Lasten nimet pinoon ja seuraava kommentoi edellisen lasten nimiä.

  • Viestiketjun aloittaja Äippä
  • Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:
Meillä
Mirka-Maria Kaarina
Ninni Minttu Maaria
:heart:
Mirka-Maria ei miellytä minua yhtään. Kaarina on ihan kaunis vanhanaikainen nimi.
Ninni Minttu Maaria on kokonaisuudessaan ihan söpö nimi. Varsinkin Minttu on kiva

:heart:

Oma poikani on Joose Elias Olavi. :heart:
 
Miisku76:Olettepa valinneet loistavat nimet teidän lapsille! :heart: (Lähellä sydäntäni nuo nimet ;) :heart: )

Vilinäiti: Ihana nimi! Kaikki nimet upeita, meillä löytyy kaksi noista nimistä ;)

Dakotanemo: Aivan huippu nimi! Harvinainen ja ihana lausua, *maistuu suussa kivasti*... :D

Nikkejä en enää muista, mutta Peetu on ihana nimi! Olisin antanut tuolle meidän kuopukselle sen nimen, jos ei siskon pojan nimi olisi niin lähellä Peetu nimeä.
Mikko nimi on hyvä, oikein perus suomalainen nimi. Itseasiassa päivällä mietin, kun näin yhden Mikko-papan, että miten loistava nimi, kun se nimi käy niin hyvin vauvalle sekä vaarille!
Akselista tykkään myös ja tietysti Lennistä! :heart:
 
vieras
Alkuperäinen kirjoittaja zizilisko:
Meillä Säde Maria Alexandra
ja Jose Nicholas
Kauniit nimet, erityisesti tuo Säde on ihana. Mä pidän nimistä, joilla on syvällisempi merkitys. Mun tytöt on

Airi Linnea (air=ilma)
Iiris Maria (iiris=sateenkaari)

Poika on

Otso Aaron (otso=karhu)
 
Airi Linnea (air=ilma)
Iiris Maria (iiris=sateenkaari)

Poika on

Otso Aaron (otso=karhu)
Airi on mukavan pirteä nimi, Linnea tuo siihen kivaa pehmeyttä. Iiris on kaunis ja Maria mukava, vaikkakin yleinen. Otso-nimi ei kuulu omiin suosikkeihini, vaikka mukava nimi onkin. Aaron on hieno nimi. :)

Omat tyttöni ovat
Eva Rebecca Miriam
ja
Alma Lisa Helene
 
Alkuperäinen kirjoittaja lauriina87:
Kauniit nimet,varsinkin almasta tykkään. Meillä Tinja Taika Eerika 07/05 LA 26.12,nimi ei tiedossa.

Mä meinasin antaa omalle tytölleni ensin nimeksi Erika (ihana nimi oli sit yhdellä tai kahdella e-kirjaimella), mut päädyttiin sit nimeen Venla ERIN Sofia. Käytämme kutsumanimenä Eriniä.
 
tyttöset
Teidän tytöllä on nätti nimi! Mekin herkitsimme Venlaa, mutta päädyimme sitten toiseen nimeen. Erin on varmaan aika harvinainen ja tosi kivan kuuloinen!

Meidän tytöt ovat: Emilia Heli Magdaleena ja Petra Helmi Matilda :)


 
Venla Erin Sofia= tosi ihana ja tyttömäinen,voin kuvitella teidän tytskyn pitkät letit päässä :) toi Erin antaa sopivasti särmää kahden pehmeämmän nimen väliin. meillä Juuso Veikko Juhani :heart:
 
Alkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:
Alkuperäinen kirjoittaja Oikea äiti:
Meillä on Milla Matleena, Netta Natalia ja Mette Matilda.

Kivat nimet teillä :)
Meillä on Jesse Marcus Kristian, Jenna Marie Cesilia, Joel Ari Sakari, Joni Severi, Milja Aurora, Kaapo Elmeri, Ella Sofia, Alisa Eveliina ja Viivi Emilia.
Osupas lista, mun makuuun on Sakari, Severi, Aurora, Kaapo, Elmeri, Ella, Sofia, Alisa, Eveliina, Viivi

Meillä Iivari Joonatan

 

Yhteistyössä