Lasten nimet pinoon ja seuraava kommentoi edellisen lasten nimiä.

  • Viestiketjun aloittaja Äippä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja tinkiwinki:
Alkuperäinen kirjoittaja unikuu:
"Janna Annika ja Janessa Juuli Emilia"

hhmm.. onko nämä nyt niitä lähiönimiä? ei ole minun mieleen..

meillä teo daniel
ja jos tyttö tulee niin siit tulee meri vimala
teo on ihana nimi.. ei niin yleinen.. ja etu- ja toinennimi sopii hyvin yhteen

Meillä on Nemo Juhani Mikael
Juhani Mikael kuulostaa hyvältä, mutta Nemosta mulle tulee mieleen tuttavan koira..ihan kiva nimi kuitenkin.

Meillä on

Saana Katariina
Matias Aleksanteri
 
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:
Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:
Meillä on

Saana Katariina
Matias Aleksanteri
Kivat ja mutkattomat nimet =)

Meiltä löytyy

Aino Helena
Louna Katariina

Aino oli pitkään mun suosikki nimi jos ois tyttöjä tullut,ihana nimi kertakaikkiaan
:D

Tuo Louna ei sovi mun suuhuni,kaunis nimi sekin.

Meillä on niin perusnimet kun vaan kai voi,ainakin etunimet:

Oskari Toivo

Matias Orvo
 
janeminttu
Iida on minun mummoni nimi ja mietin sitä tytöille nimeksi. Siitä tuli vaan aika suosittu niin kun Ainosta. Emilia oli nuorimmalle vaihtoehtona koska kaunis pehmeä nimi.

Meillä:
Janette Minttu Juulia
Tiitu Taika Tuulia
 
sari
ilari albert
verneri villehard
artturi malakias

Edelliseen viitaten, meillä naapurissa ihana minttu, raikas ja kiva nimi, tiitu taika tuulia sointuu mukavasti, janette ei kuulu suosikkeihini, mutta janette minttu juulia kiva yhdistelmä :)
 
Alkuperäinen kirjoittaja janeminttu:
Iida on minun mummoni nimi ja mietin sitä tytöille nimeksi. Siitä tuli vaan aika suosittu niin kun Ainosta. Emilia oli nuorimmalle vaihtoehtona koska kaunis pehmeä nimi.

Meillä:
Janette Minttu Juulia
Tiitu Taika Tuulia
Hei! Ettekös työkin ollu maalismassuja-06? Muistelin vaan, et Tiitu ois syntyny ihan oisko peräti samana päivänä ku meitin Weetukin :) Tiitu on kyl tosi kiva nimi. Nyt ekaa kertaa kuulen nuo muut nimet ja Tiitu Taika Tuulia on kyl kaunis nimi.

Meille jos ois tyttö tullu, ni se ois ollu sit Halla Keiju...
 
janeminttu
En oo törmänny kun yhteen tyttöön ja hänen nimestä sain idean. Tätini tietää yhden tytön pohjoisesta. Ei oo paljon kastettu kun käy kattelemassa tilastoja. Hauskaa oli viime kesänä kun uimarannalle sattui poika jonka nimi oli Tiitus. Siellä huudeltiin vuorotellen : Tiitu, Tiitus ( Tosin taisivat kutsua Tiituksi sitä poikaa välistä).
 
janeminttu
Juu, olin siellä Maalismasuissa-06 :) Tiitu on syntynyt 12.3. Monia masulaisia oon täällä tunnistanut just nimien perusteella. Kaikilla oli niin ihania ja uniikki nimiä että :) Tiitukin on wanha nimi jo 1800-l ekat ristitty.
 
Alkuperäinen kirjoittaja janeminttu:
Juu, olin siellä Maalismasuissa-06 :) Tiitu on syntynyt 12.3. Monia masulaisia oon täällä tunnistanut just nimien perusteella. Kaikilla oli niin ihania ja uniikki nimiä että :) Tiitukin on wanha nimi jo 1800-l ekat ristitty.
Sama päivähän se sitten olikin, kuten muistin :) Maalismasuissa oli kyl hienoja nimiä.
 

Yhteistyössä