Moi kaikille!
En itsekään ymmärrä, miksi olen taas täällä vauvapalstoilla notkumassa. Olin jo vakaasti päättänyt, että kaksi lasta riittää hyvin meille. Meillä siis -09 ja -12 syntyneet lapset. Itse täytän pian 31. En tiedä miksi, mutta pikkuhiljaa on alkanut tulla semmoinen vauvankaipuu. Ne on vaan tosi söpöjä :heart: Se on vastoin kaikkia järkisyitä, joita on pitkä lista.
Mulla on tässä opiskelut kesken, vielä olisi vuosi jäljellä opintoja. Järkevää olisi ehkä toisaalta käydä koulu ensin loppuun, toisaalta taas ei haittaisi vaikka viimeiset kurssit jäisikin vauvaloman jälkeiseen aikaan, jolloin voisin suorittaa ne pari hassua loppukurssia ja saada sitten paperit ja päästä toivonmukaan myös töihin. Mutta. Haluisin ehdottomasti kevätvauvan. Maalis-huhtikuu olisi juuri ihanteellinen hetki. Se tarkottais siis sitä, että kesällä pitäisi aloittaa yritys.
Eli tän hetken suunnitelma olisi siis poistattaa kierukka touko-kesäkuun vaihteessa ja sitten antaa vauvalle lupa tulla. Jääköön se sitten kohtalon käsiin, raskaudunko heti vai vasta myöhemmin, niin että ehdin valmistua ennen vauvan syntymää.
Täytyy kyllä sanoa, että tämä on suurta hulluutta. Ei siis yksinkertaisesti mitään järkeä. Se on kuitenkin hyvä juttu, että molempia (tyttö ja poika) on jo, että nyt kolmannella kierroksella ei ole sen puoleen paineita. Jos tämä nyt menee suunnitelmien mukaan niin ikäeroa tulee olemaan tytön kanssa 4 vuotta ja pojan kanssa 7 vuotta. En ehkä olisikaan jaksanut kolmea pientä lasta kerralla, toivottavasti on helpompaa siinä mielessä kun nuo kaksi on jo sen verran isompia, että niistä on vähän apua vauvanhoidossa ja muutenkin. Ja kiva ois olla kotona, kun poika aloittaa koulun.
Voihan se olla, että iskee vielä viime hetken paniikki ja tajuan jarruttaa ajoissa
Luultavasti en...