LAPSETTOMUUSPUOLEN ODOTTAJAT

Tuntuu nIIIIn hyvälle kun tämä ketju kasvaa uusilla onnistumisilla, onnea kaikille uusille plussalaisille :flower:

Jännitys tihenee maanantaita kohden mentäessä, silloin on hormoonipolilla ultrakäynti. Toivotaan että kaikki on niinkuin pitää ja saadaan varmistettua viikot- tosin vaihtoehtoja ei ole kovin montaa... Keskiviikkona neuvolantäti jatkaa sitten siitä.

Muuten ei mitään kovin kummosta kuulu; mitä nyt VÄSYTYS on ainainen ja varsinkin illalla vuoroin nälkä ja ällötys.

RPM
Tää on NIIN noloa en ole vain jaksanut tänne "raahautua"....

Meillä on remontit täydessä vauhdissa ja pihaa pitää laittaa joten tekemistä riittää ennen masuasukin tuloa.

Onnea kaikille uusille joita on todellakin ihanan paljon tullut!

Nyt sitten alkaisi rv 34 maha on iso ja neuvolatäti sanoi ultratessaan että pullukalta näyttää, tulee siis äitiinsä!
Esikko on tollanen rimppakinttu!

Muuten tosiaan kaikki ihan ok helpottava tunne että tänne asti on kuitenkin päästy. Vauveli liikkuu kovasti ja ihan selkeästi voi tuntea missä peppu on ja välillä oikein tarpoo jalkoilla jotka voi tuntea kans aivan selvästi vatsan läpi.

Tuleva isoveli kyselee lähinnä milloin masuvauvan kanssa saa taistella ja painia...

Hyvää pääsiäisen odotusta kaikille

=)

RPM & rv 34

Keiju07
Maanantaita!

Päätin lievittää hermostumistani ja varasi kuitenkin ajan np-ultraan yksityiselle puolelle, silloin mennään jo 12. viikolla. Soittelin julkisen puolen ultraan, ja sieltä meinattiin, että ruuhkan takia tällä hetkellä pääsee np-ultraan vasta 13. tai 14. rv. Aika myöhään mielestäni... Joten siksi ja oman "mielenterveyden" takia nyt näin. Kyllähän sitä ihminen paljon paljon turhempaankin tuhlaa rahaa.

Ehkä stressaan keskivertoa enemmän, mutta takana tosiaan kaksi keskenmenoa. Jabba the Hut lohdutteli, että kyllä keskenmenon huomaa. Tylsää maalata piruja seinille tai huolestuttaa ketään, mutta itselläni on yksi päinvastainen kokemus. Sikiö - tai alkiohan se vielä siinä vaiheessa on - oli mennyt kesken rv 7, mutta asia havaittiin vasta 5 vkoa myöhemmin... Raskausoireet jatkuivat, tosin ei kohdun kasvu, elimistö ei siis täysin tajunnut, että mitään elävää ei olekaan enää mahassa. Näinkin voi siis käydä, ja on ihan yleistä kuulemma.

Tällä kertaa kuitenkin positiivisempi fiilis ja innolla odottelen keskiviikon ultraa. Tulen sitten kertomaan, mitä näkyi. Jospa tästä odottelusta tulisi sitten taas astetta konkreettisempaa.

Sillä välin pitää vain nauttia kevätsäästä!

Keiju07 10+6

Marraskuisissa hehkuttelinkin jo, mutta tänne lisäilen vielä lapsettomuuspuoleen liittyen.
Kävin tänään hormoonipolilla (meitä hoidettu siis julkisella) ultrassa varmistelemassa, että tämä kaikki on totta ja masusta löytyy seurattavaa. Siellähän se köllötti- pikkupapunen! Sydän jo löi vallan vimmatusti.
Hoitaja siinä huokaili, että kunhan saatais kaikken hoidot onnistumaan näin nopeasti niin Suomessa olisi hetken päästä paaaljon enemmän lapsia. Meille kun riitti pelkkä ajanvaraus inssistä... Totesivat siinä kyllä senkin, että emme ole ainoa pari kenelle on näin käynyt kaikesta epätonennäköisyydestä huolimatta - poikkeus vahvistaa säännön.

Keiju07
Nostelenpa tässä kuulumisten lomassa hieman meidän pinoa, jottei ihan kovasti vajota.

Kiitos pietu kun olet lisäillyt minutkin etusivulle. Meitä on ihan kunnioitettava määrä. RvaKoolle myös onnittelut ultrakuulumisista.

Täälläkin myös hyviä kuulumisia. Kannatti ehdottomasti maksaa tästä mielenrauhasta! Np-ultrassa kaikki hyvin ja liikuttavaa nähdä se heiluminen ja huitominen. Vaikken mikään vetistelijä olekaan, niin veti mielen herkäksi. Hienoa myös, että tutkimus tehtiin rauhallisesti ja ajan kanssa. Jäi aikaa kysellä ja katsella samalla. Toisaalta ei ole vastaavaa kokemusta julkiselta, joten en tiedä, miten siellä toimitaan. Veriseula "tuputettiin" tuohon päälle, ja kun ei ollut mitään painavaa syytä kieltäytyä, menin nyt siihenkin. Luottavaisin mielin ollaan. Muutamia päiviä tuli nyt sikiön koon perusteella lisää, mutta LA ei lähdetty muuttamaan.

Nyt voisi pikkuhiljaa alkaa pohtimaan asiasta kertomista. Muutama läheisin ystävä tietää, mutta muut eivät. Tähän "salailuun" on jo vain niin tottunut, että voidaan hyvinkin vielä hetki jatkaa. Mitään numeroa en tästä raskaudesta halua kuitenkaan tehdä, koska olen ollut itse liian usein tilanteessa, jossa raskausuutista on hehkutettu päin naamaa. En halua tehdä kellekään toiselle samaa pahaa mieltä, koska ongelmia voi olla monella muullakin pariskunnalla.

Nyt levollisin mielin pääsiäisen viettoon!

Keiju ja työnimeä vailla oleva 11+6.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 01.04.2007 klo 19:57 RPM kirjoitti:
Nyt sitten alkaisi rv 34 maha on iso ja neuvolatäti sanoi ultratessaan että pullukalta näyttää, tulee siis äitiinsä!
Esikko on tollanen rimppakinttu!
Voi vitsi, että tämä kommentti sai hyvälle tuulelle! Oikeasti repsahdin nauramaan ja piti ihan ääneen lukea :D Meillä varmaan sama tilanne, tosin sillä varauksella, että minä olin syntyessäni siro ja pieni - nykyisin varsin kookas yksilö.. toisin kuin mies =)

Heipä hei pitkästä aikaa ja hyvää pääsiäistä.

Pääsipä sitte tänään poru, kun olin siellä varhaisultrassa.

Hymyssä suin katselin kaveria ruudulta, 2 alkiota siirrettiin , mut 1 oli vaan kiinnittynyt. Sydän löin hillitöntä vauhtiii ja vastas vkoja 7+2 ja mulla nyt sit meneillään 7+1, oon ollut pvän edellä laskuissa, mut eipä tuo mitään...

No, siinä sitte puin päälleni ja juteltiin lääkärin kanssa kaikkee ja sit sain sellasen lapun, joka pitää palauttaa lapsettomuuspolille, kun lapsi on syntynyt ja siinä vaiheessa mä sen oikeesti tajusin, että MÄ OLEN IHAN OIKEESTI RASKAANA ja sit pääsi poru. Lääkäri kysy et oonko helpottunut ja onnellinen vai onko joku hätänä, sanoin, että tämä on nyt vaan niin uskomatonta, kun 7v. on kärsinyt lapsettomuudesta ja paljon ei olla toivoa annettu lapsen saanniin suhteen ja sit ekasta hoidosta tärppäs. OOn juossu leikkauksissa ja syöpäarvot on ollu kohollaan, on poistettu toinen munasarja ja ollu syövän esiaste, paha endo ja nyt se endo vielä kasvanut tuolta suolesta läpi niin on tää vaan niin uskomatonta.

Ens vkolla pitäs sit soittaa neuvolaan...

Kuvotus ja pahaolo senkun jatkuu ja väsymys myös. Äskenkin, kun laitoin ruokia jääkaappiin , niin meinasin oksentaa...

Huomenna olis vapaa, mut la on taas työpvä, tyhmää...

Sanna ja 7+1

petriina: Nyt on päivitetty =) Mistähän lienen 1. IUI:n tempaissut :D

Sanna-78: Tulipa tuota kommenttiasi lukiessa itsellekin tippa linssiin... :'( :heart:

Kyllä aina välillä jää miettimään, että on ollut onni myötä, kun tämän lapsen on sisälleen saanut kasvamaan. Kolottipa tai olipa muuten väsynyt niin kummasti sitä vain jaksaa eteenpäin, kun miettii, että uusi elämä on tulossa... :snotty:

Tänään rv 23 kasassa... niin se vain aika kulkee :)

Huomasin just etten ole tuohon etusivun listaan kertonut, eli esikoista odotellaan meille ja ihan yllärinä tää tuli, huhtikuun 3.päivä olisi ollut lääkärille taas aika :)
Ja la:n saan tietää toivottavasti tiistaina kun ultraan pääsen, ei vaan millään jaksais odottaa :headwall:
Ja vielähän ei uskalla kovin paljoa hehkuttaa kun ei tiedä onko tuolla massussa mikä meininki, menispä nämä pari päivää nyt äkkiä :kieh:

Hyviä vointeja kaikille ja Munarikasta Pääsiäistä!! ;)

Anni77:lle onnittelut tytöstä! :heart: Haluan varmaan itsekin tietää kun sen aika on kumpi on tulossa.

Meillä meni toka ultra hyvin ja kaikki oli kunnossa.Joten seuranta lapsettomuuspuolella loppu.Seuranta siirtyi äippäpolille ja neuvolaan. Neuvolassa kävin ekalla käynnillä myös ja siellä sai kuunnella sydämensykkeen! :D :heart: :heart: Ihan uskomaton tunne se oli!Kyynel vierähti poskelle.

Kaikki täällä kunnossa,pahoinvointi on väistynyt ja muutenkin jakselen hyvin.

Alexandria rv 9+3

Oi hitto nyt kävi jo toisen kerran putkeen että kesken kirjoituksen koko teksti vaan katoaa johonkin. prkl :headwall: Muutenkin nää sivut tuntuu aina iltasin olevan niin tukossa ettei mistään tuu mitään... tai sit oon vaan tavallista herkempi tänkin suhteen ;) Eli otetaanpa alusta

Puoltoista viikkoa sitten oli neuvola, missä kaikki nuo perusjutut kunnossa. Hemppa oli vähän laskenu, oli 119 joten tuplaan rauta annoksen, tosin oon tähän asti popsinu puolikkaalla annoksella. Kävin antamassa hiivanäytteenkin labrassa kun olin sitä epäillyt oudon valkovuodon takia ja sitähän se sitten olikin. En vaan ollu tajunnu aiemmin kun ei ikinä aiemmin oo ollu. Eli nyt on sitten antibiootti kuuri päällä. Siinä pakkausselosteessa kyllä sanottiin et raskaudenaikana keskustele lääkärin kanssa eikä suositella ekalla kolmanneksella lainkaan :/ Eka kolmanness on kyl onneks jo takana mut kyl toi silti hirvittää. Tutkiskelin kyl asiaa ennekun aloitin kuuria ja ilmeisesti sitä määrätään raskaudenaikana ihan yleisesti. Flagyl comp. siis kyseessä. Ai joo ja se näytteen otto sattu ihan sikana, ikinä ei oo papa:n ottaminen tuntunu missään mut nyt toi pumpulitikku sattu mielettömästi...

Aloitin tänään lukemaan Anna Wahlgrenin lapsikirjaa. Ihan älyttömiä juttuja tossa! Poimimpa muutaman teidänkin huviksi
''Naisessa kehittyy yksi nuppineulan kokoinen munasolu kuukaudessa''
''Valmentautunut synnyttäjä synnyttää nopeammin kuin valmentautumaton, eikä repeä. Hän ei tarvitse puudutusta eikä ompeleita ja pääsee jälkikivuitta. Hänen palautumisensa käy myös paljon nopeammin''
''Lapselle synnytys on kiirastuli, jota ei pidä turhaan pitkittää''
''synnyttäminen Lamaze-menetelmällä auttaa myös hädänalaisen pikku ihmisyksilön mahdollisimman lempeästi pois kuoleman esikartanoista, elämään''
''kun sitten heität korsetin pois, kotona kuukauden kuluttua, aloitat samantien vyötäröä hoikistavat vartalon pyöritykset''
Ja tällä valmentautumisella tarkoitetaanettä tekee rentoutus ja hengitys harjoituksia kymmenen minuuttia päivässä ennen synnytystä ja tuo korsetti on tarkoitus pukea heti synnytyksen jälkeen :LOL: Ainakin minä tiedän kasan äitejä jotka vetäis varmaan turpaan jos sanois et ne #&%?$!* kivut ja neljännen asteen repeämät johtu vaan siitä ettet ollu harjotellu hengittämään!

Tntuu muuten että nyt sitä painoa on sitten ruvennu kertymään... varmaan kiloviikossa jos riittääkään, siltä ainakin tuntuu! Ihan mieletön makean himo koko ajan ja lisäksi syön mielettömiä annoksia, joiden jälkeen ei edes tule kunnolla kylläinen olo niinkuin ennen olisi tullut... ei kai tässä vielä pidä huolestua kun tuohon viime neuvolaan mennessä oli tullu yhteensä reilut neljä kiloa mut silti hullulta tuntuu paisua kun pullataikina :p

Tulipahan taas kirjoiteltua. Pääsiäisiä ja jaksamisia kaikille!
Miauku ja tytskä 23+jotain (ehkä)

\
Alkuperäinen kirjoittaja 06.04.2007 klo 14:28 pietu- kirjoitti:
Sanna-78: Tulipa tuota kommenttiasi lukiessa itsellekin tippa linssiin... :'( :heart:
Kiitos kommentista, lämmitti sydäntä, kun joku sentään ymmärtää.

Ajattelin, että tällä puolella mua ymmärretään paremmin, kun tuolla marraskuisten pinossa. Kyllä sielläkin joku jotai kommentoin, mutta eipä näitä lapsettomuusasioita ns "ulkopuoliset" osaa käsittää samalla tavalla kun ihminen, joka sen on itse kokenut.

On se jännä, et joka yö klo 4.30-5 pitää nousta vessaan ja sit ku nousee, tulee paha olo ja sit on pakko syödä jotai. Yleensä käyn hakee tomaatin =) mut viime yönä söin jogurttia kun ei ollu tomaattii kun ei Prisman kokosessa kaupassa ollu la yhtään hyviä tomaatteja.

Mä olen ihan turvoksissa, tosin mulla on kuulemma edelleen toi oikea ja ainoa munasarja turvoksissa, sano lääkäri to ultrassa että kaippa seki vaikuttaa tähän mahan turvotukseen sitte. Vaa'alla vaan kävin ja näytti 2 kg normaalia enemmän, mutta sama hommahan se on , kun on ollu kuukautiset ja mulla turpoo maha, niin heti tulee 2kg lisää painoon...

Mua kun ei siis yhtään kiinnosta syödä makeeta, normaalisti syön aika paljonkin karkkia mut nyt en oo syöny. Tosin ruisleipä on vaihtunu vaaleeseen, kun ruisleipä maistuu musta nyt niin pahalta ja täytyy sekin todeta, että normaalisti tulee käytyy isommalla hädällä ainakin 2 kertaa pvässä niin nyt jos hyvä kun kerran, että vaikuttaa sekin varmaan turvotukseen. jospa koittas taas alkaa vetää sitä ruisleipää sitten.

No, täytyy näistä asioista kysellä sit neuvolassa, huomenna pitäs soitttaa ja varata aika sinne.

Ihanaa, ku ens vkolla VAIN 3 työpvää, mennään pe-su kylpylään ja tein tunnit töissä etukäteen pois. Pääsee vähän rentoutuu välillä =)

HEIPPA!
\
Alkuperäinen kirjoittaja 10.04.2007 klo 10:06 Anselmi kirjoitti:
Kertokaahan, onko teistä onnellisista tulevista äideistä kukaan saanut plussaansa vasta verikokeessa (ja monentenako pp:nä?) tehtyään ensin kotitestillä negan? :ashamed:
Juu-u ! :whistle: :whistle: Edelleenkään en ainoatakaan positiivista kotitestiä ole saanut kokea. PP 14 verikoe oli plussaa ja PP13 kotitesti negaa. Nyt alkoi rv 30, joten vahvasti raskaana kuitenkin ;) !

Alexandria Kiitos TYTTÖ-onnitteluista!
Mukava kuulla että Sinä voit paremmin.

Oma raskaus sujuu nyt hyvin. Viimeiset viikot vointi on ollut mitä loistavin. Vauva liikkuu ja kasvaa hyvin. Itsellä on energinen olo. Äitiyslomakin alkaa jo kuukauden päästä. Nyt alkaa jo vähän tulla sellainen olo että eipä' tässä enää kovin kauaa tarvitse odotella kun vaavi on käsivarsilla! :heart:

Hyvää vointia KAIKILLE!

Anni ja Tyttönen 29+0 :heart: :heart: :heart:

Moikka!

Nyt on ultrassa käyty ja hyvältä näyttää!!
Viikkoja on nyt kasassa 7+2 ja la on 25.11-07
Tänään onkin sitten koko iltapäivä mennyt vähän pilvissä leijaillessa :D
Ei tätä vielä usko todeksi..

Viime yönä ei tullut nukuttua kuin pari tuntia, kun jännitin niin tätä päivää, ja kyllä se jännitys purkautui kun näki sen pikkusen ja kuuli sydänäänet, itku tuli! Nyt pitää yrittää vähän aikaa nukkua että jaksaa valvoa yön töissä :wave:

RPM
Täällä on alkanut supistelemaan oikein urakalla nyt on 3 iltana peräkkäin ollut supisteluja 10-15 min välein parin tunnin ajan.
Eilen oli jo niin kipeitä että en suihkusta meinannut pois päästä kun en voinut kuivata itseäni.

Siskoni jolla on 2vko minun jälkeen la totesi että voihan se sieltä jo alkaa tuleen, itse en tähän usko, nyt on niin tukala olo että olisi IHME jos vauveli päättäisi oloani helpottaa!

Tästä kaikesta kuitenkin viisastuneena olen tänään pessyt vauvan vaatteita ja lakanoita yms.
Niitä kun ei voi ukon harteille jättää jos nyt sattuis aikaisemmin tulemaan.

Toisaalta on todella vaikea ajatella että tässä olisi reipas kk aikaa, toista odottaessa tämä aika kuluu aivan eri tahtiin kun silloin esikkoa odottaessa.
Muistan kun jäin äitiyslomalle että oli kuin usvassa sen kk enkä saanut mitään aikaiseksi, nyt taas on pakko tehdä jos ei muuta niin rakennella lego-taloja pojan kanssa.

No saapa nähdä pe olis lääkäri ja siellä kait arvioidaan sitä painoa, mikähän on tuomio....?

Jaksamista kaikille :heart:

RPM

\
Alkuperäinen kirjoittaja 11.04.2007 klo 20:58 Vierailija kirjoitti:
Onko teistä kukaan käyttänyt Menopur-lääkettä? Kertoisitteko siitä vähän tietämättömälle :hug: Oliko teillä muita lääkkeitä käytössä?
Minulla oli Clomifenit ja Menopurit käytössä samassa kierrossa. Ensin otin kp 3-7 Clomifenit ja sitten jatkoin Menopureilla 5 pvänä ja sen jälkeen kp 13 Pregnyl ja kp 15 inseminaatio. Ja tässä ollaan... rv 23+5 menossa.

\
Alkuperäinen kirjoittaja 12.04.2007 klo 09:10 vierailija kirjoitti:
Kiitos paljon Pietu-!
Määrätäänköhän menopurin yhteyteen aina joku muukin lääke, vai voiko olla vaan yksinään?
Minun käsitykseni mukaan voi olla ihan yksinäänkin =)

--

ON: Tänään oli neuvola ja kaikki oli oikein mainiosti. Verenpaineet olivat siinä 120/70 hujakoilla, hemppa 136, sykkeet muksulla jälleen 135 ja paino oli noussut neljässä viikossa vain kilon :D Pissakin puhdas.
Sf-mitta tosin pääsi yllättämään, kun edellisen kerran se vielä oli keskiverron ja yläkäyrän välissä. Nyt oli reippaasti yli yläkäyrän eli 24cm :eek:

Eli täällä voidaan hyvin ja paksusti :whistle: Seuraava neuvola 2 vkon päästä ja sit vissiin onkin lekurin tutkimukset ja sen perään sokerirasitus.

pietu- 23+6 :heart:

Eipä ole juuri tullut mihinkään palstoille juuri kirjoiteltua, kun paha olo ja väsymys senkun jatkuu. :/ Odottelen kuitenkin innolla huomista kun pyörähtää uusi raskausviikko käyntiin. Nyt alkaa keskenmenoajatuksetkin olla taakse jäänyttä elämää. Välillä itkettää ja välillä hihityttää, taitaa hormonit heitellä häränpyllyä :saint: \|O

Ajattelin minäkin vieraalle kommentoida tässä vaikken Pietu olekaan. =)

Mulla ensimmäisellä inssikierrolla käytettiin pelkästään menopuria ja pregnyliä. Viimeisellä ja onnistuneella kerralla samat lääkkeet kuin Pietulla. Todennäköisesti pregnyl vielä menopurin perään jos suunnitteilla on inssi, koska pregnylillä varmistetaan ja saadaan aikaiseksi suht haluttuun aikaan ovulaatio. Toivottavasti ymmärsit, mitä yritin selittää.
Onnea tulevaan!! :heart:

Nasu ja masuasukki 11+6

Heipsan!

Omassa massussa ei oikeastaan kummempia tapahdu paitsi mieletön myllerrys aikaajoin. Ei ainakaan tartte olla huolissaan liikkeiden vähäisyydestä :D Se hiivalääke auttoi mainiosti nyt ei sen kuurin jälkeen oo kutissu yhtään ja valkovuotokin on vähentyny olemattomiin. Tiedämpähän nyt miltä se hiivakin sitten tuntuu ja en yhtään ihmettele miten kismittää niitä joilla moinen vaiva on vähän väliä.

Käytiin eilen ostamassa kaverin vauvalle/kaverille nimenantolahjaksi kantoliina, sellanen trikoinen 5.6 metriä pitkä. Ei kylläkään kauhean henkilökohtainen lahja eikä siitä jää muistoa lapselle sit myöhemmäks mut haluttiin antaa mieluummin jotain hyödyllistä kun jotain krääsää. Ihana se liina onkin, mä haluun kans sellasen sitten kun on enemmän ajankohtanen. Selailin niitä sidontaohjeita ja en malta odottaa että pääsen omaa lasta kantamaan sellasella :heart: Kaverin vauvallakaan ei oikeen voi testailla kun on tää masu vähän tiellä... otteko muut aatellu liinaa tai vastaavaa hankkia?

Työharjoittelukin loppui tänään ja maanataina on sitten edessä paluu koulunpenkille.

Aurinkoista viikonloppua B)
Miauku ja tytskä hurjeliini 24+3 (jos oikein muistan... pitänee tarkistaa kalenterista etten vaan oo menny laskuissa sekasin :p )

Keiju07
Uusi viikko taas edessä ja puolikateellisena lueskelen teidän yli 20 viikkoisten kirjoituksia ja murheita . Sinne asti kun pian pääsisi! =)

Sain vihdoin julkiselta puolelta kutsun ensimmäiseen np-ultraan, ja siinä vaiheessa tosiaan on 14. viikko ihan lopuillaan. Aika myöhään siis tuli tuo kutsu, mutta eipä sillä ole enää mitään väliä, kun kerkesin yksityisellä asian käydä tsekkauttamassa. Nyt vähän olen epäröinyt peruutanko tuon julkisen puolen ajan vai menenkö muuten vaan katsastamaan, että asiat ovat edelleenkin kunnossa. Taidan kallistua jälkimmäiseen (omatpahan ovat rahani), mutta hiukan jännittää, mitenkä suhtautuvat minuun siellä. Neuvolakortistahan näkyy kuitenkin aivan selvästi, että olen ko. tutkimuksessa jo käynyt. Ei ehkä pitäisi aina miettiä, mitä muut ajattelevat... Olen vain kohdannut hieman tylyä kohtelua julkisella puolella.

Muutoin vyötärön ympärys pyöristyy ja housuista pitää jättää istuessa ylimmät napit auki ja vähän tarkemmin katsoa, minkä paidan päälleen pistää. Yritän työssä salata asiaa mahdollisimman pitkään, koska olen mukana projektissa, jonka keskenjättämistä ei tulla katsomaan hyvällä. Projektin rahoitus on jo käytetty minuun eikä muutoinkaan ole mahdollista, että työni tulee tekemään toinen henkilö. Projektityön otin vastaan tietoisena siitä, että saataan joutua kesken lähtemään, mutta silloin ajattelin, että en voi laittaa muuta elämääni holdille lapsettomuuden takia ja taas lapsettomuudesta johtuen en myöskään voi työn takia lopettaa yrittämistä ja hoitoja. Vaikeahan tätä on sitten täällä selitellä ihmisille, joilla ei ole omakohtaisia kokemuksia.

Paha olo tulee aaltomaisesti, vaikka toivoisin sen jo vähitellen hellittävän. Nyt vielä päällä jokin kummallinen kevätflunssa, joka on omiaan lisäämään pahoinvointia. Pieni osa minusta kuitenkin edelleen on tyytyväinen tästä pahoinvoinnista - olenhan siis aika varmasti edelleen raskaana.

Hauskaa viikonalkua kaikille, nauttikaahan kevätsäästä!

Keiju 12+6

Mites, onko porukka suostunut menee verikokeisiin ennen np-ultraa? Mulla se lapsettomuuslääkäri vähän varoitteli noista verikokeista, että ainakin keinohedelmöityksellä alkunsa saaneet hälyttää noissa verikokeissa turhan helpolla turhan takia.

Onkos siihen verikokeeseen pakko suostua? Sitä vaan ajattelin, että mielummin eka meen sinne np-ultraan ja jos siellä jotai poikkeevaa näkyy, niin sitte voin mennä verikokeeseen.

Nätti ilma, vapaapvä, tossa just istuskelin ulkosalla, ihanaa kun aurinko paistaa. Harmi vaan että loppu vkosta luvattiin taas jotai muutamaa astetta lämmintä.

Sanna ja Nipsu 8+5<br><br>

Yhteistyössä