Aivan ihana uutinen @Ovum93 
nyt toivotaan todellakin että kaikki menee hyvin ja haaste oli vain raskautumisessa
Saako kysyä monennellako OI tuli onnistuminen? Omalla kohdalla ensimmäinen vasta edessä, jännittää. Vaikkakin toisaalta tuntuu epäuskoiselta, että heti onnistuisi, taitaa olla onnistumiselle prosentit jtn 10-15% luokkaa / kerta.
Miten muuten ootte töissä hoitaneet nää kaikki käynnit? Toki yksityisellä tosin ehkä vähän paremmat joustomahdollisuudet vastaanottoaikojen suhteen. Tuntuu, että kohta ihmettelevät kun vähän väliä on joku lääkäri tai labrakäynti. Mulla siis virka-aikaan arkityö. Ei tunnu hyvältä kertoa tässä vaiheessa tilannetta ja vähän ahdistaa tunne, että ehkä jotkut ihmiset jo epäileekin raskautta. Jännittää vähän mille aamulle ovis osuu, ajattelin tehdä tuhmasti ja olla "kipeänä" silloin. Pitää testaa tosi aikaisin aamulla, koska työt alkaisi jo 7.30. Ovis vielä odotetusti negaa, KP9 tänään.
Ja voimia kaikille lapsettomien lauantaihin ja näihin äitienpäivän huuruihin
itse oon huomannut, että oon ollut viime kuukaudet jotenkin tosi herkillä tän lapsettomuus asian suhteen.
Miten muuten ootte töissä hoitaneet nää kaikki käynnit? Toki yksityisellä tosin ehkä vähän paremmat joustomahdollisuudet vastaanottoaikojen suhteen. Tuntuu, että kohta ihmettelevät kun vähän väliä on joku lääkäri tai labrakäynti. Mulla siis virka-aikaan arkityö. Ei tunnu hyvältä kertoa tässä vaiheessa tilannetta ja vähän ahdistaa tunne, että ehkä jotkut ihmiset jo epäileekin raskautta. Jännittää vähän mille aamulle ovis osuu, ajattelin tehdä tuhmasti ja olla "kipeänä" silloin. Pitää testaa tosi aikaisin aamulla, koska työt alkaisi jo 7.30. Ovis vielä odotetusti negaa, KP9 tänään.
Ja voimia kaikille lapsettomien lauantaihin ja näihin äitienpäivän huuruihin