LaSposa ja muut *tutut*

LaSposa

Onnea Joninalle!!!! Ihanaa, että meidän pinossakin tulee plussia!!!!!!! Hiljasta näyttää muutoin sillä saralla olevan...:( Iloitse ihmeestä ja pidä huoli itsestäsi ja pienestä salamatkustajasta!:)

Täällä ei mitään uutta, muuta kun että luin teidän laihisbuumista -no täällä sama homma menossa ja kohta 4kg lähtenyt!:) Tarkotus olis vielä semmoset kymmenen kiloo ja risat saada pois... Motivaationa ihan sekin, että ens kesänä on häät!;)

Mä odottelen kirjettä lapsettomuustutkimuksiin liittyen. Vielä ei oo kuulunu mitää, mut tiedän, että gyne on suositellu mua niihin, vaikka yritystä vasta seittemäs kuukausi menossa. Taustatekijät on kuitenki sellaset, että uskoisin niiden ottavan mut sisään alkuvuodesta. Sitä ennen viel kärsittävä ne koepalat ym papa3:n ansiosta!:(

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2006 klo 17:48 Katjuska-78 kirjoitti:
Jonina...saakos niitä kalanmaksaöljy tabletteja raskauden aikana syödä? mutta hyvältä kuulostaa tuo sun suunnitelma...itse laihduttelin samaan tapaan ja tuloksia tuli =)
Niin, en muuten tiedä, hyvä kysymys. Tietääkö joku muu?

Rehellisesti sanottuna vaikka näin kauan on asiaa eteenpäin vääntänyt, yllättävän vähän sitten on kuitenkaan varautunut. Mieskin kysyi tänään, että otanko viiniä ruuan kanssa. Ja Katjuska, nuo laihdutusjutut olikin aikaa ennen plussaa... :)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 08.10.2006 klo 20:55 LaSposa kirjoitti:
Motivaationa ihan sekin, että ens kesänä on häät!;)
Minä tuossa mietinkin, että olikohan ne sun häät jo vaiko vasta tulossa. No meilllähän on kans tulossa, mutta niinkuin joskus aiemmin kirjoitin, eipä haittaa vaikka plussa tulikin.

Tsemppiä sulle tutkimuksia odotellessa!

Hippula
Missäs kaikki on?!Pinkka tippunu jo sivujen päähän.
Onko kellään ollu tämmöstä:Eilen pupuiltiin ja sen jälkeen huomasin että mun maha rupes pitään hirveetä meteliä!?Se siis murisi ja suolissa kupli!Ei koskenu tai mitään,samaa ääntä piti kuin olisi nälkä,joka ei kuitenkaan vaivannut.Oonko mä allerginen spermalle ta jotain?Miks mun alamaha noin reagoi?Ihmeellistä..

Taidanpa lähtee parvekkeen kautta keittämään puolukkapuuroo :p

Tunnustan siirtyneeni jo sen "vähän" mitä kirjoittelen, kirjoittamaan tuonne odotuspuolelle...

Mulle tuli nälkä, mistähän sais puolukkapuuroa?

Katjuska: saitko selkoa saako niitä kalanmaksaölytabletteja syödä? Sen tiedän, että A-vitamiinilisiä ei saisi ja monessa öljyssä on.

Moikka.

No nyt tuli sitten muuta ajateltavaa. Mä löysin meidän hauvalta patin selästä ja nyt tietysti olen ihan varma, että se kuolee syöpään ihan välittömästi :'( . Ensi tiistaina on eläinlääkäri. Toivottavasti se olisi vaan rasvapatti, mutta musta se on liian kiinteä ja koirakin sitä hieman aristaa kun painaa.

Jos tolla hauvalla on syöpä niin mä en kestä. Sit on vähän liikaa kestettävää tähän väliin :( .

Mä varmaan maalailen piruja seinille, mutta toi koira on mulle niin älyttömän rakas, että siitä luopuminen tulee oleen todella kova pala. Ensimmäinen oma koira ja ollut tossa jaloissa pyörimässä jo yhdeksän vuotta. Mä olen aina nauranut, että se on mun pisin miessuhde. Uros koira siis on kyseessä.

No joo, ilmoittelen sit tiistaina mikä on tuomio. Kiitos kun sai avautua :/

Siisami
Nyt vaan pidetään pikku haukulle kovasti peukkuja pystyssä että olis vaan tosiaan rasvapatti kyseessä.Itse tiedän sen luopumisen tuskan kun meillä oli koira 11v ja kun vietiin nukutettavaksi niin olihan se kova pala ja ikävä ja muistot valtaa mielen tuon tuostakin.mies ei ole edelleenkään valmis ottamaan uutta kiraa vaikka Roopen poismenosta on jo aikaa useempi vuosi.
Mutta kyllä meille jolloinkin otetaan uus koiravauva, mutta Ville poikamme on vielä niin pikkuinen että kun hän kasvaa ja osaa kohdella koiraa hyvin niin sitten ollaan miettimässä varmaan asiaa uudelleen.
Nyt meillä siis kissa joka on 11v ollut mukanamme tallustamassa.
Marza

Jonina...enpä oo saanu selville kyllä tuota juttua :/ äiti just eilen sanoi, että on tuo raskaus touhu menny kummalliseksi kun kerroin mitä kaikkee ei sais syödä :whistle:

Ja siisamille :hug: jos yhtään lohduttaa niin minun koirallani oli joskus kans patti niskassa ja kyllä se kasvain oli, mutta oli tosi pieni homma hoitaa se pois ja koira eli sen jälkeen vielä tosi pitkän elämän :heart: Tämän vuoden maaliskuussa oli hänet sitten pakko päästää paremmille luuapajille kun ikää oli jo melkein 15 vuotta...kauniit muistot kuitenkin jäi vaikka ikävä on edelleen kova :'( :heart: ja voihan se tosiaan olla harmitonkin juttu...toivotaan niin =)

omia uutisia vähäsen....joku on saattanut käydä lukemassakin tuolta odotus puolelta, mutta siis meillä on nyt rakenneultran jälkeen sellainen tilanne, että kun nupun sydämessä oli molemmilla puolilla sellaiset kalkkeutuma löydökset niin se tarkoittaa kohonnutta riskiä kromosomipoikkeavuuteen....lisää tutkimuksia emme halunneet, koska se pienikin keskenmeno riski niissä lapsivesipunktio testeissä on ja kun tulos ei tilannetta muuttaisi mitenkään, koska en raskautta kuitenkaan keskeyttäisi tässä vaiheessa ja prosentitkin on kuitenkin meidän puolellamme ja ainakin 90% varmuudella nuppu on aivan terve...yleensä nuo löydökset ovat aivan harmittomia ja niistä on kovin vähän tietoa...melkein kaikki artikkelitkin löytyvät englanniksi...nyt vaan jatkellaan odotusta täällä ihan normaalisti =)

selkä ollut nyt vaan tosi kipeä...tukiliivin ostin eilen ja lääkkeitä pakko popsia :headwall: se vähän harmittaa kun en muutenkaan tykkää lääkkeitä popsia ja saatikka nyt sitte kun pieni on masussa, mutta tää kipu on niin kova ettei muutakaan voi :/

Plussaonnea kaikille taas

katjuska ja nuppu 20+6 :heart: (profiilissa massukuva...on siinä sitte läskiäki iha tarpeeks :kieh: )

Kiitos Katjuska ja Marza tsemppauksesta. Ja toi Katjuskan masu on aivan ihana.

Ainakin toi koira on ihan pirteä. Tänäänkin käytiin tunnin lenkillä ja hyvin jaksoi vielä metsässä kirmailla loppulenkistä.

Äijä toipuu budjettipalaverin rasituksista (lue: potee kaameeta kapulaa), on toi työnteko rankkaa :headwall: . Mua risoo kun tahtoisin lähteä pyörähtämään kaupungilla kun siellä olisi yhden aukion avajaiset ja syömäänkin tahtoisin.

Kuinka kukaan voi enään tähän aikaan illasta olla noin huonona?

Kuukausi vielä lääkärin aikaan ja sitten ollaan toivottavasti viisaampia.

LaSposa

Heissan! Harvakseltaan se näkyy meikäläinenki täällä enää käyvän... Testasin just äsken tossa negan (ylläri ylläri juu...), joten ei mitään uutta. Oon vähä jo luovuttanuki koko touhujen kanssa enkä jaksa vouhottaa, ku tuntuu ettei siitä saa muuta ku hermonsa riekaleiks! Kuulin tosin, että mun tuleva kaaso alko yrittää pikkukakkosta, joten odottelen nyt sit että miten nopsaa niillä tärppää... ja sit yks kamu kerto, et heille on tulossa vauva kans... Että kyllä niitä näköjään vielä tulee niitä vauvojakin, vaan ei näihin osotteisiin, mitä täällä netissä ihmisiä pyörii!? Kumma juttu...

Jenttutonttu ja LaSposa :hug: :hug:

Tiedän tunteen :/

Meillä on iloisia uutisia. Koiran pahka todettiin vaarattomaksi rasvapatiksi vaikka hermoileva emäntä diagnostoi sen jo vähintään syöväksi. Hyvä, etten jo ollut kaivanut monttua takapihalle :headwall: Ei mahda mitään, mä olen vähän yliherkkä ton hauvelin suhteen.

Pelottaa oikeesti kuinka hermoheikko musta voi tulla vauvan kanssa :eek:

Meillä ollaan edelleen odotus puolella, 15.11 olisi lääkäriaika, jos menkat ei ala temppuilemaan. Pitäisi saada se follikkeliultra otettua.

Mä kävin tänään juoksemassa. Jaksoin jo noin 20 minuuttia juosta putkeen. Voi olla, että olis pidempäänkin mennyt mutta tuli niin pirun iso ylämäki vastaan :LOL: Vähän mä olen ollut aktiivinen :D

Moi!

Mä oon ihan teidät unohtanut :'( muka äkkiä tuolla huhtikuisissa piipahtanut ja sit pois!!
kaikki on hyvin, maanantaina ultrassa kävin ja siellä pikkuinen uiskenteli. ja sitten olen pari päivää miettinyt, et joko nyt tosiaan vois jo liikkeitä tuntea? tosi pieniä muljahduksia :D eiköhän tämä tästä? pitää lukea nuo viestit kun joutaa, nyt lähdetään tytön kanssa hoitamaan heposta.

triine rv 13

Olen käynyt täällä lueskelemassa viestejä, vaikka en olekaan pitkään aikaan mitään kirjoitellut. Meillä on nyt takana ensimmäinen ovulaation induktio hoito, tai siis nyt odotellaan tuloksia... jännät paikat edessä! :)

Piikittelin itseeni puregonia minimini annoksen 25 ui per päivä ja sillä kehittyi yksi komea munarakkula, jolle viime keskiviikkona annettiin irrotuspiikki. Kovasti on taas pupuiltu (taisi olla hormoneilla sivuvaikutuksia siihen suuntaan :p ;) ) ja reilun viikon päästä on sitten tulos tiedossa.

En oikein tiedä kuinka suhtautua, miten paljon uskaltaisi toivoa parasta ja kuinka paljon pitäisi jo nyt alkaa pelkäämään pahinta... :\|

joninalle onnea plussasta!

ja olikos se siisamilla? koira ollut kipeenä :( voi itku, minä kans yli herkkä tuon elukan suhteen. en pysty siitä luopumaan kun se aika joskus tulee! ikää on piän 7 vuotta ja aina ollu oikea lellipentu meillä. mut sitä ei passaa vielä miettiä.

toivotaan kirsikalle tärppiä! varpaat ja peukut pystyssä, samoin kaikille muille joilla se aika taas lähestyy!

ja taas ulkoileen :wave:

no voi perk.kele.

Pitikö mennä testaamaan pari päivää ajoissa.

Pitikö luovuttaa ekalla kerralla heti eikä kattoa aikaa loppuun.

Pitikö sitten mennnä katteleen testiajan jälkeen.

Pitikö siinä sitten olla kaksi viivaa.

Pitikö nyt sitten jännittää niin saakelisti.

Pitäiskö tässä ny sitten olla paripäivää tukka hysteriasta pöllyssä että viittii uudelleen testata.

Pitikö taas olla tyhmä.

Pitikö joskus aukoa päätään ja sanoa että "mä testaan kun menkat on myöhässä"

Juu, pitipiti. \|O

Yhteistyössä