LaSposa ja muut *tutut*

Tuitsu harmaana
Kiitos peukuista.

ei oo kyl toiveet kauheen korkeella kun jo kerran oon saanut viivanpaikan mutten vauvaa... :ashamed:

Mut toi on kyllä ihan selvä punainen viiva mutta ei testiajan sisällä, tai mistäs mä tiiän kun ees vaivautunut katteleen testiajan loppuun....amatööri.

Huomenna yritän ja kyttään sitä kun lehmä uutta porttia ainakin sen kymmenen minsaa...
 
Heippa kaikki rakkaat netti kamuni täällä :wave:
meille ei kans kuulu mitään uutta paitsi että nyt alkaa kunnon pupuilut taas kun mun mahollinen ovisaika lähestyy.Huom jos siis ovuloin silloin kun kalenterin tai mikä laskuri se onkaan niin sen mukaan mennään.
Mutta aina mää jaksan vaan toivoo että se vielä tärppää. Eikös se hyvä oo että jaksaa olla hengessä mukana.
olis se niin ihunaa jos... Voi että ei passaa ottaa mitään kauheeta stressiä taas kerran,mutta kun se toivo on aina niin vahva kummiskin.
Ja tuitsu, toivon sulle että saat nyt vahvat plussat siihen läpyskään
marza
 
piina jatkuu...

naurettavan haalee haamu.

tai jonkin laadun mielisauraus kun oon jotain siinä näkeväni...

yöllä näin ihan villejä unia plussan testaamisesta mitä kummallisimmilla mittareilla.keittiö vaakalla voi sitten testata raskautta.

katellaan taas... :) <br><br>
 
Hippula
Heippa!
Nyt mennään kp 2?/23-29,en oo jaksanu ees laskee,mut tiedän et 20 jotain..
Viime viikonloppuna sunnuntaina alkoi menkkakivut joita kesti pari päivää,nyt loppuneet,silloin oli kp 18.Viikko sitten ke huimasin,samoin sunnuntaina moneen kertaan.Mitään ei tee mieli syödä ja paha olo on.Kuvotusta kokoajan!Tiistaina ei pupuilut onnistunut(!!),olin kai niin turvoksissa alapäästä,että ilman kipua ei onnistunut.Se oli aivan uutta mulle!!!Paha olokin iski keskenkaiken ähellyksen,piti nousta istumaan!!
Ihan outoja juttuja,mutta jälleen kerran en usko oikeen raskausoireiksi.Rinnoissakaan ei mitään muutoksia,eivät ole edes arat tai mitään :\|
No,mutta tulenpa sitten kertomaan mitä tapauhtui,kun sen aika on! :)


Mitäs muille?Plussaonnee kaikille!! :hug: :heart: :flower:
 
Katjuska harmailee
ihanan kutkuttavan jännät paikat täällä tuntuu nyt olevan :kieh: tuliko tuitsu haamu tällä kertaa sen 10 minsan sisään?

oi ku alkaiski plussia nyt satelemaan tähän pinoon :heart:

hippulan uutisia kans ootellessa :whistle:

plussaonnea muillekin ja odottajille mukavaa odotusta :D
 
tulihan toi.

silmät verellä tihrustin sitä vaaleanpunan häivähdystä...

näkyy muuten aika paljon paremmin kun testi kuivuu.
en jaksa oikeesti innostua yhtään, tulee taas pettymyksiä.

eli mä en oo raskaana ennenkuin saan tosi vahvan viivan jonka näkee kahden metrin päästä.

rajansa kaikella.
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 20.10.2006 klo 11:52 Tuitsu kirjoitti:
tulihan toi.

silmät verellä tihrustin sitä vaaleanpunan häivähdystä...

näkyy muuten aika paljon paremmin kun testi kuivuu.
en jaksa oikeesti innostua yhtään, tulee taas pettymyksiä.

eli mä en oo raskaana ennenkuin saan tosi vahvan viivan jonka näkee kahden metrin päästä.

rajansa kaikella.
Ihana....kahden metrin päästä ...HAh ;) ..Niin se oli muinon muuten mullakin (silloin kun villeä odotin)ettei siitä saattanu millään uskoa vaan pakkohan se oli.Kyllä nyt on jänskät paikat tosiaan tuitsulla siellä.Ei kun taas jäädään ootteleen millasii uutisii sieltä tulee.Toivoen tulee tuitsu seuraavan kerran ja kirjoittaa että *JEE VAHVA PLUSSA* vai mitä tuitsu?
 
heippahei.

Malttamattomana testasin aamulla ja sain taas haamun.

Miksi se ei tummu...

Ovis mulla oli kp 21 eli 16 päivää sitten.Testailen noilla mammaksin herkillä joten ei oo ihan mitään epäherkkiä testejä.

Pelottaa vaan että on ollu taas kemiallinen raskaus ja saan noita haamun haamuja.
Toisaalta toi on jo värikkäämpi viiva kun eilen jotta ainakin vahvistuu...
Voiko olla niin että hormonia erittyy jjotenkin hitaammin/hitaammin pissaan.
Tai että kaveri ei olisi kiinnittyny heti ja siksi ei tuu kunnon viivaa.

Nyt jos/kun täti tulee on kyllä karski pettymys.

Ukolle enn oo viittiny sanoa mitään.
Kerron jos viivat vahvistuu.
En tiiä kyllä huomaako se kun akka on vinkee kun viulun kieli.

onpas taas #&%?$!*ä.

mut eikse oo niin että mitään viivaa ei pitäis tulla ellei oo raskaushormonia pissis?

on tää kyllä ehdottoman epätoivosta...
 
Tuitsu, juu kyl mun mielestä se on niin ettei mitään viivaa ees tuu jos ei oo raskaana kun eihän sitä raskaushormonia tietenkään ole silloin.
Joten luulen kyllä vahvasti että se on sulal nyt niin että olet raskaana =o)
On se jännää aikaa sulla nyt :)
 
Tuitsu harmaana
ei kyllä tuu millään uni silmään.

pitäiskö uskoa?
Pelottaa vaan ihan perk.keleesti.

Täällä istun pimeessä ja puristelen tissejäni.
Turvoksissa ovat, eipä sitä auta kieltää.

On vaan semmonen olo että jos nyt annan itseni uskoa että oon raskaana niin jotain kauheeta tapahtuu. Nytkin kyttään jokaista lorahdusta (on meinaan vetiset olot...) ja aattelen että jos mä liikun, menkat alkaa, jos mä kerron miehelle, menkat alkaa, jos mä uskallan olla iloinen,menkat alkaa.
Tätä yritystä on kuitenkin ollut sen verran kauan että ei kykene uskomaan että mulle on tapahtunut jotain näin ihanaa.

Mä olen ehkä raskaana,ehkä,ehkä.


On jotenkin ihan hurjan herkistynyt olo.

Itkettää, että voiko näin käydä.

Sieluni silmillä olin kuitenkin varautunut pahimpaa, ja oon edelleenkin, että tuleeko meille koskaan lapsia.

Tekisi mieli heittäytyä tähän ihanaan tunteeseen mutta en uskalla.

Jos mä olen kuvitellut tai tehnyt ne testit väärin.

Ehkä se on haalee koska se on ollut kemiallinen raskaus tai on keskenmeno menossa.
Ehkä mä kuvittelen ja haluan uskoa ja mun päässä on vikaa.

en haluaisi puhua enkä hehkuttaa jos jotain tapahtuu, mutta tuntuu että haluan puhua koska tää on niin möykkynä sisällä.

mä en vaan vielä kykene uskomaan.

niinpä leikitään että mä en oo vielä raskaana.
ehkä mä sitten lakkaan tärisemästä.

sori tilitys.
 
Hippula
Huomenia!
Tuitsulle paljon onnea ja tarrasukkia masuun! :hug: Voih,on se niin ihanaa kun vauveli päättää itsestään ilmoitella :)

Mä kans alan olla jo melkolailla jännissä fiiliksissä: tänään kp 25/23-29,eikä oo oikeen mitään tavallisia menkkaoireita (koputtaa puuta,kops),mutta muita juttuja on:sitä huimausta,menkkakipuja viimeksi perjantaina saunassa,meni onneks ohi,öklö olo,mutta syöminen auttaa,väsyttää,PALELEE,nippailee oikeelta ja alaselkää pistää.

Mulla siis viikko ennen menkkoja:tuhruttaa,koskee jalkoihin,ilmavaivoja,vatuttaa (nätimmin sanottuna),ja kun menkat alkaa,alkaa kivut juuri ennen vuotoa.

Mulla menkkakivut alko kp 18,eli 6 pvää oviksesta,toissapäivänä ja eilen oli nukkumaan mennessä..Rinnoissa ei mitään,mutta jospa mä en nyt niihin luottaskaan..
Voiih,melkein jo jänskättää:) Mulla kummiski kierto on yleensä sen 26,vain kerran joskus kauan sitten ollu tuon 29.
No,mutta pelottaapa taas että mulla on jokin muu,jos ei menkat joka kumminkin oireilee yllämainitsemillani oireilla..Ei jaksa plussaan uskoo yli 3 vuoden odottamisen jälkeen.. :\| :'(
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 22.10.2006 klo 18:42 Tuitsu kirjoitti:
http://www.kaksplus.fi/keskustelu/?mode=viewtopic&tid=417311


muistattekos tytöt...
Voi ei! Silloin oli vasta 11.yrityskierto menossa, nyt tulee pian 20. täyteen...

Mulle tuli vee-mäinen kirje gynen polilta. Lapsettomuustutkimustemme aika siirrettiin viidellä viikolla eteenpäin lääkäripulan takia, joten :headwall: :headwall: Pääsemme sinne vasta 19.12 ja olemme odottaneet tutkimuksiin pääsemistä kesäkuusta lähtien. Odottavan aika on pitkä, liian pitkä...

Kp 22/27 menossa, joten saapa taas nähdä kuinka käy. Kovin on kaikenlaisia "oireita" ilmaantunut, erikoisuutena: vasen reisi tuntuu olevan tulessa :LOL:

:wave: Heippa! :wave:
 
Kylläpä toi aika rientää :x .

Meille on nyt uusi "vauva" haettu hoivattavaksi miehelle. Viikonloppuna ajettiin Ouluun ja takaisin hakemaan Mustangin raato miehelle rakenneltavaksi. On tullut istuttua autossa :eek:

Mä olen jo tippunut millä yrityskierrolla sitä oikeen mennään mutta mä oletan sen olevan jotain 15 tai 16. Ihan liikaa jokatapauksessa.

 
Onnea Tuitsu! :flower: ja paljon tarrasukkia matkaan....

Mulla näkyi toisella testillä (Apteekin oma) tosi haalee viiva, mutta toiseen (Clear Blue) tuli heti se ruksi. Että kyllä niissä testeissäkin on eroja.

Mulla on ensi viikolla eka ultra. Silloinhan sen vasta tietää, että onko siellä oikeasti miään/ketään ketään kasvamassa ja onko se oikeassa paikassa.

 

Yhteistyössä