LaSposa ja muut *tutut*

Tervehdys!Täällä viedään nyt sitten toistaiseksi viimestä Teroavusteista kiertoa ja sit tarttis "päästä omilleen" taasen.Ei ole noista hormoneista vielä muuta iloa ollut kun että täti on muistanu vierailla ajallaan.

Sisko eillen kertoi että heille on tulossa kolmas lapsi sijoituksen kautta.Heillä on yksi kohta täysi-ikäinen biologinen tytär ja sijoituksen kautta adoptoitu viisivuotias poika.Nyt olis sitten parin kuukauden ikäinen tyttö tulossa.Ihana uutinen...vaikke tosin ainakaan helpota meikäläisen vauvakuumetta!!!! :whistle: Jos sijoituksesta tulee totta,on vauvaa kyllä päästävä hetimmiten ihastelemaan!!!

Hantta, toivotaan että pian saisit nauttia vauvauutisista taas ja että vaavi jaksaa olla mukana loppuun saakka.On se niin ihmeellinen asia että voi hyvät hyssykät.
meillä ei mitään uutta. Samaa arkirutiinia pyöritellään. Huh huh kun onkin kaikkea hommaa jo tehty ja paljon paljon kaikkea olis vaan aina tekemättä.Miten sitä kerkiää kaikkea puuhastella. sain tuossa ruuan laitettua ja pyykit silitettyä niin johan olin taas ihan poikki.Nyt naapuri otti meidän pojan ulkoilemaan koiriensa kanssa ja kyllä mulle passaa oikeen hyvin kun poika on lenkillä naapurin kanssa. Naapurilla on kaksi ihanaa pientä affenpinseriä joten sellasia kisun kokoisia ovat joten villen on helppo taluttaa toista koiraa ja oikeen nauttii ja mielellään menee mukaan.
jotenkin söden näköinen kun niin tohkeissaan taluttelee koiraa.Ihana :heart: =)
Mutta jospa sais ittee niskasta kiinni ja menis laitteleen tiskikoneeseen astioita että ei olis tuollainen vuori tuossa nököttämässä koko iltaa.Moikka moi taas kamut :wave:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.09.2006 klo 17:36 MARZA 1970 kirjoitti:
Hantta, toivotaan että pian saisit nauttia vauvauutisista taas ja että vaavi jaksaa olla mukana loppuun saakka.On se niin ihmeellinen asia että voi hyvät hyssykät.
Kiitos Marza! Sitä toivon minäkin :hug: :heart: :hug:

\
Alkuperäinen kirjoittaja 26.09.2006 klo 11:36 Hantta06 kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.09.2006 klo 19:55 Tuitsu kirjoitti:
:'( :/ \|O :ashamed:
Tuitsulle voima :hug: :hug: :hug: :hug:
Tänks.

oli vaan niin siipi maassa.Ei ees mitään syytä mutta taas vauvanteko masentaa.

Mut nyt oon reippaana.
(ovis lähestyy. ylläri)
Ja kaikilla mahdollisilla konsteilla kohti ovulaatiota.
Mulla on jääkaappi pullollaan kreippimehuu, mulla on tikkuu ja kaikkee.

On niinkui varustelu kunnossa.

Liityin tonne jännä pinoonkin kun ei toi pinottomuus mitään näköjään ainakaan auta.Ja kun mun kierto mahtu ihan yhelle viikollekkin!

Jännittää ihan ilman pinoakin loppukuusta.

sais muuten jo tärpätä.

Oon katellu noita pinoja ja niiden osallistujien yrityskiertoja, niin kovasti näyttää porukalla olla vaan jotain kolme kk.
Vai onko pidemmän aikaa yrittäneet tiputtautuneet pois?

Mulla on taas tää mussa on vikaa vaihe...

\
Alkuperäinen kirjoittaja 25.09.2006 klo 19:55 Tuitsu kirjoitti:
Oon katellu noita pinoja ja niiden osallistujien yrityskiertoja, niin kovasti näyttää porukalla olla vaan jotain kolme kk.
Vai onko pidemmän aikaa yrittäneet tiputtautuneet pois?
Meinasin kanssa äsken ilmoittautua vko 40 jännääjiin, mutta kaikilla oli vasta muutama yrityskierto menossa, joten en vaivautunut. Ja sekin ottaa päähän, että sit ollaan ihan maassa, kun ei ekasta tai tokasta kierrosta tärpännyt. Kyllä hymy hyytyy, kun meilläkin on jo 18.yrityskierto menossa.

No, ehkä tässä kierrossa tärppää, tai seuraavassa tai sitä seuraavassa... Loputon suo. Tutkimuksiin ollaan menossa, mutta niihinkin on vielä pitkä aika, kun on "poikkeuksellista ruuhkaa". :headwall:

Tsemppiä vaan kaikille!

Tsemppiä nyt kaikille kovasti tänne...kyllä tähän meidän omaan sekapinoon pitää nyt saada kohta ilosii uutisii :kieh:

puhallellaas nyt kovasti PLUSSAA tänne niille joilla yritys on päällä :whistle:

Minä löysin tuollaisen tuolta sivulta www.hedelmallisyys.fi

Raskauden keskimääräinen kumulatiivinen todennäköisyys vuoden yrittämisen aikana (hedelmällisillä pareilla, jotka ovat lopettaneet ehkäisyn käytön):

3 kuukautta: 60%
6 kuukautta: 75%
9 kuukautta: 80%
12 kuukautta: 90%

Vaikka todennäköisyys raskauteen lisääntyy ajan myötä, se laskee iän myötä, erityisesti yli 37 vuotiailla

siellä muutenkin aika paljon tietoa vähän kaikesta...itse tutustunut myös kyseiseen sivuun silloin kun ajattelin etten kans koskaan tule raskaaksi tai että minussa on jotain vikaa kun ei kaverit pysy matkassa...

Nyt vielä kunnon puhallus ++++++++ :D

pietään peukkuja teille joilla jännät paikat edessä!

marza: arvaa miltä toi meijän kolme vee näyttää ku taluttaa tuota meijän hurttaa, joka on kainaloon asti tyttöö :LOL: ihmiset kummissaan kattoo ku tyttö komentaa koira raukkaa ja kiskoo remmistä.. tuo elukka on oikea lammas ja löntystää vaan tosi laiskasti ku tyttö narun nokassa! vaan kummasti veto muuttuu ku minä tai mies taluttaa :p

minä täällä kärvistelen, ku ei tiedä mitä tuolla masussa nyt on :ashamed: viime viikolla niitä sydänääniä ei kuulunut ja niin tekis mieli käydä kuunteluttaan uudestaan, hermostuttaa!

Triine 10+0

\
Alkuperäinen kirjoittaja 27.09.2006 klo 20:48 Katjuska-78 kirjoitti:
Raskauden keskimääräinen kumulatiivinen todennäköisyys vuoden yrittämisen aikana (hedelmällisillä pareilla, jotka ovat lopettaneet ehkäisyn käytön):

3 kuukautta: 60%
6 kuukautta: 75%
9 kuukautta: 80%
12 kuukautta: 90%
Noh... tässä kierrossa tulee 6kk täyteen.Jospa pääsisi sitten ton enemmistön joukkoon.... :\| :/ :headwall:

Triine: :hug: Toivotaan parasta. Koska sä pääset uudestaan kuunteleen sydänääniä?

Mulla on taas mies reissussa pari viikkoa. No, nyt ei tartte murehtia oviksista :LOL: Musta huumori piristää.

Oikeesti mulla menee hermo kun mä vollotan ihan joka asiasta. On tunteet ihan pikkaisen pinnassa. Mä olen aina ollut aikamoinen nyyhky mut tää on jo ihan älytöntä. Mä en esim. voi puhua mieheni kanssa puhelimessa kun rupean itkemään. Työmatkalla autoa ajaessa voi tulla itku milloin mistäkin ajatuksesta.

Väsyttääkin ihan älyttömästi kokoajan. Näähän olis selkeitä raskausoireita mutta se kun on pois suljettu mahdollisuus.

Tän kaiken lisäksi mulle on iskenyt ihan valtava shoppailuhimo. Musta tuntuu ihan oikeesti siltä että mä nyt paikkaan sitä tyhjää oloa shoppailemalla. Tai siis en mä ole edes ostanut mitään kun vielä on itsekuri pitänyt. Mun vaan tekis mieli ostaa mattoja, takki, paitoja, mikro, telkkari ja sauvasekoitin yms. Mä olen oikeesti sekoomassa. Kalliiksikin toi tulis. :x

No joo. Kun tota asiaa pystyy tälleen järjellä miettiin niin ei kai se niin haittaa. Tän vollottamisen voisi kyllä lopettaa. \|O

Jummi,jammi...Meitsi bongas eilen illalla ja uuisiks tänäaamuna ekan kerran elämässään ovis-testistä kaks tummaa viivaa.Ainakin nyt sitten vissiin jotaki elämää on tuolla alpäässä ja hormoonit hyrrää. B) Illalla "tarttis" sitten vietellä tuo ukkokulta ja toivoa että siimahännät löytäis kohteensa ja tekis sille temput! ;) Nyt on toiveet kyl ihan säälittävän korkealla!!

:heart: :llä Taisku

Minäkin tulen tänne taas purkautumaan. Nyt ei ole parhaat hetket käsillä. Tätiä odottelen yhä, tällä viikolla sen pitäisi ilmestyä. Hormonien napsimisen sain lopettaa jo muutama päivä sitten, mutta tuntuu että varsinaiset oireet ovat vasta nyt alkaneet. Meinaan tukehtua näihin kuumiin aaltoihin. Vaatteet lähes koko ajan märkiä ja viime yönä ei nukkumisesta tullut oikein mitään kun lakanat liimautuivat ympärille. :eek: :headwall: Tulisi se saamarin täti nyt ja tasoittaisi tämän hormonimylläkän \|O . Te voisittekin tässä kierrossa vinkata tädille, että meille saa tulla oikein luvan kanssa, jospa se jättäisi sitten muut rauhaan! ;)

Nyt on vähän tappiomieliala muutenkin. Luin äsken Tuiskun viestin:

"Oon katellu noita pinoja ja niiden osallistujien yrityskiertoja, niin kovasti näyttää porukalla olla vaan jotain kolme kk.
Vai onko pidemmän aikaa yrittäneet tiputtautuneet pois?"

Luin sen niin, että onko pidemmän aikaa yrittäneet tiputettu pois (ikään kuin muita pelottelemasta...). Sitten huomasin, että olin vain lukenut tekstin väärin ja kyse oli jostakin ihan muusta.

Mulla on ollut samaa vikaa kuin Siisamilla, eli shoppailuvietti on kukoistanut. Saa vähän ajatuksia muualle, mutta huono puoli siinä on tuo rahan kuluminen.
:eek:

Sori kun en oikein tehnyt muuta kuin valitin, mutta tänään nyt vain on tällainen huono päivä. :hug:

Tuitsu harmaana
\
Alkuperäinen kirjoittaja 29.09.2006 klo 07:50 Hantta06 kirjoitti:
Noh mulla sitten täti saapui tänään vihdoin ja viimein keskenmenon jälkeen, kohta päästään yrittämään uudestaan :hug: :hug: :hug:
Hei jee!
Toi on varmaan yksi niitä harvoja hetkiä kun tätiä oottelee.
Onnea uuteen kiertoon!

Ilmoittele kuin menee tänne pinoon kun nyt häippäsit tuolta 42 vkon pinosta.

Kamalaan, oon jo vkon 42 pinossa.
Kun aloittelin tätä pino uraani oli viikko 17 tai jotain+- 1 vko.

Enpä olisi uskonut että oon täällä vieläkin.... :ashamed:

Tui

Hippula
Heippa vaan kaikki! Meikällä menossa nyt kp 2/23-29.Muuta en kyllä odottanutkaan,mutta silti aina toivo nostaa päätään kun kierto lähentelee loppuaan...
Nyt tässä joku päivä pitäs juoksuttaa simpat tutkittavaks,nii homma pääsis taas eteenpäin.Mies ei kyllä oo enää niin innokas tutkituttaan simppojaan,pelkää varmasti tulosta! En todellakaan tiedä miten se reagoi,ihan hirvittää ajatellakaan!Mies on muutenkin niin herkkä ja reagoi kaikennäkösiin takaiskuihin tosi raskaasti,oli kyse sitten mistä hyvänsä..voih..

Sain jälleen kuulla iloisia vauva-uutisia!! :heart: Hyvä ystäväni odottaa pikkukakkosta.Ihanaa!!Onkin jo aika pitkällä,ei rohjennut mulle aiemmin sanoo,pelkää mun reaktiota.Mä kyllä arvasin jo viikkoja sitten :)
Mutta pakko myöntää,että todella syvältä se riipaisi :'( Iloinen ja onnellinen kyllä heidän puolestaan olen,mutta silti!Olen tässä koittanut elää "normaali" elämää ja unohtaa nämä vauva-asiat ja olen luopunut jo ajatuksesta että saisimme joskus lapsen :'( Vaikka tietenkin ihme voi tapahtua,on silti parempi alkaa totutella ajatukseen ettei välttämättä lapsia tule.Kauheeta sitä on kyllä ajatella,ettei koskaan olisi omia lapsia,varsinkin kun meillä molemmilla miehen kanssa ikää vasta hitusen päälle 20..Että näin aikaseen elämässä pitää jo noinkin raskaita asioita miettiä..Ympärillä kaverit ovat jo "toisella kierroksella",monelle tulossa toinen,kun yhtäaikaa ollaan alettu kuumeilemaan..Toisille tulee jo toinen,kun meillä ei ole edes ensimmäistä,epäreilua,mutta elämä on.. :\|

Palailen taas!!Plussaonnea,pupuiluonnea ja onnea muuten vaan kaikille!

LaSposa

Moikka kaikille tutuille! Mä luulen et ovisaika lähenee taas, joten pupuilua ja kuhertelua viikonloppuna tiedossa!:) Muutenki vietetää oikein kuherrusvkonloppu! :heart:

Täällä tuskaillaan yrityksen pituutta... sama homma, että taisin olla kans siel vkon 17 pinossa sillo ekaa yritystä jännäämässä... niin se vaa venyy tää touhu näköjään...:( Munkin kaaso kertoi viikolla, että yrittävät pikkukakkosta... olispa mukavaa olla samaan aikaan raskaana ja pienten vauvojen äitejä, mutta luulenpa ettei täällä ole niin suuri onni myötä... kirpasee varmasti kuulla sieltä sitten raskautumisuutisia, se kun on todistettavasti ainakin kerran jo onnistunut aiemmin, kun on jo 1 lapsi toisin kuin meillä...

Mulla ei oo tietoo koska pääsen ja pääsenkö tutkimuksiin, lekurissa oon käyny jo mutku mult löyty papa3:sta, ni sen takia meen nyt sit alkuvuodesta sairaalaan... Että sekin vielä tähän. Ei ihme jos vähä ressaa ja rassaa! Yritetään kuitenki siskot hyvät olla positiivisin mielin, vaikka täs meinaa välillä pessimismi iskee!?

tänään pääsin käymään neuvolassa, mut :'( ei vaan täti sydänääniä löytänyt! ens viikolla lupas yrittää udestaan. kyllä mua masentaa, yritän vaan ajatella et ei ne välttämättä kuulu.. mut ku aika monella on kuulunut jo 8+ viikoilla. eikä pääse ultraan ku viikonloppu :'(

pakko yrittää kärvistellä, ei auta mikään!

Triine 10+2

Triine :hug: ja kyllä se on niin että seuraavalla kerralla kun menet tarkastukseen niin aattele kun sieltä kuuluukin kuule pikkuinen sydämen jumputus.
Oi että se kuule mullistaa kaiken ja luo sellaisen helpotuksen sydämeen =)
Aina se pelko että jotain olis sattunu mutta kun se ei vaan aina oo niin helppoo että ne sydänäänet kuuluis niin helpolla.Istukkaa voi olla eessä ja kaikkee muuta.
Mutta nyt vaan pietään peukkuja että seuraavalla kerralla tuut sieltä neuvolasta ja kirjoittelet koneelle miten onkaan kuulunut jumputus masusta, eikö niin :hug:
samoin muille joilla kaikki masentaa ja v.ituttaa niin voin sanoo että ymmärrän teitä kanssa sisaria.vaikka meillä on tää iki ihana poika niin silti meillä mun elämä on niin välillä masiksen kourissa pyöriskelyä kun Villee ooteltiin meille sen yli kolme vuotta ja nyt taas takana vuosi yritystä. Vaikka on yksi pieni lapsi ja moni aattelee että piruakos vongut kun jo yksi on, mutta ei se oo niin.Mulle tää on niin kipee paikka.Olisin niin toivonut kaverin Villelle, mutta se ei oo vaan niin helppoo :'(
Marza
Ja kaikille kaikkea hyvää synkkiin syyspäiviin.
Katjuskalle eri paljon haleja ja terkkuja.
Mulla niin masu kipee että oikeen pahaa tekee ja ilmaa pukkailee.Johtunee appelsiinista jonka illalla kiduksiin viskasin kun normaalisti en oikeen oo appelsiinin ystäväkään, mutta kun aattelin tuota painopuolta pitää hiukka jo kurissa kun sekin on ihan käsistä karannut.Niin illalla nälissäni aattelin että appelsiini ei oo ainakaan kovin epäterveellinen.Sen sitten syökäsin samalla kun BB:tä kattelin ...hih ;) <br><br>

triinelle ensin :hug: ...minäkin uskon, että ne sieltä löytyy ne äänet...mulla kuultiin äänet viikolla 11+2 ensimmäisen kerran ja aika helpolla löytyivätkin...no sitte viikko 14+4 ja äänet ei löytyneet millään...lääkäri etti ja etti ja mulla jo mahakin kipeä siitä painamisesta, mutta ääniä ei löytynyt vaan ja mua jo valmisteltiin pahimpaakin ja mä olin niin vihainen siitäkin, että ompas tuo nyt kannustavaa puhetta, että lääkärikin jo ajattelee mun pienen kuolleen ja käski kans kotiin vaan ihmettelemään...laittoi kuitenkin lähetteen polille jonne ois maanantaina sitte pitäny mennä...oli siis myös viikonloppu ja mulla oli vuotoa ollut silloin...lauantai aamuna marssin sitten vaan sen lähetteen kanssa ensiapuun kun menin ensin päivystykseen ääniä kuuntelemaan samaisen lääkärin kanssa ja ei löytynyt...vähän nipottivat, että maanantaiksi se lähete vasta on, mutta tein sitten selväksi, että hulluks tulen ennen sitä kyllä ja gyne tuli sitte ultraamaan ja siellä se nupun sydän kuvassa jyskytti ihan nätisti :heart:

Tiedän kyllä tuon kamalan tunteen ja aatokset mitä mielessäs nyt pyörii...itellä nyt ongelmana kun liikkeitä ei oikein kunnolla tunnu ja mahakaan ei kasva :headwall: en näytä yhtään siltä, että edes odottaisin ja viikkoja tänään sentään tasan 19+0 :eek: Pikkasen pelottaa mennä sinne rakenneultraan...pelottaa vaan, että kaikki ei oo kunnossa :/

Sitten toivotellaan kovasti onnea kaikille niille jotka pääsevät taas yrittämään ja niille joilla ovikset löytyneet...nyt eikun vaan viettelemään niitä miehiä :kieh:

tuota asiaa minäkin silloin mietin ennen kuin tärppäsi, että miten se joillakin onnistuu yhdestä tai kahdesta kierrosta...itellä meni kuiteski kans tuota aikaa...ensin tjot asenteella kesästä-05 ja sitte oikeen yrittämällä tammikuusta-06 ja kesäkuussa-06 tärppäsi...että pillereiden hylkäämisen jälkeen meni se vuosi...

Minä täällä nyt lääkitsen sitä emätintulehdusta...paree että menis sitte tällä lääkityksellä pois sekin ettei lisää tarttis hakea...tosin tuskin sitä kukaan edes varmistelee ellei nuppu liian aikaisin ala ulos tunkemaan...seuraava papa otetaan synnytyksen jälkeen jälkitarkastuksessa ja katsotaan onko papa luokka edelleen 2 vai oisko parantunu itellään...

mukavaa viikonloppua nyt kaikille

katjuska ja nuppu 19+0 :heart:

kappas kippas...Marzukka samaan aikaan linjoilla.... :wave: :hug: sinne ja simpat varustetaan nyt superman asulla niin varmasti tärppää ja ville saapi kaverin :D <br><br>

LaSposa
Katjuska -78 onko sulla ollut papa2 jo pitkäänkin? Mulla todettiin nimittäin äskettäin papa3 ja oon aika ärsyyntyny asiasta... Mitä toimenpiteitä sulle on tehty asian tiimoilta? Koepaloja tms? Ovat kuulema aikas kivuliaita toimenpiteitä vielä nuo mitä tehdään jos on solumuutokset pahaa laatua....

Hippula
Heips..!Mua taas masentaan tää lapsettomuus ja oikeen olan takaa!!!!!!! :headwall: :'(
Mun äiti oottaa hulluna sitä päivää kun kerron olevani raskaana,mutta kun en voi tulla raskaaks näköjään!!Ihan oikeesti,mä en tajua mikä mun miestä vaivaa.Se ei nyt ilmeisesti haluu mitää hoito-juttuja,sanoo vaan et "mikäs kiire tässä" ja "älä höyryä"..Eikö se tajuu,että jokin on vialla ja pahasti kun vauvaa ei kuulu!Kaiken järjen mukaan,jos voisin raskautua luomusti,niin luulis mun jo olevan raskaana kun yli 3 vuotta pupuiltu ilman ehkäisyä!
Miestä ei tunnu tilanne ja lapsettomuus ylipäätään haittaavan yhtään,mut mä tuun oikeesti kohta hulluks.Ei tapahdu mitään vaikka koittas olla yrittämättä tai yrittää hampaat irvessä ja maata jalat kohti kattoo ja kaikki muutkin tiedossa olevan konstit käytössä.Tuntuu että vaikka ois stressaamatta ja miettimättä,niin sitä kovempana stressaus pukkaa vaan päälle,kun paniikki iskee että eikö tässä nyt tosiaan tule raskaaks ja ympärillä kaikki muut tulee.Ihan kauheeta!! Mies kun ei ota mitenkään tätä asiaa,vaan antaa sen olla,niin se ei stressaa ja näin ollen miehen mielestä tää asia ei ees ala käydä meidän suhteen päällekään,mut musta kyllä tuntuu että kohta kaikki kaatuu niskaan,kun lasta kumminkin kumpikin halutaan,mutta mies ei halua hoitoihin ja saada sitä kautta lasta,vaan elää päivän kerrallaan ja jos tulen raskaaksi,niin hyvä!Mutta kun niin ei käy!Voi että mua taas ahistaa ja masentaa :'( :'(
Mites muilla menee?Sorry tämmönen vali vali...

----> parvekkeelle..

LaSposa...mulla on ollut papa2 nyt keväästä asti...viime syksyn papa oli puhdas...eipä sille mitään ole tehty kun ei ole mitään näkyvää muutosta papilooma viruksesta tullut...siis ei ole sellaisia näkyviä syyliä mitä vois hoitaa... Mulla on 11 vuotta sitten ollut kondylooma ja silloin oli syylät jotka voitiin penslata pois sellasella aineella....no nyt mulla sitten oo tää kondylooma oireettomana ja sitä ei pysty siis hoitamaan...toivotaan vaan että meneepi itellään ohi...niin käy aika usein...tarkoitus kuitenkin oli, että olisin nyt syksyllä mennyt naistentautien polille ja aikakin jo oli...niin siellä olis katsottu tuo kohdunkaula mikroskoopin kanssa, mutta raskaus muutti suunnitelmia ja ehkä sitte keväällä menen sinne jos papa on edelleen luokkaa 2 ja muusta hoidosta en sitten tiedäkään...eipä ne varmaan mukavia juttuja ole :/

ja Hippulalle nyt kovasti tsemppiä :hug: Oletko saanut mieheltä selvää vastausta miksi hän ei ole valmis hoitoihin? Jospas häntä pelottaa se, että "syy" olisikin hänessä ja pelkää menettävänsä sinut tai jos häntä vaan pelottaa yleensäkin se tieto jos jotain on vialla...johtui se sitten kummasta vaan...on helpompi vaan yrittää ja yrittää kun saada se tieto että yrittämisestä huolimatta ei tapahdu mitään...miehillä on niin eri ajatusmaailma kuin meillä naisilla...yritä puhua vielä hänen kanssaan ja jos vaikka saisitte ajan jollekin kuka osaa kertoa miten näissä asioissa edetään...voimia kuitenkin kovasti :heart:

katjuska ja nuppu 19+1

Hippulalle tsemppiä. Mä olisin oikeesti jo varmaan ottanut mieheni hengiltä. Mä en ymmärrä miksi niitten pitää olla niin vaikeita.

Meillä käytiin noita stressikeskusteluja kun mies kieltäytyi harrastamasta seksiä ovispäivinä jo sitä ei sattunut huvittamaan. Seksiä kuulemma pitää harrastaa vain silloin kun oikein tekee mieli :headwall: Niinhän sitä varmaan tuleekin raskaaksi \|O

Vajaa viikko enään niin pääsee kullan kainaloon. Se on ollut jo viikon reissussa ja ens perjantaina pitäis tulla takaisin :heart:

Yhteistyössä