H
"huoh"
Vieras
Meidän vuoden ikäinen on parin kuukauden ikäisestä saakka nukkunut hyvin, mutta nyt ei. Heräilee yöllä kitisemään tutin perään, aamulla ensimmäisenä kun herää on kärttyinen ja aloittaa aamun narisemalla.. sama päiväunilta herätessään. Herää aamulla klo 8 jälkeen, ennen meni klo 10-11 päiväunille mutta nyt ei meinaa millään nukahtaa. Nytkin pyörii sängyssään hereillä, välillä juttelee ja välillä alkaa kitinä. Jos laitan vasta myöhemmin sänkyyn niin on kiukkunen ja hieroo silmiään. Herää myös kesken päiväunien, joskus nukahtaa takaisin ja joskus ei. Jos ei nukahda, kitisee vaan väsyneenä ja hinkkaa silmiään.
Mistä tommonen voi johtua? Hampaita on just tullut lisää (poskihampaita) mutta ne on kyllä jo suurimmaksi osaksi tulleet läpi. Eikä ole aikaisemmista hampaista ollut ainakaan tommonen..
Mistä tommonen voi johtua? Hampaita on just tullut lisää (poskihampaita) mutta ne on kyllä jo suurimmaksi osaksi tulleet läpi. Eikä ole aikaisemmista hampaista ollut ainakaan tommonen..