LaSposa ja muut *tutut*

Onnittelut Tuitsu ja tarrasukkia pienelle matkaan ja enkeleitä suojelemaan :saint: :heart:

Ihanaa kun taas alkaa tähän meidänki porukkaan plussia tulemaan :D

toivottavasti niitä saadaan lisääki vielä rutkasti...iha jokaiselle =)
 
Onnea Tuitsu!

Mites sun laskettu aika? Tuutko tuonne kesämasujen puolelle odottelemaan... Huomasin, että olit vähän jo käynyt siellä kurkkimassa :)

Mites täällä muilla menee?
Marza: olen monta kertaa ajatellut, että pitäis ajella joku päivä sinne Porvooseen moikkaamaan sua. Sä olet jaksanut olla täällä tsemppaamassa kaikkia.

oma napa: loppuviikosta ultra. Sitten näkee onko nyt kaikki kunnossa.
 
Jonina, kiitos että joku aattelee noin =o) ja ilman muuta olis ihanaa tavatakkin kaikkia täällä olevia ja jos jolloinkin olet tulossa meille niin laita ihmeessä tuota yksityisviestiä mulle niin vaihellaan puhelinnumeroita ja sen sellaista.
Aatelkaa että pian on talvi ja meille ennustaja silloin muinon ennusti et marras kautta joulukuun vaiheilla kävis tärpi =o) ...no joo mutta kivaahan se on elää toivossa kumminkin...hiih
Meille on ihan just tulossa poitsun kummi kylään ja laiskuuttani en taas jaksanu alkaa leipomaan mitään vaan turvaannuin onneksi tuohon pakkaspuoleen kun olin muinoin leiponu omppupiirasta niin sitä sitten aattelin tarjota kera konvehtien. kivaa olla ite dieetillä ja tupuuttaa nameja muille
no mutta kuullaan taas, moiiiii :wave:
 
ONNEA Tuitsu !!!!!! Nappisuoritus! :flower: Ja paljon niitä tarrasukkia matkaan !

Mulla on nyt piinapäivien piinapäivät käsillä; ensi lauantaina pitäisi /saan testata. Tuntemuksia on ollut molempiin suuntiin ja hormonit vielä sekoittavat oman kropan viestejä, joten en osaa yhtään sanoa mihin suuntaan mennään.
 
Onnea Tuitsu :heart:

Mä olen nyt tosi hajamielinen, mutta paljonko sulla oli yritystä takana? Mä olen ihan varma, että tästä puhuttiin jossain vaiheessa. En vain jaksa lähteä selaamaan ketjua taaksepäin.

Meillä miehellä on taas ensi viikolla edessä toimenpiteen tekeminen kuppiin :LOL: :LOL:

Oikeesti, miks sitä sanotaan toimenpiteeksi :headwall:
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2006 klo 21:55 Siisami kirjoitti:
Onnea Tuitsu :heart:

Mä olen nyt tosi hajamielinen, mutta paljonko sulla oli yritystä takana? Mä olen ihan varma, että tästä puhuttiin jossain vaiheessa. En vain jaksa lähteä selaamaan ketjua taaksepäin.

Meillä miehellä on taas ensi viikolla edessä toimenpiteen tekeminen kuppiin :LOL: :LOL:

Oikeesti, miks sitä sanotaan toimenpiteeksi :headwall:
no ei oikeesti ihan kauheesti....

kuudennesta kierrosta nappasi.

odottavan aika on pitkä...
 
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2006 klo 21:57 Tuitsu kirjoitti:
\
Alkuperäinen kirjoittaja 24.10.2006 klo 21:55 Siisami kirjoitti:
Onnea Tuitsu :heart:

Mä olen nyt tosi hajamielinen, mutta paljonko sulla oli yritystä takana? Mä olen ihan varma, että tästä puhuttiin jossain vaiheessa. En vain jaksa lähteä selaamaan ketjua taaksepäin.

Meillä miehellä on taas ensi viikolla edessä toimenpiteen tekeminen kuppiin :LOL: :LOL:

Oikeesti, miks sitä sanotaan toimenpiteeksi :headwall:
no ei oikeesti ihan kauheesti....

kuudennesta kierrosta nappasi.

odottavan aika on pitkä...
Nyt on kyllä sanottava, että olen täsmälleen samaa mieltä tosta odottavan ajasta =)
 
Miten mua voi ahistaa kaikki taas näin paljon.

Kahtena päivänä tullut muutaman tunnin ajan ruskeaa limaista vuotoa ja pikkuisen juilinut.
Eilen ei olluna mitään.Netistä etin lääkäri sivuja ja kaikkea ja on vissiin jopa yleistä että ekalla viikolla vähän tuhrii.

Mut silti on ihan järkyttävä keskenmeno pelko.

Neuvolaaankin kun soitin ja varailin aikoja niin täti käski valkkaamaan synnytys sairaalan ekaksi kerraksi ja pieni ääni mun päässä huusi että "sä mitään synnytä!"

kyttään itseäni kokoajan.
Valuuko jotain.
Tuntuuko mahassa.
Onko tissit vielä turvoksissa.
sattuuko.

Pitäis varmaan tehä joku tsekkilista että voi tunnin välein ruksi että täyttyykö kriteerit että voin olla rauhassa...

semmosta..

T: hermoper.se TUi
 
EIIIIIIIIIIIIIIIIIIIII!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Mä ihan oikeesti olen niin sanaton.......niin sanaton
Voi ihme tätä elämääää...Miksi näin käy? Miksi :'(
Tuitsu olet mielessäni ja haluan halata sua lujaa (HALAA :hug: )
Elämä ei aina mee niinkuin haluaa.
Sitä niin odottaa sitä niin kaipaa ja sitten kaikki romahtaa.Nyt pitää olla vahva ja jaksaa vaan vaikka se tekee kipeää. Mulla ei oo mitään järkevää sanottavaa. Täällä ollaan niin yhtä perhettä osan kanssa että tää ihan oikeesti tuntuu niin pahalle itsestäänkin, piti ihan muutama pisara kyyneleitä tipauttaa kun tuitsun lyhyen viestin luin.
Suuresti voimia Tuitsulle
 
Heippa kaikille, mä lähden mutta enköhän mä vielä palaa joku kaunis päivä.

Tää menee nyt niin ylivoimaiseksi tämä vauvan yrittäminen että sitä ei mun psyyke kestä.
Pari yötä olen valvonut ja itkeskellyt.
Lukenut teidän viestejä ja itkeskellyt.
Töissä istunut vessassa ja itkeskellyt.
Onneksi myös oman kullan kainalossa oon saanut purkaa sydäntäni ja parkua.

ensi kierto saa olla yrityksetön kierto.
Tai jos seksiä sattuu ovispäivälle, hyvä niin ja kiva jos taas tärppäisi, mutta kierto päiviä en laske, en tikuta, en suunnittele seksi päiviä tai muuta.
Jos stressin poisto vähän helpottaisi...

Mutta mä tuun takas, pitäkää pino pystyssä.

Jos joku haluaa mesessä jutella, mun osoitteen saa y-viestillä.

Mä toivon että pian taas tulisi plussa ja kaikki menisi niin hyvin.
Ehkä se meillekkin suodaan joku päivä.
Positiivista kuitenkin on että voi tulla raskaaksi, vielä kun sitten pysyisi sisällä...

Pelottaa vaan uusi raskaus.
Mä uskon että mä oon kauhusta kankeena joka päivä, jos uusi tsäänssi meille suodaan.

Tänään pitäisi varata lekurille joka ultraa kohdun.
Tosi kipeä oon ollut ja tuntuu että maha olisi jatkuvasti jotenkin supistuneena, on ihan kivikova.

Nyt mä meen, mutta kyllä mä taas tuun.
Kertomaan uutisia tai kunnes pahin pettymyksen tuska kaikkoaa.

Kiitos kaikille!


:heart: TUi
 
Täällä alkoi menkat viime yönä, nyt en taida pinoutua mihinkään piinaviikkoon, otan rauhallisesti seuraavan kierron, jos vaikka tärppäis paremmin....Haleja vielä Tuitsulle, mä tiedän miltä susta tuntuu :hug: :hug: :hug: :hug: itselläni oli sama elokuussa, jos muistat :hug: :hug: :hug:
 
Tätihän se taas kurvasi paikalle... 19.yrityskierto lähtee käyntiin :headwall:

Kerkesin jo tekemään aamulla testin, koska menkat oli päivän myöhässä. Olen kyllä vakuutellut itselleni monet kerrat, etten testaa ennen kuin menkat on kunnolla myöhässä :whistle:

Mies vei oma-aloitteisesti simpat tutkittavaksi jo eilen, vaikka lupasi hoitaa homman vasta maanantaina. Alkuviikosta sitten olemme viisaampia. Mies ei kyllä muistanut enää mitä siitä tutkitaan, koska tätä testiä ei tarvinnut toimittaa tutkittavaksi tulipalokiireellä... Onko kellään tietoa, esim. Siisami?

Mukavaa viikonloppua aurinkoisesta, mutta tuulisesta Varsinais-Suomesta!


:wave:
 
Jenttutonttu: Nyt ei kyllä osaa sanoa, että onko se sama tutkimus kun meillä. Meidän piti viedä näyte kahden tunnin sisällä tutkittavaksi. Siitä sitten tutkittiinkin kaikki mahdollinen. Siittiöiden kokonaismäärä, tiheys, liikkuvuus, vasta-aineet ja oli siinä vielä jotain muutakin. Laiskottaa nyt niin et ei jaksa hakee niit papereita. Tulosten saaminenkin kesti meillä vähän reilun viikon. Oliko sua tutkittu ollenkaan vielä?

Meillä mies vie taas keskiviikkona uuden testin ja sitten niitten kuskaaminen toivottavasti loppuu ja päästään eteenpäin.

Tänään on ollut ihanan aurinkoinen syyspäivä =) Piristää mun krapulaista mieltä tommoinen :snotty: Eilen olin vanhojen koulukavereiden kanssa viihteellä ja kun ei oltu kymmeneen vuoteen nähty niin juttua riitti.

Ahkera kuitenkin olen ollut ja haravoinnut tänään melkein koko pihan ennenkuin väsy iski.
 
Testasin eilen negan ja nyt tuntuu, että täti on kohta tulossa kylään. Meillä ei siis eka ovulaation induktio -hoito tärpännyt. Ensi viikolla alan varmaan taas piikittelemään.

Tulikin tuosta Siisamin viestistä mieleen, että täytyy aloittaa glögi-kausi jo nyt jos vaikka kävisikin niin, että joulukuussa olisikin jo tärpännyt!
 

Yhteistyössä