Katoppas, on mun pojalla sentäs yksi kaima =)Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Jon Henrik Andreas
Mirka-Maria ei miellytä minua yhtään. Kaarina on ihan kaunis vanhanaikainen nimi.Alkuperäinen kirjoittaja Blue Rush:Meillä
Mirka-Maria Kaarina
Ninni Minttu Maaria
:heart:
Alkuperäinen kirjoittaja Pix:Katoppas, on mun pojalla sentäs yksi kaima =)Alkuperäinen kirjoittaja merianna:Jon Henrik Andreas
Kaunis nimi. Varsinkin kaksi ensimmäistä nimeä ovat mun mieleen. Eliaksen voisin laittaa jopa kutsumanimeksi, jos vielä pojan saisin =)Alkuperäinen kirjoittaja Jooa:Oma poikani on Joose Elias Olavi. :heart:
jotain samanlaista kuin miehekäsAlkuperäinen kirjoittaja Tiukutuulikki:miehuullinen?
Kauniit nimet, erityisesti tuo Säde on ihana. Mä pidän nimistä, joilla on syvällisempi merkitys. Mun tytöt onAlkuperäinen kirjoittaja zizilisko:Meillä Säde Maria Alexandra
ja Jose Nicholas
Airi on mukavan pirteä nimi, Linnea tuo siihen kivaa pehmeyttä. Iiris on kaunis ja Maria mukava, vaikkakin yleinen. Otso-nimi ei kuulu omiin suosikkeihini, vaikka mukava nimi onkin. Aaron on hieno nimi.Airi Linnea (air=ilma)
Iiris Maria (iiris=sateenkaari)
Poika on
Otso Aaron (otso=karhu)
Alkuperäinen kirjoittaja lauriina87:Kauniit nimet,varsinkin almasta tykkään. Meillä Tinja Taika Eerika 07/05 LA 26.12,nimi ei tiedossa.
Teillä on kivat perinteiset nimet, itse en kyllä Marttaa antaisi.Alkuperäinen kirjoittaja Minä vaan:Veikko ja Juhani sopisi meidänkin katraaseen, neidit Kerttu Iita Elina ja Martta Elsi Inkeri.
Teillä kivat nimet, ainostaan Nettaa en antaisi omalle lapselle.Alkuperäinen kirjoittaja Oikea äiti:Tosi kivat nimet tuisku77 pojilla. Meillä on Milla Matleena, Netta Natalia ja Mette Matilda.
Alkuperäinen kirjoittaja Oikea äiti:Meillä on Milla Matleena, Netta Natalia ja Mette Matilda.
Osupas lista, mun makuuun on Sakari, Severi, Aurora, Kaapo, Elmeri, Ella, Sofia, Alisa, Eveliina, ViiviAlkuperäinen kirjoittaja Aurinkokunta:Alkuperäinen kirjoittaja Oikea äiti:Meillä on Milla Matleena, Netta Natalia ja Mette Matilda.
Kivat nimet teillä
Meillä on Jesse Marcus Kristian, Jenna Marie Cesilia, Joel Ari Sakari, Joni Severi, Milja Aurora, Kaapo Elmeri, Ella Sofia, Alisa Eveliina ja Viivi Emilia.