JanuLiitus harmaana
ihanaAlkuperäinen kirjoittaja anjaa:milja on kiva.
meillä tiitus
meillä Janna Annika ja Janessa Juuli Emilia
ihanaAlkuperäinen kirjoittaja anjaa:milja on kiva.
meillä tiitus
teo on ihana nimi.. ei niin yleinen.. ja etu- ja toinennimi sopii hyvin yhteenAlkuperäinen kirjoittaja unikuu:"Janna Annika ja Janessa Juuli Emilia"
hhmm.. onko nämä nyt niitä lähiönimiä? ei ole minun mieleen..
meillä teo daniel
ja jos tyttö tulee niin siit tulee meri vimala
Juhani Mikael kuulostaa hyvältä, mutta Nemosta mulle tulee mieleen tuttavan koira..ihan kiva nimi kuitenkin.Alkuperäinen kirjoittaja tinkiwinki:teo on ihana nimi.. ei niin yleinen.. ja etu- ja toinennimi sopii hyvin yhteenAlkuperäinen kirjoittaja unikuu:"Janna Annika ja Janessa Juuli Emilia"
hhmm.. onko nämä nyt niitä lähiönimiä? ei ole minun mieleen..
meillä teo daniel
ja jos tyttö tulee niin siit tulee meri vimala
Meillä on Nemo Juhani Mikael
Kivat ja mutkattomat nimet =)Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:Meillä on
Saana Katariina
Matias Aleksanteri
Alkuperäinen kirjoittaja Kylkiluu:Kivat ja mutkattomat nimet =)Alkuperäinen kirjoittaja HeviäPRKLE:Meillä on
Saana Katariina
Matias Aleksanteri
Meiltä löytyy
Aino Helena
Louna Katariina
Hei! Ettekös työkin ollu maalismassuja-06? Muistelin vaan, et Tiitu ois syntyny ihan oisko peräti samana päivänä ku meitin Weetukin Tiitu on kyl tosi kiva nimi. Nyt ekaa kertaa kuulen nuo muut nimet ja Tiitu Taika Tuulia on kyl kaunis nimi.Alkuperäinen kirjoittaja janeminttu:Iida on minun mummoni nimi ja mietin sitä tytöille nimeksi. Siitä tuli vaan aika suosittu niin kun Ainosta. Emilia oli nuorimmalle vaihtoehtona koska kaunis pehmeä nimi.
Meillä:
Janette Minttu Juulia
Tiitu Taika Tuulia
Nätit nimet.Alkuperäinen kirjoittaja Mii-Sa:Tuo Tiitu on aika erikoinen, kuulostaa ihan hyvältä. Ei monella vissiin ole?
Meillä Leevi Johannes ja Enna Johanna.
Sama päivähän se sitten olikin, kuten muistin Maalismasuissa oli kyl hienoja nimiä.Alkuperäinen kirjoittaja janeminttu:Juu, olin siellä Maalismasuissa-06 Tiitu on syntynyt 12.3. Monia masulaisia oon täällä tunnistanut just nimien perusteella. Kaikilla oli niin ihania ja uniikki nimiä että Tiitukin on wanha nimi jo 1800-l ekat ristitty.
Kiva nimi, en ole ennen kuullut tuota Eemi-nimeä.Alkuperäinen kirjoittaja Meiän poika on [b:Eemi Aleksi[/b]. :heart: