu. Taas tuli kaks uutta vauvauutista lähipiiriin pääsiäisen aikana. Akteeksi taas omanapailu, koitan ryhdistäytyä nyt työntekoon. Mitenkä muilla on viikko lähteny käyntiin?
 
Mä voisin kans tänne liittyä. Oon ihan ketjun alusta seuraillu mut nyt vasta sain aikaiseksi kirjoitella. Olen 28 ja mies 29 ja kolmatta haaveilen. Kaksi tyttöä löytyy :) Vielä ei yritystä ole mutta mies väjän jo alkanut lämpenemään ajatukselle. Tässä joku aika sitten päätin pakata kaikki jäljelläolevat vauvatavarat ja viedä kirpparille johon mies totesi että ei vielä. Sanoi jos kuopuksen synttäreiden jälkeen sitten alettaisi yrittämään (täyttää ensi kuun lopulla). Mulla just loppui vikat pillerit ja reseptikin menny vanhaksi ni sanoin miehelle kantsiiko sitä enää uusiakaan, ei mitään vastausta : / Oon koittanu nyt vihjailla aiheesta eikä reagoi mitenkään. Itellä vauvakuume koko ajan vaan kasvaa. Oon eksynyt välillä katselemaan vaunuja ja vauvanvaatteita :)
 
annimaria93 tiedän niin tuon tunteen :( mekin ollaan oltu nyt jo koko tää vuosi keskeytetyllä ja välillä jopa ihan loppuun menty. Ärsyttävää, kun tietää, että se periaatteessa joillain toimii melkein täysin varmasti ja joillain taas ei. Tai mitä olen lukenut keskusteluita aiheesta, niin toiset ovat vuosia keskeytelleet ilman vahinkoa ja lapsia halutessaan kertalaakista onnistuneet. Toisaalta me ollaan oltu aika huolimattomia keskeyttelyssä, tai siis mies itsekkin on sanonut että häneltä kyllä tulee spermaa jo paljon ennen laukeamista.. Toivottavasti mussa tai miehessä ei ole mitään vikaa. :(

Mulla alkoi menkat nyt yöllä viikon ja päivän myöhässä. Ei haittaa yhtään, en olisi kauempaa jaksanutkaan venailla!

erica87 mies selkeästi on jo lämpenemässä! Hän varmaan miettii asiaa paljon enemmän, miltä näyttää mutta uskoisin että kun odottelet rauhassa ilman painostusta niin lupa kolmannelle saattaa irrota nopeammin, kuin uskotkaan ;)
 
Nyytikkii, joo mun mies kans sanoi että kyllä hän tuntee että sieltä spermaa tulee. Vielä enemmän aiheuttaa tuskailua, kun jos kerran tietää että sieltä siittiöitä tulee, eikä halua vielä lasta niin miksi ei vaan sitte laita sitä kumia.. Äh.. Ei noita ymmärrä.
Kiva, että sullakin kuukautiset alkoi, niin ei tarvi ainakaan tuskailla tiedottomana! Toivotaan että "vahinko" kävisi pian ;) voi kun nuo miehet vaan tietäs mitä me täälläkin jutellaan!

Erica87, teilläkin kuullostaa olevan jo suostumaan päin!
Voi kun kaikki päästäis jo pian ihan "luvan" kanssa ja tosissaan yrittämään! Mä oon ainakin niin hermoromahduksen partaalla kun ei saa kunnon vastausta, muttei täystyrmäystäkään asialle. Kun ei aikunen mies osaa sanoa mitä pään sisällä liikkuu, vai liikkuuko mikään :mad:
Halit kaikille!:hug:
 
annimaria niinpäniin.. :( Meillä mies kyllä on ollut jo sillee että on itsekkin sanonut että on mielipide muuttunut vähän ajan sisällä hänellä tosi paljon, että nyt jo tuntuu et haluaisi jo (mutta sitten ne järkisyyt). Ja mies kyllä tietää itsekkin, ettei keskeytetty yhdyntä ole yhtään luotettava varsinkaan niin että just kun tuntee saavansa niin vetää pois koska niitä simppoja on varmasti silloin jo ehtinyt tulla :D Veikkaan että näillä meidän miehillä on varmaan vaan jotenkin suuri kynnys tehdä se päätös, siksi toivoisinkin sitä raskautta niin kovasti koska tiedän että oltais molemmat todella onnellisia jos meille joskus pikkuinen suodaan <3 Olisihan se suuri päätös mullekkin alkaa nyt tosissaan yrittämään ja päättää että "nyt olemme valmiita lapseen", koska todellisuudessa en usko että kukaan on ikinä täysin valmis siihen kun esikoista haluaa! Eihän sitä ikinä voi tietää mitä tuleman pitää.

Haleja sinnekkin! Onneksi tällä viikolla pitäisi tulla jo ihanan lämmintä ja kevät pääsis vihdoin tulemaan <3
 
Olen tuota samaa itsekin miettinyt. Koskaan ei varmaan tule sellaista hetkeä, että olisi valmis lapseen, aina löytyisi syitä miksi ei kannattaisi ihan vielä... Mutta kun kumpikin vanhenee ja lapset on kuitenkin haaveissa niin miksi ei nyt!:)
 
Viimeksi muokattu:
tiitu86 niinpä. Minunkin miehellä on aika suuria vaatimuksia, milloin lapsi olisi hyvä tehdä. Molemmilla pitäisi olla vakityöt (tällä hetkellä ainakin tässä kaupungissa oikeastaan mahdotonta saada ihan vakituista työtä), omistusasunto (iso omakotitalo) ja naimisiin menty. Okei onhan noi sinänsä ihan järkeviä asioita, mutta noiden kaikkien asioiden saavuttamiseen menee kyllä vielä tosi kauan aikaa :( Jos me ostetaan asunto, menee meidän kaikki säästöt siihen ja millä rahalla me sitten mennään naimisiin :D Mun mielestä häät voi kyllä odottaa koska kyllä naimisiin aina ehtii menemään, mutta kun haluaisimme lapsia useamman niin siinä tehtailussa näköjään voi mennä aika kauan!
 
On ihmisen mieli ja keho jännä... Ovulaatiosta on kulunut pari päivää? Niin nyt jo tunnen oireita mitkä voisin liittää raskauteen. Huhhuh. Ehkä pitäisi ottaa nettikielto ja olla ajattelematta kahteen viikkoon mitään näitä juttuja ja oireita... Onko muilla samaa?
 
tiitu86 mä tunsin kuopuksen aikoihin jo ovulaatiosta seuraavana päivänä muka raskausoireita. Ja raskaaksihan mä tuolloin tulin :)
Meillä mies ei edes mitään järkisyitä tuolle odottelulle anna. Se vaan sanoo että vähän aikaa odoteellaan. Mä oon niin malttamaton etten jaksais odottaa. Tiedä kuinka kauan sitte yrityksessä menee. Meillähän esikkoa tehtiin reilu vuosi. Mutta kuopus sitte tärppäs ekasta kerrasta.
 

Yhteistyössä