Lasten hiusten leikkaaminen itse

  • Viestiketjun aloittaja Viestiketjun aloittaja Sydän
  • Ensimmäinen viesti Ensimmäinen viesti
Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:
MInä oon leikannu tälläisillä saksilla, muistaakseni hinta alle 10 euroa.

http://www.fiskars.com/FI/fi/Taloustavarat/Sakset/Functional+form/81566.html

No tuollaiset voisi olla paremmat kuin jotkut Anttilan merkittömät sakset.
 
Minullakin on nuo fiskarsit. Eivät ne nyt mitkään huiput varmaan ole, mutta ihan kivasti leikkaavat eivätkä sillä tavalla "riko" hiusten päitä kuin tuo toinen lapsen hiusten leikkausvälineeni halpis-parturikone.
 

Similar threads

Yhteistyössä