Lasten nimet pinoon ja seuraava kommentoi edellisen lasten nimiä.

  • Viestiketjun aloittaja Äippä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Tosi hienot nimet tykkään tosi paljon.
Meillä Joel Evert Samuel
Lilian Ida Olivia
Lyydia Sara Alicia
Lumia Bella Maria
Ihania nimiä! Lumia on kyl erikoinen ja tosi kaunis nimi, siinä kun on tuo Bella Maria vielä niin taitaa olla aika kaunis lapsikin! :) (eikös bella ole italiaksi kaunis... ) Sarast oon aina kans pitäny ja tuo Lilian on ihana, itse jos joskus saan tytön niin haluan antaa nimeksi Lilja. Evert on myös erikoinen ja tosi kiva. Hyvät nimet on! :)

Mulla on Amira Maria :heart:
 
Gluteus maximus
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Tosi hienot nimet tykkään tosi paljon.
Meillä Joel Evert Samuel
Lilian Ida Olivia
Lyydia Sara Alicia
Lumia Bella Maria
Ihania nimiä! Lumia on kyl erikoinen ja tosi kaunis nimi, siinä kun on tuo Bella Maria vielä niin taitaa olla aika kaunis lapsikin! :) (eikös bella ole italiaksi kaunis... ) Sarast oon aina kans pitäny ja tuo Lilian on ihana, itse jos joskus saan tytön niin haluan antaa nimeksi Lilja. Evert on myös erikoinen ja tosi kiva. Hyvät nimet on! :)

Mulla on Amira Maria :heart:
Amira on erikoisen kaunis nimi. Ei tule ihan heti vastaan samannimistä. Maria on myös ihana nimi!!!

Meillä Kristian Henrik ja Katariina Emilia
 
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:
Alkuperäinen kirjoittaja lauriina87:
Viljami Leo Oliver :heart:
Tykkään varsinkin Viljamista ja Oliverista. Oliver oli meilläkin vaihtoehtona.

Otto Valdemar
Kasper Jonatan
Viola Josefine

Kiitos :heart:

nätit on nimet teilläkin!

Mä oisin oikeastaan halunnut et pojasta olis tullut Viljami Leevi Evert,mut mies ei innostunut :(

eikä se enää pojalle sopiskaan ;)
 
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuäiti:
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Tosi hienot nimet tykkään tosi paljon.
Meillä Joel Evert Samuel
Lilian Ida Olivia
Lyydia Sara Alicia
Lumia Bella Maria
Ihania nimiä! Lumia on kyl erikoinen ja tosi kaunis nimi, siinä kun on tuo Bella Maria vielä niin taitaa olla aika kaunis lapsikin! :) (eikös bella ole italiaksi kaunis... ) Sarast oon aina kans pitäny ja tuo Lilian on ihana, itse jos joskus saan tytön niin haluan antaa nimeksi Lilja. Evert on myös erikoinen ja tosi kiva. Hyvät nimet on! :)

Mulla on Amira Maria :heart:


Kiitos kauniista sanoistasi :heart:
Lumia on kyllä kaunis lapsi, ruskeat isot silmät ja tummat pitkät ripset, tumma tukka.Kaikista tummin meidän lapsista.
Liliania sanotaan Lilliksi hän taas punatukkainen tai oikeastaan se on kullanpunainen kaunotar hänkin. :heart: niinkuin tietysti Lyydiakin :D
Äitinähän luonnollisesti olen tätä mieltä =)

Amira on nimi johon en ole törmännyt aiemmin, mutta nyt sekin neitsyys on mennyt :D
Kaunis nimi sinun tytöllä joka on muuten samanikäinen samassa kuussakin syntynyt kun meidän Lyydia
 
Alkuperäinen kirjoittaja Grace:
Kiitos kauniista sanoistasi :heart:
Lumia on kyllä kaunis lapsi, ruskeat isot silmät ja tummat pitkät ripset, tumma tukka.Kaikista tummin meidän lapsista.
Liliania sanotaan Lilliksi hän taas punatukkainen tai oikeastaan se on kullanpunainen kaunotar hänkin. :heart: niinkuin tietysti Lyydiakin :D
Äitinähän luonnollisesti olen tätä mieltä =)

Amira on nimi johon en ole törmännyt aiemmin, mutta nyt sekin neitsyys on mennyt :D
Kaunis nimi sinun tytöllä joka on muuten samanikäinen samassa kuussakin syntynyt kun meidän Lyydia
Teidän tytöt taitaa ollakkin juuri sellaisia millaisia ajattelin nimien perusteella heidän olevan, kaunottaria siis! Ja Joel taitaa olla oikea sydäntensärkijä! :)
Aika hauska sattumus kyllä että teillä on siellä ihan samanikäinen prinsessa kun mulla täällä! :heart: Amiran nimi on arabiaa ja on kyllä Suomessa harvinainen, ei täällä montaa Amiraa ole.. :D
 
kaide
Alkuperäinen kirjoittaja minsi:
Paljon ihania nimiä! meillä:
Niko Olavi
Joni Kristian
Jesse Juhani
Niklas Alexander
Julius Benjamin
Oho, viisi veljestä :) Kivoja nimiä kaikki, varsinkin Niko Olavi kokonaisuudessaan mun makuun :)

Mulla on Santeri Johannes
 

Yhteistyössä