triinelle ensin :hug: ...minäkin uskon, että ne sieltä löytyy ne äänet...mulla kuultiin äänet viikolla 11+2 ensimmäisen kerran ja aika helpolla löytyivätkin...no sitte viikko 14+4 ja äänet ei löytyneet millään...lääkäri etti ja etti ja mulla jo mahakin kipeä siitä painamisesta, mutta ääniä ei löytynyt vaan ja mua jo valmisteltiin pahimpaakin ja mä olin niin vihainen siitäkin, että ompas tuo nyt kannustavaa puhetta, että lääkärikin jo ajattelee mun pienen kuolleen ja käski kans kotiin vaan ihmettelemään...laittoi kuitenkin lähetteen polille jonne ois maanantaina sitte pitäny mennä...oli siis myös viikonloppu ja mulla oli vuotoa ollut silloin...lauantai aamuna marssin sitten vaan sen lähetteen kanssa ensiapuun kun menin ensin päivystykseen ääniä kuuntelemaan samaisen lääkärin kanssa ja ei löytynyt...vähän nipottivat, että maanantaiksi se lähete vasta on, mutta tein sitten selväksi, että hulluks tulen ennen sitä kyllä ja gyne tuli sitte ultraamaan ja siellä se nupun sydän kuvassa jyskytti ihan nätisti :heart:
Tiedän kyllä tuon kamalan tunteen ja aatokset mitä mielessäs nyt pyörii...itellä nyt ongelmana kun liikkeitä ei oikein kunnolla tunnu ja mahakaan ei kasva :headwall: en näytä yhtään siltä, että edes odottaisin ja viikkoja tänään sentään tasan 19+0
Pikkasen pelottaa mennä sinne rakenneultraan...pelottaa vaan, että kaikki ei oo kunnossa :/
Sitten toivotellaan kovasti onnea kaikille niille jotka pääsevät taas yrittämään ja niille joilla ovikset löytyneet...nyt eikun vaan viettelemään niitä miehiä :kieh:
tuota asiaa minäkin silloin mietin ennen kuin tärppäsi, että miten se joillakin onnistuu yhdestä tai kahdesta kierrosta...itellä meni kuiteski kans tuota aikaa...ensin tjot asenteella kesästä-05 ja sitte oikeen yrittämällä tammikuusta-06 ja kesäkuussa-06 tärppäsi...että pillereiden hylkäämisen jälkeen meni se vuosi...
Minä täällä nyt lääkitsen sitä emätintulehdusta...paree että menis sitte tällä lääkityksellä pois sekin ettei lisää tarttis hakea...tosin tuskin sitä kukaan edes varmistelee ellei nuppu liian aikaisin ala ulos tunkemaan...seuraava papa otetaan synnytyksen jälkeen jälkitarkastuksessa ja katsotaan onko papa luokka edelleen 2 vai oisko parantunu itellään...
mukavaa viikonloppua nyt kaikille
katjuska ja nuppu 19+0 :heart:
kappas kippas...Marzukka samaan aikaan linjoilla.... :wave: :hug: sinne ja simpat varustetaan nyt superman asulla niin varmasti tärppää ja ville saapi kaverin
<br><br>