Lasten nimet pinoon ja seuraava kommentoi edellisen lasten nimiä.

  • Viestiketjun aloittaja Äippä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Kivat nimet teillä :)
Meillä on Jesse Marcus Kristian, Jenna Marie Cesilia, Joel Ari Sakari, Joni Severi, Milja Aurora, Kaapo Elmeri, Ella Sofia, Alisa Eveliina ja Viivi Emilia.
Tein lapsilla on ihanat nimet! :)

Meillä ipanoilla ihan perusnimet

Tommi Tapani
Anu Johanna
Niko Markus
 
Alkuperäinen kirjoittaja Poikien äiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Oikea äiti:
Tosi kivat nimet tuisku77 pojilla. Meillä on Milla Matleena, Netta Natalia ja Mette Matilda.
Teillä kivat nimet, ainostaan Nettaa en antaisi omalle lapselle.

Meillä Luka, Max ja Wilmer
oikeelle äitille netta on tosi kiva nimi.
luka on sellanen nimi minkä voisin laittaa omallekin, max ja wilmer ei niin mukavia miusta.


meillä lasten nimet on:

tanja roosa maria
netta sara camilla
joona niki tapio

 
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Alkuperäinen kirjoittaja auts:
ihanat nimet meilläki olis ollut valtteri jos mies osais sanoa r mut oli se meil kyl hätä kastees vaihtoehtona


meidän poika tuomas feilong
Kaunis nimi, ja mukavasti pyörähtää suussa. Meillä Miska Markus, Miko Matias ja Minttu Maria
No jopas meidän lasten nimet oli kauheita, kun heti tyssäs tämä ketju....
 
Vieraileva Äiti
[quote="Panthera leo

Tein lapsilla on ihanat nimet! :)

Meillä ipanoilla ihan perusnimet

Tommi Tapani
Anu Johanna
Niko Markus[/quote]


Kivat nimet, minä tykkään perusnimistä. Siskonpoika on muuten Tommi Tapani.

Arkadian Ullan lapsilla mukavan ämmäiset nimet. Kiva rytmi.

Meillä Emmi Pauliina ja Eevi Tuulia (molemmilla vielä kolmaskin nimi, mutta niitä ei paljasteta täällä.)


 
vähän on edellisen tytöillä samankaltaiset nimet... mä menisin kyl sekasin mut ihan kivat muuten.Tykkään molemmista...

Jone Tapio
Jimi Juhani

On meiän pojat. Jimillä vielä kolmaski mut eiköhän tuo lie kaks riitä tähän ketjuun
 
Alkuperäinen kirjoittaja Arkadian Ulla:
Alkuperäinen kirjoittaja auts:
ihanat nimet meilläki olis ollut valtteri jos mies osais sanoa r mut oli se meil kyl hätä kastees vaihtoehtona


meidän poika tuomas feilong
Kaunis nimi, ja mukavasti pyörähtää suussa. Meillä Miska Markus, Miko Matias ja Minttu Maria
ei tyssähtänyt poika piti kiireisenä ;) just kun katoin tarkemmin niin kaikki alkaa m:llä.. alkaako myös teidän vanhempien nimet???kaikki on hyviä nimiä meilläkin oli noista muutama vaihtoehtona =) taitaa olla samanlainen nimimaku :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Olga Oskarilla on vallan hyvät nimet, etenkin nuo Teemu, Taneli ja Tuomas :whistle: ;) Äitin Liisi-tytöllä tuo Adalmiina on ihana.

Meiltä löytyy Teemu Tapio, Taneli Tarmo Topias, Tessa Emilia ja Tuulianna Ella Maria.
Ihanasti rimmaavia nimiä =)
Meillä ovat Miranda Anna Maria ja Minja Sisko Josefiina :heart:
 
MySelene
Alkuperäinen kirjoittaja pirpiz:
Alkuperäinen kirjoittaja Kirsikka:
Olga Oskarilla on vallan hyvät nimet, etenkin nuo Teemu, Taneli ja Tuomas :whistle: ;) Äitin Liisi-tytöllä tuo Adalmiina on ihana.

Meiltä löytyy Teemu Tapio, Taneli Tarmo Topias, Tessa Emilia ja Tuulianna Ella Maria.
Ihanasti rimmaavia nimiä =)
Meillä ovat Miranda Anna Maria ja Minja Sisko Josefiina :heart:
taisin just tunnistaa sut! :heart: :wave:

 
Alkuperäinen kirjoittaja :
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja Oikea äiti:
Meillä on Milla Matleena, Netta Natalia ja Mette Matilda.

Kivat nimet teillä :)
Meillä on Jesse Marcus Kristian, Jenna Marie Cesilia, Joel Ari Sakari, Joni Severi, Milja Aurora, Kaapo Elmeri, Ella Sofia, Alisa Eveliina ja Viivi Emilia.
Osupas lista, mun makuuun on Sakari, Severi, Aurora, Kaapo, Elmeri, Ella, Sofia, Alisa, Eveliina, Viivi

Meillä Iivari Joonatan
Ei kukaan tainnut huomata :(



 
Vieras
Alkuperäinen kirjoittaja SonataSelene:
Alkuperäinen kirjoittaja mamma:
Alkuperäinen kirjoittaja harmaa:
Lassi Kalervo ihania perinteisiä nimiä

meillä: Juho Jouni Samuel
Juho on perinteinen ja 2jykevä" suomalaisen miehen nimi, tykkään.
Meillä Tilda Maaria, Veera Tuulia ja Lyyti Sofia
Tildasta tykkään tosi paljon, Maari on vähän niin ja näin. Veera kiva ja Tuulista tykkään myös tosi paljon. Lyyti on vähän vieras mulla ja Sofia hyvä perusnimi. sori ettei kaikki ihan ollu mun suosikkejani. :ashamed:

Ja mun omat on:

Emma Elisabeth
Alva Elvira
Mai Selene
:heart: :heart: :heart:

Kaikki kolme ihania nimiä mutta tuo Mai Selene aivan erityisen kaunis!Siis todella.

Mulla Tara Aurora.
 
Kaikki kolme ihania nimiä mutta tuo Mai Selene aivan erityisen kaunis!Siis todella.

Mulla Tara Aurora.
Kommentoin tätä kun on viimeinen edellistä kommentoinut, sehän tämän ketjun tarkoitus oli. :)

Pidän nimestä paljon ja täsmälleen sama nimi oli yksi vaihtoehto kun esikoiselle nimeä mietittiin! :D

Hänestä tuli sitten pohdinnan jälkeen Pinja Aurora ja täräkällä pikkuneidillä on pikkusisko Venla Joanna sekä pikkuveli Eeka Mikael.

 
Alkuperäinen kirjoittaja Mahonki-80:
Kaikki kolme ihania nimiä mutta tuo Mai Selene aivan erityisen kaunis!Siis todella.

Mulla Tara Aurora.
Kommentoin tätä kun on viimeinen edellistä kommentoinut, sehän tämän ketjun tarkoitus oli. :)

Pidän nimestä paljon ja täsmälleen sama nimi oli yksi vaihtoehto kun esikoiselle nimeä mietittiin! :D

Hänestä tuli sitten pohdinnan jälkeen Pinja Aurora ja täräkällä pikkuneidillä on pikkusisko Venla Joanna sekä pikkuveli Eeka Mikael.
Pinja ja Venla on nättejä nimiä!

Meillä poju on Weetu Damien :D
 
Alkuperäinen kirjoittaja Greeata:
Alkuperäinen kirjoittaja Mahonki-80:
Kaikki kolme ihania nimiä mutta tuo Mai Selene aivan erityisen kaunis!Siis todella.

Mulla Tara Aurora.
Kommentoin tätä kun on viimeinen edellistä kommentoinut, sehän tämän ketjun tarkoitus oli. :)

Pidän nimestä paljon ja täsmälleen sama nimi oli yksi vaihtoehto kun esikoiselle nimeä mietittiin! :D

Hänestä tuli sitten pohdinnan jälkeen Pinja Aurora ja täräkällä pikkuneidillä on pikkusisko Venla Joanna sekä pikkuveli Eeka Mikael.
Pinja ja Venla on nättejä nimiä!

Meillä poju on Weetu Damien :D
Aivan ihana nimi :heart:

Meiltä löytyy Milja Lumi Rosaliina =)
 

Yhteistyössä