Alkuperäinen kirjoittaja Ellida:MInä oon leikannu tälläisillä saksilla, muistaakseni hinta alle 10 euroa.
http://www.fiskars.com/FI/fi/Taloustavarat/Sakset/Functional+form/81566.html
No tuollaiset voisi olla paremmat kuin jotkut Anttilan merkittömät sakset.