E
En ole kampaaja
Vieras
Olis kiva kuulla muiden kokemuksia ja suosituksia pienten lasten tukanleikkauksesta. Poikamme on pian vuoden ja tukka on aikas pitkä ja paksu. Kesällä leikkasin itse niska- ja otsatukkaa, mutta tulos ei ollut kovin upea ;-) Vaikka poika oli toisen sylissä, niin pää pyöri koko ajan. Hiusten leikkaaminen oli tosi haastavaa. + mullei oo mitään kampaajan koulutusta. Mites muut, ootteko partunoineet itse vai ootteko käyneet parturissa? Jos ootte leikanneet itse, onko mitään vinkkejä, miten tukanleikkuun sais sujumaan...