Katso alla oleva video nähdäksesi, kuinka asennat sivustomme verkkosovellukseksi kotinäytöllesi.
Huomio: Tämä ominaisuus ei välttämättä ole käytettävissä kaikissa selaimissa.
Alkuperäinen kirjoittaja TavisÄiti:hairstoren nettisivuil on ainakin...
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ajan koneella kesäisin, talvella poikien kanssa parturissa, tytön hiuksen tasoitan itse. Mulla on parturi-kampaajalta ostetut sakset ja ohennussakset, samoilla menee koiratkin![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Nappe:Iskä leikkas mun tukkaa ihan tavis fiskarsseilla![]()
Alkuperäinen kirjoittaja Molly Weasley:meillä on ihan tollaset perus kaupasta ostetut parturi sakset..niillää mie rapsin lasten ja miehen hiukset!![]()
Alkuperäinen kirjoittaja sinkkuäiti:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Mä ajan koneella kesäisin, talvella poikien kanssa parturissa, tytön hiuksen tasoitan itse. Mulla on parturi-kampaajalta ostetut sakset ja ohennussakset, samoilla menee koiratkin![]()
Tuntuvat vaan niin kalliilta ostaa yli 50 euron sakset. Vaikka toki kolme kampaajakeikkaa maksaa jo sen verran.
Alkuperäinen kirjoittaja työnraataja:Voih, älä syö mun leipää![]()
elämä on...pitää saada lapsille ruokaa jollain keinoin;-)Alkuperäinen kirjoittaja sinkkuäiti:Alkuperäinen kirjoittaja työnraataja:Voih, älä syö mun leipää![]()
Mitäs olette niin kalliita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miten saatte pojan tukan siistittyä itse? Tytön pitkät hiukset nyt vielä tasoitaa (koiran trimmaussaksilla meilläkin), mut pojan tukkaa en uskalla alkaa nyrhimään, kun en yhtään osaa. Ihan eri jos tarvii vaan tasoittaa hiukan, mut pojalle pitäis joku malli leikata
Alkuperäinen kirjoittaja työnraataja:elämä on...pitää saada lapsille ruokaa jollain keinoin;-)Alkuperäinen kirjoittaja sinkkuäiti:Alkuperäinen kirjoittaja työnraataja:Voih, älä syö mun leipää![]()
Mitäs olette niin kalliita![]()
Alkuperäinen kirjoittaja työnraataja:Voih, älä syö mun leipää![]()
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miten saatte pojan tukan siistittyä itse? Tytön pitkät hiukset nyt vielä tasoitaa (koiran trimmaussaksilla meilläkin), mut pojan tukkaa en uskalla alkaa nyrhimään, kun en yhtään osaa. Ihan eri jos tarvii vaan tasoittaa hiukan, mut pojalle pitäis joku malli leikata
Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miten saatte pojan tukan siistittyä itse? Tytön pitkät hiukset nyt vielä tasoitaa (koiran trimmaussaksilla meilläkin), mut pojan tukkaa en uskalla alkaa nyrhimään, kun en yhtään osaa. Ihan eri jos tarvii vaan tasoittaa hiukan, mut pojalle pitäis joku malli leikata
Parturikoneella. Meillä mies leikkaa pojan hiukset ja mä miehen hiukset =) .
Alkuperäinen kirjoittaja vieras:Alkuperäinen kirjoittaja turkilmas:Alkuperäinen kirjoittaja vieras:miten saatte pojan tukan siistittyä itse? Tytön pitkät hiukset nyt vielä tasoitaa (koiran trimmaussaksilla meilläkin), mut pojan tukkaa en uskalla alkaa nyrhimään, kun en yhtään osaa. Ihan eri jos tarvii vaan tasoittaa hiukan, mut pojalle pitäis joku malli leikata
Parturikoneella. Meillä mies leikkaa pojan hiukset ja mä miehen hiukset =) .
miten se noin niinku käytönnössä toimii? millin siilinkö vedät vai miten saat jonkun mallin tukkaan?