Nostin tämän täältä,kun nyt on nuorimmainenkin nimensä saanut,hänestä tuliAlkuperäinen kirjoittaja lauriina87:Kauniit nimet,varsinkin almasta tykkään. Meillä Tinja Taika Eerika 07/05 LA 26.12,nimi ei tiedossa.
Tykkään varsinkin Viljamista ja Oliverista. Oliver oli meilläkin vaihtoehtona.Alkuperäinen kirjoittaja lauriina87:Viljami Leo Oliver :heart:
Ihania nimiä! Lumia on kyl erikoinen ja tosi kaunis nimi, siinä kun on tuo Bella Maria vielä niin taitaa olla aika kaunis lapsikin! (eikös bella ole italiaksi kaunis... ) Sarast oon aina kans pitäny ja tuo Lilian on ihana, itse jos joskus saan tytön niin haluan antaa nimeksi Lilja. Evert on myös erikoinen ja tosi kiva. Hyvät nimet on!Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Tosi hienot nimet tykkään tosi paljon.
Meillä Joel Evert Samuel
Lilian Ida Olivia
Lyydia Sara Alicia
Lumia Bella Maria
Amira on erikoisen kaunis nimi. Ei tule ihan heti vastaan samannimistä. Maria on myös ihana nimi!!!Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuäiti:Ihania nimiä! Lumia on kyl erikoinen ja tosi kaunis nimi, siinä kun on tuo Bella Maria vielä niin taitaa olla aika kaunis lapsikin! (eikös bella ole italiaksi kaunis... ) Sarast oon aina kans pitäny ja tuo Lilian on ihana, itse jos joskus saan tytön niin haluan antaa nimeksi Lilja. Evert on myös erikoinen ja tosi kiva. Hyvät nimet on!Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Tosi hienot nimet tykkään tosi paljon.
Meillä Joel Evert Samuel
Lilian Ida Olivia
Lyydia Sara Alicia
Lumia Bella Maria
Mulla on Amira Maria :heart:
Alkuperäinen kirjoittaja sinihammas:Tykkään varsinkin Viljamista ja Oliverista. Oliver oli meilläkin vaihtoehtona.Alkuperäinen kirjoittaja lauriina87:Viljami Leo Oliver :heart:
Otto Valdemar
Kasper Jonatan
Viola Josefine
Alkuperäinen kirjoittaja Pikkuäiti:Ihania nimiä! Lumia on kyl erikoinen ja tosi kaunis nimi, siinä kun on tuo Bella Maria vielä niin taitaa olla aika kaunis lapsikin! (eikös bella ole italiaksi kaunis... ) Sarast oon aina kans pitäny ja tuo Lilian on ihana, itse jos joskus saan tytön niin haluan antaa nimeksi Lilja. Evert on myös erikoinen ja tosi kiva. Hyvät nimet on!Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Tosi hienot nimet tykkään tosi paljon.
Meillä Joel Evert Samuel
Lilian Ida Olivia
Lyydia Sara Alicia
Lumia Bella Maria
Mulla on Amira Maria :heart:
juu ja hileiset kiiltarit oli kaikista ihanampiaAlkuperäinen kirjoittaja meiks:hih, mulle tulee niin tästä ketjusta mieleen noin 25 vuotta sitten, kun vertailtiin kiiltokuvia kavereitten kaa... ihanii, mul on tämmönen kukkakiiltokuva... ihhhhaaaana!
Teidän tytöt taitaa ollakkin juuri sellaisia millaisia ajattelin nimien perusteella heidän olevan, kaunottaria siis! Ja Joel taitaa olla oikea sydäntensärkijä!Alkuperäinen kirjoittaja Grace:Kiitos kauniista sanoistasi :heart:
Lumia on kyllä kaunis lapsi, ruskeat isot silmät ja tummat pitkät ripset, tumma tukka.Kaikista tummin meidän lapsista.
Liliania sanotaan Lilliksi hän taas punatukkainen tai oikeastaan se on kullanpunainen kaunotar hänkin. :heart: niinkuin tietysti Lyydiakin
Äitinähän luonnollisesti olen tätä mieltä =)
Amira on nimi johon en ole törmännyt aiemmin, mutta nyt sekin neitsyys on mennyt
Kaunis nimi sinun tytöllä joka on muuten samanikäinen samassa kuussakin syntynyt kun meidän Lyydia
Oho, viisi veljestä Kivoja nimiä kaikki, varsinkin Niko Olavi kokonaisuudessaan mun makuunAlkuperäinen kirjoittaja minsi:Paljon ihania nimiä! meillä:
Niko Olavi
Joni Kristian
Jesse Juhani
Niklas Alexander
Julius Benjamin
Osmo Onni-Olavi ja Allan Ari-Antero olisvat sointuneet paremmin.Alkuperäinen kirjoittaja teeri:petrohan on kivan erikoinen,tuomaantytärkin on kiva.
meillä onni-olavi osmo ja ari-antero allan.
Valtteri on kiva eikä oi Eemilkään paha ole.Alkuperäinen kirjoittaja Vieras:Tällänen ketju löytyi, nostetaanpas vähän...
Eipä oo yllä olevat nimet mun mieleen.
Meillä Valtteri Eemil.