Joo sain soitettua asuntotoimistoon ja peruin tarjouksen. Avasin tosiaan siinä puhelimitse kesken työmatkan bussissa virkailijalle tätä tilannetta, että muuttamassa on neljä ja mahdollisesti lähiaikoina on tulossa perheenlisäystä, että todellako kaksioon oli se sitten vaikka minkä kokoinen neliömääräisesti...mies linjan toisessa päässä ymmärsi kyllä yskän heti ja rauhoitteli minua ettei hätä ole tämän näköinen, mutta toki joutuu nyt odottamaan että milloin tarjotaan toista ja mistä. Tuli ihan jäätävä hormoonihirmu olo siitä paasauksesta ja ihmiset ympärillä vähän katsoi huvittuneena, mutta menköön
Tanja12:
Tuli mieleen, että minulla kierto reagoi valon määrään, siis auringon. Syksyllä kun päivät on lyhyitä, alkaa kuukautiset yleensä muutamia päiviä tai jopa viikon myöhemmin ja jatkaa sitten normaalilla kestorytmillä kevääseen, jolloin käy päinvastoin kun valon määrä lisääntyy. En tiedä miksi, sillä siskoilla näin ei käy enkä tiedä että ystävillänikään näin olisi tai heitto on sitten niin olematon etteivät itse hoksaa kiinittää huomiota sen enempää.
Silloin minulla yleensä myös on eriskummalisuutta lämpöjen kanssa ollut.
Tuli mieleen, että koska kunnon vuotoa kesti noin vähän, olisiko tässä kierrossa käynyt niin ettei limakalvo paksuuntunut tarpeeksi, silloinhan munasolukaan ei yleensä pääse kiinittymään.
On:
kp20/29...aika nopsaan nämä päivät tässä kierrossa on menneet ja olen aika ylpeä itsestäni, että olen pitänyt näppini erossa testeistä näin mallikkaasti
Toista se oli kuopuksen yrityksessä, tuli testattua testaamasta päästyä.
Onhan noita alavatsan juilimisia mutta siis nehän voivat tällä päällä olla ihan lume-tuntemuksia joten niistä niin kannata välittää.