Oi hitto nyt kävi jo toisen kerran putkeen että kesken kirjoituksen koko teksti vaan katoaa johonkin. prkl :headwall: Muutenkin nää sivut tuntuu aina iltasin olevan niin tukossa ettei mistään tuu mitään... tai sit oon vaan tavallista herkempi tänkin suhteen
Eli otetaanpa alusta
Puoltoista viikkoa sitten oli neuvola, missä kaikki nuo perusjutut kunnossa. Hemppa oli vähän laskenu, oli 119 joten tuplaan rauta annoksen, tosin oon tähän asti popsinu puolikkaalla annoksella. Kävin antamassa hiivanäytteenkin labrassa kun olin sitä epäillyt oudon valkovuodon takia ja sitähän se sitten olikin. En vaan ollu tajunnu aiemmin kun ei ikinä aiemmin oo ollu. Eli nyt on sitten antibiootti kuuri päällä. Siinä pakkausselosteessa kyllä sanottiin et raskaudenaikana keskustele lääkärin kanssa eikä suositella ekalla kolmanneksella lainkaan :/ Eka kolmanness on kyl onneks jo takana mut kyl toi silti hirvittää. Tutkiskelin kyl asiaa ennekun aloitin kuuria ja ilmeisesti sitä määrätään raskaudenaikana ihan yleisesti. Flagyl comp. siis kyseessä. Ai joo ja se näytteen otto sattu ihan sikana, ikinä ei oo papa:n ottaminen tuntunu missään mut nyt toi pumpulitikku sattu mielettömästi...
Aloitin tänään lukemaan Anna Wahlgrenin lapsikirjaa. Ihan älyttömiä juttuja tossa! Poimimpa muutaman teidänkin huviksi
''Naisessa kehittyy yksi nuppineulan kokoinen munasolu kuukaudessa''
''Valmentautunut synnyttäjä synnyttää nopeammin kuin valmentautumaton, eikä repeä. Hän ei tarvitse puudutusta eikä ompeleita ja pääsee jälkikivuitta. Hänen palautumisensa käy myös paljon nopeammin''
''Lapselle synnytys on kiirastuli, jota ei pidä turhaan pitkittää''
''synnyttäminen Lamaze-menetelmällä auttaa myös hädänalaisen pikku ihmisyksilön mahdollisimman lempeästi pois kuoleman esikartanoista, elämään''
''kun sitten heität korsetin pois, kotona kuukauden kuluttua, aloitat samantien vyötäröä hoikistavat vartalon pyöritykset''
Ja tällä valmentautumisella tarkoitetaanettä tekee rentoutus ja hengitys harjoituksia kymmenen minuuttia päivässä ennen synnytystä ja tuo korsetti on tarkoitus pukea heti synnytyksen jälkeen
Ainakin minä tiedän kasan äitejä jotka vetäis varmaan turpaan jos sanois et ne #&%?$!* kivut ja neljännen asteen repeämät johtu vaan siitä ettet ollu harjotellu hengittämään!
Tntuu muuten että nyt sitä painoa on sitten ruvennu kertymään... varmaan kiloviikossa jos riittääkään, siltä ainakin tuntuu! Ihan mieletön makean himo koko ajan ja lisäksi syön mielettömiä annoksia, joiden jälkeen ei edes tule kunnolla kylläinen olo niinkuin ennen olisi tullut... ei kai tässä vielä pidä huolestua kun tuohon viime neuvolaan mennessä oli tullu yhteensä reilut neljä kiloa mut silti hullulta tuntuu paisua kun pullataikina
Tulipahan taas kirjoiteltua. Pääsiäisiä ja jaksamisia kaikille!
Miauku ja tytskä 23+jotain (ehkä)